Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Nowy klaun w wyborczym cyrku"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ubiegasz si? o mandat pos?a lub senatora i nie jeste? zadowolony z dotychczasowych efektów pracy szefa swojego sztabu wyborczego? Rozgl?dasz si? za nowym? Czujesz si? jak w cyrku? Zanim wyrzucisz obecnego szefa sztabu i zatrudnisz nowego, pos?uchaj kilku porad, dzi?ki którym zaoszcz?dzisz du?o czasu i pieni?dzy – mo?e te? wstydu. Oto co doradzi [...]
Bogus?aw Feliszek | 2015-09-19 | więcej »
"5 rodzajów buntowników w polskim PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Przymierzam si? do napisania ksi??ki o polskich buntownikach w PR. Dlaczego polskich? Bo nie chc? pisa? grubej ksi??ki. Ludzie dzisiaj ma?o czytaj?. A ja chc? napisa? bestseller. Dlatego moja ksi??ka nie mo?e by? gruba – b?dzie mia?a najwy?ej 25 stron i du?o kolorowych obrazków. Poza tym, nie b?d? pisa? o buntownikach z [...]
Bogus?aw Feliszek | 2015-08-26 | więcej »
"21 pyta? przed wys?aniem mediom informacji prasowej"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Z przyjemno?ci? informujemy, ?e... Jeste?my dumni z wyró?nienia... Zapraszamy na uroczyst? premier?... Itd., itp... Wi?kszo?? reporterów zalewana jest codziennie informacjami prasowymi i propozycjami tematów, z których jedynie znikoma cz??? jest wykorzystywana w mediach. To, co przysy?aj? agencje PR i pracownicy firmowych dzia?ów public relations i marketingu zwykle jest nudne, banalne i sztampowe. Jak prze?ama? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2015-07-20 | więcej »
"Konsumenci nie zmieniaj? si? na ??danie agencji PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W ?wiecie public relations mo?na obecnie spotka? dwie grupy praktyków PR. Przedstawiciele pierwszej grupy uwa?aj?, ?e w PR nic si? nie zmienia. To w?a?nie oni s?dz?, ?e ludzie do ko?ca ?wiata b?d? jedli okropne hamburgery i w telewizji w sezonie wakacyjnym b?d? tylko powtórki. Kiedy maj? problem w komunikacji z konsumentami og?aszaj? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2015-06-29 | więcej »
"PR to nie ma?e piwo"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Je?li zaciekawi? Ci? ten tytu?, wiesz na pewno, ?e praca w PR to nie ma?e piwo, kaszka z mlekiem ani bu?ka z mas?em. O czas na radiowej i telewizyjnej antenie i miejsce w gazecie codziennie rywalizuje wiele firm, organizacji i instytucji. Dziennikarze mog? grymasi? i wybrzydza? – to oni stawiaj? warunki i [...]
Bogus?aw Feliszek | 2015-05-25 | więcej »
"M?otek czy pi?a, czyli nie ma dobrych odpowiedzi na z?e pytania"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W PR nie ma dobrych odpowiedzi na z?e pytania. Nie mam na my?li pyta? trudnych, ostrych czy dociekliwych. Chodzi o pytania ?le postawione. Na przyk?ad w tym tygodniu znalaz?em w mojej skrzynce e-mail takie pytania: "Na czym polega dobre public relations? Czy wystarczy wysy?a? mediom informacje prasowe? Mam plan marketingowy komunikacji w mediach spo?eczno?ciowych. [...]
Bogus?aw Feliszek | 2015-04-24 | więcej »
"Kto robi szkolenia medialne lepiej od nas?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W Pressence Public Relations nigdy nie chcieli?my by? najwi?ksz? w Polsce firm? zajmuj?c? si? zarz?dzaniem kryzysowym i szkoleniami medialnymi. Od pocz?tku mieli?my inne plany - chcieli?my by? najlepsi. Nasz? ambicj? jest pomaganie firmom, instytucjom i organizacjom w komunikacji kryzysowej i robienie szkole? medialnych, dzi?ki którym skutecznie komunikuj? si? z mediami, konsumentami, pracownikami [...]
Bogus?aw Feliszek | 2015-03-28 | więcej »
"Krzywa post?pu w PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jednym z ciekawszych aspektów pracy w public relations jest to, ?e trudno jednoznacznie okre?li? PR jako sztuk? czy nauk?. Naukowcy ch?tnie pisz? na uniwersytetach doktoraty o PR udokumentowane analizami, wykresami i danymi statystycznymi. Zgoda, ?e pewne dziedziny PR (na przyk?ad planowanie mediów lub komunikacja w mediach spo?eczno?ciowych) sta?y si? bardziej "naukowe". Jako praktyk [...]
Bogus?aw Feliszek | 2015-03-11 | więcej »
"Dlaczego kreatywny PR jest najlepsz? strategi?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ludzie, którzy s? wybitnymi szachistami uwa?aj?, ?e to najlepszy sport na ?wiecie. Ludzie, którzy s? genialnymi muzykami uwa?aj?, ?e jeste?my stworzeni do muzyki. Ludzie, którzy nie wierz? w media spo?eczno?ciowe nie widz? sensu w komunikacji na Twitterze lub Facebooku. Tak dzia?a efekt potwierdzenia. Lubimy informacje, które potwierdzaj? nasze oczekiwania i hipotezy, niezale?nie od tego [...]
Bogus?aw Feliszek | 2015-02-26 | więcej »
"Jaka jest warto?? us?ug agencji PR?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ile to kosztuje i dlaczego tak du?o? Która agencja PR nie s?ysza?a tego pytania? W przypadku wybrania z?ej agencji koszt nie gra roli. Bez wzgl?du na cen? – nisk? czy wysok? – i tak nie zrealizujesz swoich celów PR. Mówmy zatem o dobrych agencjach. Dlaczego w?a?nie tyle Najcz??ciej zysk agencji PR mie?ci si? mi?dzy tym, [...]
Bogus?aw Feliszek | 2015-02-10 | więcej »
"Nie rezygnuj ze s?odyczy, czyli najwa?niejsza cecha specjalisty PR w 2015 roku"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Postanowienia noworoczne. S? jak co roku, ale jakby ich nie by?o. Du?o si? o nich mówi, ale niewiele wida?. Co chcesz zmieni? w swoim ?yciu w tym roku? Zrezygnowa? ze s?odyczy? Rzuci? palenie tytoniu? Mniej krzycze?? Cz??ciej chodzi? na basen? Regularnie je?? obiad? Zapisa? si? na kurs chi?skiego? Jak ma wygl?da? Twój dzie? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2015-01-14 | więcej »
"Jacek Protasiewicz – Media Gapa 2014"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jacek Protasiewicz, by?y eurodeputowany PO i by?y wiceprzewodnicz?cy Parlamentu Europejskiego, otrzyma? tytu? "Media Gapa 2014" za wypowied?: "Nie stawia?em oporu w ?adnym momencie, w ogóle nie u?ywa?em r?k ani nóg, tylko usta." na konferencji prasowej po wydarzeniach na lotnisku we Frankfurcie (27.02.2014). Drugie miejsce przypad?o Maciejowi Karczy?skiemu, rzecznikowi prasowemu ABW, za stwierdzenie: [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-12-28 | więcej »
"Czy media w Polsce s? jeszcze czwart? w?adz?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

To prawda, ?e nie ma demokracji bez wolnych mediów. A media to w?a?nie dziennikarze. Dziennikarze po roku 1989 roku bardzo chcieli pokaza?, ?e mog? by? czwart? w?adz?. W wi?kszo?ci starali si? skutecznie kontrolowa? rz?dz?cych. Czasem – jak Jaros?aw Zientara – p?acili za to najwy?sz? cen?. To dzi?ki dziennikarzom dowiedzieli?my si? o wielu [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-12-13 | więcej »
"30 pyta? jakie musi sobie zada? ekspert PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

1. Jestem magnesem czy stalow? kulk?? 2. Walcz? z konkurencj? czy zdobywam nowych klientów? 3. Ucz? si? od ludzi, którzy odnosz? najwi?ksze sukcesy w PR czy udaj?, ?e ich nie ma? 4. Oferuj? klientom za du?o czy za ma?o? 5. Brakuje mi kompetencji czy tylko robi? takie wra?enie? 6. Nie chc? przegrywa? czy chc? wygrywa?? 7. Du?o [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-11-19 | więcej »
"Pod górk?, czyli symulacje kryzysowe dla liderów"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Wszyscy wiemy, ?e ludzie, którzy regularnie uprawiaj? ?wiczenia fizyczne ciesz? si? lepszym zdrowiem, d?u?ej ?yj?, s? bardziej odporni na stres i lepiej znosz? ekstremalne wyzwania. Lider, który przeszed? przez realistyczn? symulacj? kryzysow? zachowa si? w prawdziwym kryzysie z wi?kszym spokojem, skupieniem i pewno?ci? siebie ni? lider, który spotka si? z kryzysowym wyzwaniem [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-10-07 | więcej »
"Cztery korzy?ci ze szkolenia medialnego"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"To teraz uczy pan medialnych sztuczek i tego jak unika? odpowiedzi na pytania!" Niezbyt spodoba?a mi si? ta definicja szkolenia medialnego. Zawsze ceni?em sobie zdanie mojego by?ego szefa w radiu i taka opinia na chwil? zepsu?a mi humor. Jako reporter przez ponad 10 lat robi?em wywiady z ekspertami, którzy mimo rozleg?ej i g??bokiej [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-10-01 | więcej »
"7 prostych pyta? o PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

1. Jak najkrócej mo?na opisa? istot? PR? W najwi?kszym skrócie, public relations to zarz?dzanie publicznym wizerunkiem (tym jak jeste? postrzegany) i to?samo?ci? (tym jaki jeste?). W PR chodzi o reputacj?, a ta wynika z tego, co robisz, co mówisz i co inni my?l? i mówi? o Tobie. Dobra reputacja to samonap?dzaj?ce si? ko?o [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-09-08 | więcej »
"?y?ka, nó? i widelec, czyli masz skuteczny plan komunikacji kryzysowej"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Wyobra? sobie tak? sytuacj?. Jeste? go?ciem na presti?owej imprezie, na przyk?ad konferencji o zarz?dzaniu komunikacj? kryzysow?. W przerwie na lunch gospodarze serwuj? pyszn? zup?. ?eby j? zje??, wystarczy ?y?ka. Na stole widzisz jednak tylko nó? i widelec. Dlaczego brakuje ?y?ki? Bo organizator zamówi? sztu?ce, ale nie powiedzia? dok?adnie jakie. Tak si? cz?sto ko?cz? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-08-28 | więcej »
"33 najlepsze cytaty o przywództwie"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Prawdziwy lider wie jak zwyci??a?, ale potrafi tak?e unika? sytuacji, w których grozi mu pora?ka. Jeste? takim liderem? Oto 33 moje ulubione cytaty o przywództwie: 1. Zaczynam od za?o?enia, ?e funkcj? przywództwa jest tworzenie kolejnych liderów, a nie kolejnych na?ladowców. – Ralph Nader 2. ?atwiej sprzeciwi? si? na pocz?tku ni? na ko?cu. – Leonardo da Vinci 3. Lider [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-06-05 | więcej »
"A je?li naprawd? potrzebujesz PR?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W public relations przede wszystkim chodzi o reputacj?. To, co mówisz i to, co inni mówi? o Tobie pomaga lub szkodzi w interesach. PR s?u?y komunikacji z rynkiem i – je?eli jest robione dobrze – buduje zaufanie konsumentów do firmy, marki i tego, co oferuje. Czy Twoja firma potrzebuje PR? Odpowiedz sobie na pi?? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-05-17 | więcej »
"Tego b??du w mediach spo?eczno?ciowych Ci nie daruj?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"B??dzi? to rzecz ludzka, przebacza? – boska." – pisa? angielski poeta Alexander Pope. Niestety w mediach spo?eczno?ciowych ta zasada nie dzia?a. Zdarzy?o Ci si? pope?ni? b??d stylistyczny, gramatyczny lub ortograficzny na firmowym profilu klienta na Facebooku lub Twitterze? Ma?o nie zjedli Ci? ?ywcem! I to, co napisali trudno nazwa? subteln? poezj?. Pó? biedy kiedy pomy?ka [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-04-25 | więcej »
"Dobry rzecznik prasowy nie musi zna? wszystkich pyta?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Czy przygotowuj?c si? do wywiadu dla mediów robisz list? wszystkich pyta? jakie mo?e zada? reporter? B??d! Pomys?, ?eby odgadywa? wszystkie mo?liwe pytania reportera jest nierealny. Przed wywiadem lub konferencj? prasow? nale?y przygotowa? odpowiedzi na ró?ne rodzaje pyta?. Dla przyk?adu we?my sytuacj? w jakiej znalaz? si? znany producent odzie?y po ?miertelnym wypadku pracownika w firmie szyj?cej [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-04-23 | więcej »
"Potrafisz zarz?dza? komunikacj? kryzysow??"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nikt nie wstaje rano z my?l?, ?e w?a?nie tego dnia b?dzie musia? zmierzy? si? w pracy z pierwszym w ?yciu kryzysem. ?wieci s?o?ce, zapowiada si? ?adny dzie?, nic z?ego si? nie wydarzy. Wystarczy jednak w??czy? wieczorem telewizor, ?eby przekona? si? jak wiele osób tego dnia do?wiadczy?o du?ego rozczarowania: kryzys przyszed? nagle i [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-04-14 | więcej »
"Kuchnia eksperta PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jeste? ekspertem PR? Jak zdefiniowa? eksperta PR i jak go rozpozna? w t?umie innych fachowców? Czy to osoba, która najcz??ciej wypowiada si? w mediach na temat PR? Kto? kto opublikowa? najwi?cej artyku?ów w miesi?czniku PRESS? Kto jest najcz??ciej cytowany na konferencjach PR? Kto napisa? najm?drzejsze ksi??ki? Kto jest uwa?any za najdro?szego eksperta PR? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-04-11 | więcej »
"Casanova, polityk i kataryniarz... Czy PR ich potrzebuje?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Prawdziwego eksperta PR poznaje si? nie po tym, jak zaczyna, ale jak ko?czy... Wiem, ?e nie pierwszy to powiedzia?em :-) Mo?esz mie? rewelacyjny pomys? na kampani? PR, przygotowa? przebojowy plan dzia?ania, zebra? grup? najlepszych wspó?pracowników i otrzyma? ogromny bud?et... Je?eli nie potrafisz dotrwa? do ko?ca, mo?e nie ca?a praca pójdzie na marne, [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-04-05 | więcej »
"Efekt nocebo w mediach spo?eczno?ciowych"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Komputer zabi? maszyn? do pisania. Internet wyko?czy? wypo?yczalnie video, ksi??ki telefoniczne, atlasy geograficzne i albumy fotograficzne. Czy media spo?eczno?ciowe zatruj? komunikacj?? Mam nadziej?, ?e nie. Twitter, Facebook i Google+ drastycznie zmieni?y nasze interakcje. Przekazujemy sobie dzi?ki telefonom komórkowym i serwisom spo?eczno?ciowym mnóstwo informacji. Czy to znaczy, ?e rozumiemy si? lepiej? Mam w?tpliwo?ci. Jednym z wyró?ników [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-04-03 | więcej »
"Kwestionariusz PRousta – Przemys?aw Przybylski"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kwestionariusz PRousta pokazuje zainteresowania, pogl?dy, priorytety i warto?ci praktyka public relations (lub rzecznika prasowego). Na pytania odpowiada Przemys?aw Przybylski, rzecznik prasowy Lotniska Chopina w Warszawie: 1. Co Ciebie najbardziej odró?nia od innych praktyków public relations? Ja nie jestem PR-owcem. Ja jestem rzecznikiem prasowym. Uwa?am, ?e s? to dwa ró?ni?ce si? od siebie zawody, cho? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2014-03-31 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Gapa Twitter Szef Informacja Problem Klienci Relations Agencje Reporter Pressence Kaczy?ski Dziennikarz Komunikacja Tusk PRACOWNICY Dziennikarze Reporterzy Polska Public Rzecznik Gazeta Relacje Google Prawda Internet Wywiad Praktycy Media Klient Firma



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Wywiad dla mediów w rekrutacji na wa?ne stanowiska
3. 40 cytatów inspiruj?cych praktyków PR
4. SCC, czyli s?owa czyni? cuda
5. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
6. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
7. Aktor i prezydent, czyli test skuteczno?ci przekonywania
8. Dlaczego nie jeste?my najta?sz? agencj? PR w Polsce
9. 7 ?wicze? przed wyst?pieniem publicznym
10. My?l jak socjopata, dzia?aj jak ?wi?ty
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl