Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"20 najczęściej czytanych artykułów o PR w 2012"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

To był pracowity rok dla mnie jako blogera. Obliczyłem, że opublikowałem w tym roku na moich blogach 157 premierowych artykułów - najwięcej o komunikacji kryzysowej, mediach społecznościowych, relacjach z mediami oraz prezentacjach i wystąpieniach publicznych. Oprócz tego bloga prowadzę jeszcze cztery blogi tematyczne: 1. 112 PR o zarządzaniu kryzysem i komunikacją kryzysową, 2. [...]
Bogusław Feliszek | 2012-12-31 | więcej »
"Ewa Kopacz – Media Gapa 2012"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ewa Kopacz otrzymała tytuł "Media Gapa 2012" za wypowiedź: "Ja nie mam problemu ze słowem przepraszam." Marszałek Sejmu wypowiedziała te słowa na briefingu po informacji Naczelnej Prokuratury Wojskowej, że ciało Anny Walentynowicz zostało zamienione z ciałem innej ofiary katastrofy lotniczej pod Smoleńskiem. 26.09.2012. Drugie miejsce przypadło rzecznikowi rządu Pawłowi Grasiowi za zdanie: "Nie [...]
Bogusław Feliszek | 2012-12-27 | więcej »
"5 powodów dlaczego nie warto ze mną współpracować"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Myślisz o zatrudnieniu konsultanta PR? Jeśli odpowiesz twierdząco na co najmniej jedno z pięciu pytań, oszczędź sobie zachodu i pieniędzy – jeszcze mnie nie potrzebujesz. Zatrudnienie eksperta PR jest inwestycją i jak każda inwestycja musi być dokładnie przemyślane i zaplanowane – trzeba określić czas, środki, cele i sposób pomiaru sukcesu. Zbyt wczesne skorzystanie z [...]
Bogusław Feliszek | 2012-12-19 | więcej »
"Grudzień – najlepszy miesiąc na PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Każdy miesiąc roku jest dobry na PR, ale grudzień jest najlepszy. Dlaczego? Bo konkurencja go lekceważy. Większość firm kończy kampanie public relations w listopadzie – w grudniu rządzą promocje, reklama i marketing bezpośredni. PR wraca w drugiej połowie stycznia Nowego Roku. Warto skorzystać z tej świątecznej luki na PR jaką zostawia Ci konkurencja, [...]
Bogusław Feliszek | 2012-12-01 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Gapa Twitter Reporter Rzecznik Szef Internet Gazeta PRACOWNICY Wywiad Reporterzy Prawda Dziennikarze Klient Klienci Relations Media Polska Google Dziennikarz Informacja Relacje Firma Komunikacja Tusk Kaczyński Praktycy Public Problem Agencje Pressence



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Jak Twitter pomaga w szkoleniach medialnych
2. Prośba o medialny sponsoring
3. Raz i dobrze, czyli jak przepraszać
4. Senyszyn, Palikot i Doda ze mną w jacuzzi
5. Interesy w restauracji
6. Inne spojrzenie na szkolenia medialne i trudne pytania
7. Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk
8. 20 pytań do kandydata do Europarlamentu
9. Czy mała lub średnia firma musi być przygotowana do zarządzania kryzysem?
10. Wierzę w public relations
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl