"Nie każdy może być rzecznikiem prasowym"
|
|
Dziennikarka wypowiadająca się w imieniu popularnego dziennika pytana o przyczyny rynkowego sukcesu nowego konkurencyjnego tytułu powiedziała, "Oni zastosowali konwencjonalne metody marketingowe. My zastosujemy metody niekonwencjonalne." No i co z tego?
Konkurencja triumfuje, a my mówimy, że oni stosują konwencjonalne chwyty. Konkursy, zdrapki, gadżety. Co w tym złego? Zróbmy to samo, tylko lepiej. [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-03-31 |
|
więcej »
|
"Dlaczego nie?"
|
|
"Czy w niebie trzeba myć naczynia po śniadaniu?", zapytała moja 11-letnia siostrzenica. Wytłumaczyłem, że nie wiemy co dzieje się w niebie, bo nikt jeszcze nie wrócił stamtąd, aby zdać nam raport z organizacji obowiązków domowych. Dziewczynka jest przekonana, że wystarczy tylko dosiąść białego rumaka i wybrać się do nieba na krótki [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-03-25 |
|
więcej »
|
"10 śmiertelnych błędów w sytuacji kryzysowej"
|
|
Zabraknie pieniędzy na emerytury. Prokuratura zbada aferę pedofilską w Kościele. Ochroniarze sklepu nagrywali nagie kobiety.
Nie ma właściwie dnia w mediach bez sensacji.
Nie znam organizacji odpornej na kryzys. Wszystkie błędy są bacznie obserwowane przez media.
Jakie są najczęściej popełniane błędy w sytuacji kryzysowej?
Najtańszą metodą jest uczenie się na cudzych błędach. Jeśli zatem CHCESZ [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-03-17 |
|
więcej »
|
"Manipulacja i prawda, czyli skok na główkę"
|
|
85% Polaków sądzi według sondażu TNS OBOP, że politycy często nimi manipulują. Jako przykłady manipulacji podają odwoływanie się do autorytetu Jana Pawła II, obietnice wprowadzenia rządów miłości, łzy oskarżanej o korupcję posłanki, wezwania do zwierania szeregów przed wrogami i apele polityków o obronę demokracji.
Czym jest prawda? Jeśli masz zacięcie filozofa, gotów [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-03-10 |
|
więcej »
|
"PR prosto z serca"
|
|
Czasem – naprawdę tylko czasem – najlepsze rozwiązania najbardziej skomplikowanych problemów płyną... prosto z serca. W moim życiu konsultanta PR widziałem to tylko dwa razy.
Przypadek 1.
Na szkoleniu medialnym klient otrzymał do rozwiązania pewien problem. Z ogromną pewnością siebie w mgnieniu oka rozprawił się ze skomplikowanym zadaniem. Mówił ciekawie, jasno, przekonująco, obrazowo [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-03-03 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|