Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Przyszłość jest za nami"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

  Notatka służbowa OD: Biuro Zarządu DO: Wszyscy zainteresowani Przez ostatnie kilkanaście lat mówiliśmy wszystkim, że jesteśmy agencją przyszłości. Co nas do tego upoważniało? Bo napisaliśmy o tym na naszej stronie WWW! Bycie agencją przyszłości nigdy nie było łatwe. Ale dzięki wielopoziomowej koordynacji, wertykalnemu repozycjonowaniu, synergicznej multiplikacji węzłowych rozwiązań, systematycznej aktualizacji firmowych profili na Facebooku i [...]
Bogusław Feliszek | 2011-05-25 | Komentarze [2] więcej »
"Z dziennikarstwa do public relations"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kiedy patrzę na kurczące się obsady redakcyjnych newsroomów, dziennikarzy przechodzących z mediów do public relations i liczbę informacji publikowanych w mediach z inspiracji agencji PR, mam wrażenie, że public relations jest przyszłością dziennikarstwa :-) Spadająca sprzedaż, niższe zyski z reklam, coraz większa konkurencja informacyjnych portali internetowych – wszystko to zwiększa zainteresowanie dziennikarzy [...]
Bogusław Feliszek | 2011-05-23 | Komentarze [1] więcej »
"Milczący partner"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Znajomy został dyrektorem w ważnym urzędzie. Kiedy spotkaliśmy się po dwóch miesiącach pogratulowałem mu i poprosiłem o wizytówkę. "Jeszcze nie wydrukowali. Wiesz jak to jest w państwowych instytucjach," powiedział zmieszany. Wiem i ... nie rozumiem. Trudno jest przecenić wagę wyglądu i wizerunku w czasie pierwszego spotkania. To właśnie wtedy tworzy się pierwsze [...]
Bogusław Feliszek | 2011-05-19 | więcej »
"Nie wystarczy mówić prawdę"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nie wystarczy mówić prawdę. Musisz opowiedzieć jej najciekawszą część. Zostań autorem najciekawszego artykułu o Twoim życiu. Zostań jednym z najchętniej cytowanych ekspertów. Zostań osobą, o której pracy, osiągnięciach, sukcesach, pasjach, zainteresowaniach wszyscy opowiadają. Zacznij od przedstawienia sympatycznego wydarzenia, sprzecznych statystyk, optymistycznego i pesymistycznego scenariusza, dramatycznego wydarzenia, szczerego komplementu, wspaniałej szansy i zatrważającego niebezpieczeństwa [...]
Bogusław Feliszek | 2011-05-16 | więcej »
"10 podpowiedzi jak zbadać plan public relations"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Są tacy, którzy twierdzą, że nie było jeszcze kampanii PR, która nie wyglądałaby dobrze na papierze. Kolorowe tabelki, fantazyjne wykresy, optymistyczne hasła, itd. Każdy plan public relations – jak nowe auto wyjeżdżające z salonu samochodowego – traci trochę na wartości w chwili przelania go na papier. Żeby utrzymać realną wartość planu, trzeba go [...]
Bogusław Feliszek | 2011-05-12 | więcej »
"Poznaj ćmoka public relations"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Niedawno poznałem nową odmianę szefa działu public relations. Być może też go spotkałeś. 1. Na wizytówce mam napisane "dyrektor działu public relations", ale specjalizuję się w reklamie. 2. Do moich podstawowych obowiązków należy organizowanie "strategicznych zebrań" i zatwierdzanie "taktycznych prezentacji". 3. Zawsze zgadzam się z najważniejszą osobą w pokoju. 4. Najchętniej rozmawiam o moich wspaniałych [...]
Bogusław Feliszek | 2011-05-09 | więcej »
"Ostatnie wrażenie"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"No dobrze," powiedziałem malarzowi po dwóch tygodniach pracy. "Podobają mi się nowe kolory, ale nie jestem zadowolony ze staranności wykonania. W kilku miejscach pojawiły się zacieki. No i te zadrapania na drzwiach. To na pewno zapamiętam. Rachunek też :-(" Zdrowy rozsądek podpowiada, że każdy produkt lub usługa MUSI pozostawić dobre wrażenie. Dlatego [...]
Bogusław Feliszek | 2011-05-04 | więcej »
"Coś za darmo"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Bezpłatny, darmowy, gratisowy... O tych przymiotnikach można powiedzieć, że są nadużywane, wytarte i wyblakłe, ale ich hipnotyczne działanie wciąż magicznie przyciąga klientów – ludzie nie mogą oprzeć się pokusie przyjęcia czegoś za darmo, nawet jeśli jest to tylko kolorowy balonik. Bezpłatne oferty działają z dwóch powodów: 1. Nowi klienci mogą bezstresowo wypróbować Twój produkt [...]
Bogusław Feliszek | 2011-05-02 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Które media są nośnikami najgroźniejszych kryzysów online?

Serwisy społecznościowe.
0%
Portale informacyjne.
0%
Fora dyskusyjne.
0%
Autorskie blogi.
0%
Mikroblogi.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Wywiad Twitter Dziennikarze Komunikacja Agencje Gapa Reporterzy Relations Polska Praktycy PRACOWNICY Reporter Gazeta Prawda Relacje Informacja Kaczyński Google Pressence Rzecznik Media Problem Dziennikarz Public Firma Internet Klient Szef Tusk Klienci



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Wartościowy prezent dla klienta
2. 21 pytań reportera na szkoleniu medialnym
3. 10 pytań o nowych mediach i mediach społecznościowych
4. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
5. Jak szkolenie medialne pomaga w małżeństwie
6. Taktyki medialne w pozwach zbiorowych
7. Nie wiesz czy potrzebujesz szkolenia medialnego?
8. Kwestionariusz PRousta – Przemysław Przybylski
9. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
10. Co mówi uścisk dłoni
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2017 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl