"Przyszłość jest za nami"
|
|
Notatka służbowa
OD: Biuro Zarządu
DO: Wszyscy zainteresowani
Przez ostatnie kilkanaście lat mówiliśmy wszystkim, że jesteśmy agencją przyszłości. Co nas do tego upoważniało? Bo napisaliśmy o tym na naszej stronie WWW!
Bycie agencją przyszłości nigdy nie było łatwe. Ale dzięki wielopoziomowej koordynacji, wertykalnemu repozycjonowaniu, synergicznej multiplikacji węzłowych rozwiązań, systematycznej aktualizacji firmowych profili na Facebooku i [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-05-25 |
Komentarze [2]
|
więcej »
|
"Z dziennikarstwa do public relations"
|
|
Kiedy patrzę na kurczące się obsady redakcyjnych newsroomów, dziennikarzy przechodzących z mediów do public relations i liczbę informacji publikowanych w mediach z inspiracji agencji PR, mam wrażenie, że public relations jest przyszłością dziennikarstwa :-)
Spadająca sprzedaż, niższe zyski z reklam, coraz większa konkurencja informacyjnych portali internetowych – wszystko to zwiększa zainteresowanie dziennikarzy [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-05-23 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"Milczący partner"
|
|
Znajomy został dyrektorem w ważnym urzędzie. Kiedy spotkaliśmy się po dwóch miesiącach pogratulowałem mu i poprosiłem o wizytówkę. "Jeszcze nie wydrukowali. Wiesz jak to jest w państwowych instytucjach," powiedział zmieszany. Wiem i ... nie rozumiem.
Trudno jest przecenić wagę wyglądu i wizerunku w czasie pierwszego spotkania. To właśnie wtedy tworzy się pierwsze [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-05-19 |
|
więcej »
|
"Nie wystarczy mówić prawdę"
|
|
Nie wystarczy mówić prawdę. Musisz opowiedzieć jej najciekawszą część.
Zostań autorem najciekawszego artykułu o Twoim życiu. Zostań jednym z najchętniej cytowanych ekspertów. Zostań osobą, o której pracy, osiągnięciach, sukcesach, pasjach, zainteresowaniach wszyscy opowiadają.
Zacznij od przedstawienia sympatycznego wydarzenia, sprzecznych statystyk, optymistycznego i pesymistycznego scenariusza, dramatycznego wydarzenia, szczerego komplementu, wspaniałej szansy i zatrważającego niebezpieczeństwa [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-05-16 |
|
więcej »
|
"10 podpowiedzi jak zbadać plan public relations"
|
|
Są tacy, którzy twierdzą, że nie było jeszcze kampanii PR, która nie wyglądałaby dobrze na papierze. Kolorowe tabelki, fantazyjne wykresy, optymistyczne hasła, itd.
Każdy plan public relations – jak nowe auto wyjeżdżające z salonu samochodowego – traci trochę na wartości w chwili przelania go na papier.
Żeby utrzymać realną wartość planu, trzeba go [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-05-12 |
|
więcej »
|
"Poznaj ćmoka public relations"
|
|
Niedawno poznałem nową odmianę szefa działu public relations. Być może też go spotkałeś.
1. Na wizytówce mam napisane "dyrektor działu public relations", ale specjalizuję się w reklamie.
2. Do moich podstawowych obowiązków należy organizowanie "strategicznych zebrań" i zatwierdzanie "taktycznych prezentacji".
3. Zawsze zgadzam się z najważniejszą osobą w pokoju.
4. Najchętniej rozmawiam o moich wspaniałych [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-05-09 |
|
więcej »
|
"Ostatnie wrażenie"
|
|
"No dobrze," powiedziałem malarzowi po dwóch tygodniach pracy. "Podobają mi się nowe kolory, ale nie jestem zadowolony ze staranności wykonania. W kilku miejscach pojawiły się zacieki. No i te zadrapania na drzwiach. To na pewno zapamiętam. Rachunek też :-("
Zdrowy rozsądek podpowiada, że każdy produkt lub usługa MUSI pozostawić dobre wrażenie. Dlatego [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-05-04 |
|
więcej »
|
"Coś za darmo"
|
|
Bezpłatny, darmowy, gratisowy...
O tych przymiotnikach można powiedzieć, że są nadużywane, wytarte i wyblakłe, ale ich hipnotyczne działanie wciąż magicznie przyciąga klientów – ludzie nie mogą oprzeć się pokusie przyjęcia czegoś za darmo, nawet jeśli jest to tylko kolorowy balonik.
Bezpłatne oferty działają z dwóch powodów:
1. Nowi klienci mogą bezstresowo wypróbować Twój produkt [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-05-02 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|