Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Wojna atomowa, czyli siedem mitów zarządzania kryzysem"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Największe zniszczenia po wybuchu bomby jądrowej wywołuje nie sama eksplozja, ale radioaktywny pył, który przemieszcza się na ogromne odległości i powoduje katastrofalne skażenie terenu. Podobnie jest z kryzysem. To nie pierwsze uderzenie jest najgroźniejsze - to nie ono zadecyduje o przyszłości Twojej firmy, ale to, co zrobisz po "eksplozji" - jeżeli oczywiście ją [...]
Bogusław Feliszek | 2010-11-29 | więcej »
"Wyobraź sobie swoją firmę"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Dopinasz budżet PR na promocję w przyszłym roku? No to wyobraź sobie taką scenę... milion lat temu. Dwóch zarośniętych osobników ubranych w zwierzęce skóry. U stóp kamienne siekiery i maczugi. Obydwaj przyglądają się okrągłemu kawałkowi kamienia o średnicy jednego metra. "Co to takiego?" pyta jeden z nich (nazwijmy go Janek) w lokalnym narzeczu. "Pierwsze koło..." [...]
Bogusław Feliszek | 2010-11-25 | więcej »
"Anty-negatywny apel polityczny"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Coraz częściej nachodzi mnie myśl, że w lokalach wyborczych powinny być zainstalowane podwójne kabiny – jedna do wybrania swego faworyta, druga do wzięcia prysznicu. Członek komisji wręczałby głosującemu kartę wyborczą i ręcznik. Za kotarą wyborca natychmiast po oddaniu głosu brałby prysznic, który zmywałby z niego wszystkie brudy kampanii. Praktycy PR, którzy nie zajmują się [...]
Bogusław Feliszek | 2010-11-22 | więcej »
"Nowa komunikacja w samorządzie"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Lokalne samorządy od 1989 roku przeszły ogromne zmiany. Stały się bardziej samodzielne. Zmieniły metody wyłaniania władz. Unowocześniły procedury podejmowania decyzji. Nauczyły się lepiej zarządzać zmianami w otoczeniu w ogromnym tempie (no dobrze, może nie wszystkie), ale systemy komunikacji z lokalną społecznością zmieniły się niewiele lub wcale. (BIP to nie zmiana komunikacji. [...]
Bogusław Feliszek | 2010-11-18 | więcej »
"Równowaga słowa, czyli ani za mało ani za dużo"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nie pozwól, żeby w rozmowie z reporterem nadmiar szczegółów przysłonił główne przesłanie. Nie namawiam do pośpiechu i manipulacji faktami. Daleko mi do tego. Chodzi o wydobycie z przekazu samej esencji. Zakładam, że nigdy nie uczyłeś się na pamięć wszystkich artykułów z porannych gazet i wiadomości z radiowych i telewizyjnych serwisów. Czytelnicy, widzowie i [...]
Bogusław Feliszek | 2010-11-15 | więcej »
"Informacja prasowa z pikantnym cytatem"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Dziennikarze lubią ostre, odważne i soczyste cytaty. Niestety, wypowiedź przedstawiciela organizacji jest najbardziej zaniedbywanym elementem większości informacji prasowych. Co gorsza, cytowane słowa często nie zostały wypowiedziane przez osobę, której są przypisane. Ich autorem jest praktyk PR, a szef firmy tylko je zatwierdza. Dziennikarze to czują i rzadko je wykorzystują. Cytat - jak pikantna [...]
Bogusław Feliszek | 2010-11-12 | więcej »
"Koniec prostej informacji"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W erze błyskawicznej komunikacji w Internecie wyczerpał się sens przekazywania informacji w druku. Kto dowiedział się o katastrofie prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem z gazety? Ja usłyszałem o tym w radiu, znajoma w kolejce do kasy, a mój sąsiad z telewizji. Druk nie ma szans w konkurencji z telewizją, radiem i Internetem. Proste informowanie [...]
Bogusław Feliszek | 2010-11-08 | więcej »
"7 zmian w zarządzaniu komunikacją kryzysową"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Na szkoleniu kryzysowym starły się dwie szkoły - stara i nowa. Osoba, która wcieliła się w rolę rzecznika prasowego, pracując nad informacją prasową powiedziała: "Nie ma powodu do pośpiechu. Mamy jeszcze dużo czasu do 18:00. Ważne, żeby zdążyć na wieczorne 'Fakty' i 'Wiadomości'." Młodsi uczestnicy szkolenia protestowali: "Informację trzeba jak najszybciej [...]
Bogusław Feliszek | 2010-11-05 | więcej »
"Mapa kluczowych komunikatów"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Mapa kluczowych komunikatów to zestaw przekazów, które dotyczą spodziewanych pytań, obaw i problemów po wybuchu kryzysu. Każda mapa zawiera trzy komunikaty odnoszące się do konkretnej kwestii. Komunikaty tworzone są na podstawie analizy danych związanych z konkretnym kryzysowym scenariuszem. Mapy komunikatów są wykorzystywane w bardzo stresowych sytuacjach nacechowanych dużym ładunkiem emocjonalnym. Stanowią dla [...]
Bogusław Feliszek | 2010-11-02 | Komentarze [1] więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

W okresie prosperity gospodarczej ceny za usługi PR powinny:

wzrosnąć.
0%
spaść.
0%
pozostać bez zmian.
0%
zależeć od WIG 20.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Rzecznik Gapa Wywiad Kaczyński Firma Klienci Media Tusk Reporter Relacje Pressence Szef Polska PRACOWNICY Agencje Relations Reporterzy Dziennikarze Internet Praktycy Klient Google Problem Gazeta Informacja Twitter Prawda Dziennikarz Komunikacja Public



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Skrucha i żal w komunikacji kryzysowej
2. Grzegorz Lato - Media Gapa 2011
3. 36 godzin sławy
4. Dlaczego mała agencja PR rzadko odpowiada na zapytania ofertowe
5. Co mówi uścisk dłoni
6. Chcesz wystąpić w telewizji?
7. Czego oczekuję od dziennikarzy w tym roku
8. Do trzech razy sztuka
9. Innowacyjna metoda pisania informacji prasowych
10. Inne spojrzenie na szkolenia medialne i trudne pytania
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2017 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl