Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Nie każdy może być rzecznikiem prasowym"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Dziennikarka wypowiadająca się w imieniu popularnego dziennika pytana o przyczyny rynkowego sukcesu nowego konkurencyjnego tytułu powiedziała, "Oni zastosowali konwencjonalne metody marketingowe. My zastosujemy metody niekonwencjonalne." No i co z tego? Konkurencja triumfuje, a my mówimy, że oni stosują konwencjonalne chwyty. Konkursy, zdrapki, gadżety. Co w tym złego? Zróbmy to samo, tylko lepiej. [...]
Bogusław Feliszek | 2008-03-31 | więcej »
"Dlaczego nie?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"Czy w niebie trzeba myć naczynia po śniadaniu?", zapytała moja 11-letnia siostrzenica. Wytłumaczyłem, że nie wiemy co dzieje się w niebie, bo nikt jeszcze nie wrócił stamtąd, aby zdać nam raport z organizacji obowiązków domowych. Dziewczynka jest przekonana, że wystarczy tylko dosiąść białego rumaka i wybrać się do nieba na krótki [...]
Bogusław Feliszek | 2008-03-25 | więcej »
"10 śmiertelnych błędów w sytuacji kryzysowej"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Zabraknie pieniędzy na emerytury. Prokuratura zbada aferę pedofilską w Kościele. Ochroniarze sklepu nagrywali nagie kobiety. Nie ma właściwie dnia w mediach bez sensacji. Nie znam organizacji odpornej na kryzys. Wszystkie błędy są bacznie obserwowane przez media. Jakie są najczęściej popełniane błędy w sytuacji kryzysowej? Najtańszą metodą jest uczenie się na cudzych błędach. Jeśli zatem CHCESZ [...]
Bogusław Feliszek | 2008-03-17 | więcej »
"Manipulacja i prawda, czyli skok na główkę"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

85% Polaków sądzi według sondażu TNS OBOP, że politycy często nimi manipulują. Jako przykłady manipulacji podają odwoływanie się do autorytetu Jana Pawła II, obietnice wprowadzenia rządów miłości, łzy oskarżanej o korupcję posłanki, wezwania do zwierania szeregów przed wrogami i apele polityków o obronę demokracji. Czym jest prawda? Jeśli masz zacięcie filozofa, gotów [...]
Bogusław Feliszek | 2008-03-10 | więcej »
"PR prosto z serca"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Czasem – naprawdę tylko czasem – najlepsze rozwiązania najbardziej skomplikowanych problemów płyną... prosto z serca. W moim życiu konsultanta PR widziałem to tylko dwa razy. Przypadek 1. Na szkoleniu medialnym klient otrzymał do rozwiązania pewien problem. Z ogromną pewnością siebie w mgnieniu oka rozprawił się ze skomplikowanym zadaniem. Mówił ciekawie, jasno, przekonująco, obrazowo [...]
Bogusław Feliszek | 2008-03-03 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

W okresie prosperity gospodarczej ceny za usługi PR powinny:

wzrosnąć.
0%
spaść.
0%
pozostać bez zmian.
0%
zależeć od WIG 20.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Dziennikarze Pressence Prawda Klient Klienci Kaczyński Problem Polska Firma Gazeta Google Reporter PRACOWNICY Reporterzy Komunikacja Relacje Relations Rzecznik Gapa Informacja Dziennikarz Praktycy Twitter Szef Wywiad Internet Tusk Agencje Public Media



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Skrucha i żal w komunikacji kryzysowej
2. Grzegorz Lato - Media Gapa 2011
3. Co mówi uścisk dłoni
4. 36 godzin sławy
5. Dlaczego mała agencja PR rzadko odpowiada na zapytania ofertowe
6. Chcesz wystąpić w telewizji?
7. Czego oczekuję od dziennikarzy w tym roku
8. Do trzech razy sztuka
9. Innowacyjna metoda pisania informacji prasowych
10. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2017 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl