"Coś optymistycznego, czyli 30 kryzysowych lekcji"
|
|
Każdy kryzys czegoś uczy. Uczymy się na własnych i cudzych błędach. Coraz więcej kryzysów zaczyna się w Internecie.
Jeśli nie masz opracowanego i sprawdzonego w praktyce planu zarządzania kryzysem w Internecie czas zabrać się do tego już dzisiaj!
To, czego się nauczyłem umieściłem w 30 punktach. Ich kolejność nie ma nic wspólnego z [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-07-21 |
|
więcej »
|
"Antykryzysowy tajemniczy klient"
|
|
Sytuacja 1. - Czy może mi pani doradzić łagodny krem po goleniu? - zapytał klient w drogerii.
- A o co chodzi? - usłyszał.
- A może mi pani zadać inne pytanie? - kontynuował.
- Na przykład? - chciała wiedzieć ekspedientka.
- W czym mogę panu pomóc? - odpowiedział.
- Nie będziemy się chyba sprzeczać o [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-07-14 |
|
więcej »
|
"Trzy łyki pamięci"
|
|
Siedzę nad filiżanką espresso i coś sobie przypominam...
Pamięć elektryczna jest trochę dłuższa od błyskawicy. To myśl, która kołacze się teraz w głowie... To wyobraźnia i umiejętność analizowania opcji. Z natury jest chwilowa; taka pamięć operacyjna mózgu – ludzkiego komputera.
Kiedy udajesz się na spoczynek, mózg zwalnia pracę i większa część tego, co [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-07-07 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|