Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Media spo?eczno?ciowe w komunikacji kryzysowej"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Do czasu pojawienia si? mediów spo?eczno?ciowych mówili?my o niej "z?ota godzina". Tak opisywali?my okres od wybuchu kryzysu do pierwszej informacji w mediach. Informacja o nowym kryzysie czeka?a do najnowszego dziennika – czasem nawet godzin?. W erze Twittera i Facebooka informacje – dobre i z?e – rozchodz? si? lotem b?yskawicy. "Dlatego plany zarz?dzania kryzysem [...]
Bogus?aw Feliszek | 2012-05-30 | więcej »
"Eksperci PR od siedmiu bole?ci"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Opowiem niezwyk?? histori?. Jeste? producentem produktu X. Nagle (telefon dzwoni o 6:03) dowiadujesz si?, ?e Twój produkt jest ??czony ze ?mierci? kilku osób – wszystkie u?ywa?y tego samego produktu. Szybko zwo?ujesz sztab kryzysowy, dok?adnie analizujecie spraw?, ale nie znajdujesz ?adnego zwi?zku. W mediach pojawiaj? si? doniesienia o kolejnych zgonach. Krajowe dzienniki informuj? na [...]
Bogus?aw Feliszek | 2012-05-17 | więcej »
"Dlaczego jestem coraz bardziej rozwi?z?y online"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jeste? konserwatywny, przyjazny, otwarty czy rozwi?z?y? U?ytkownicy mediów spo?eczno?ciowych nawi?zuj? znajomo?ci w Internecie wed?ug jednego z czterech stylów: 1. Konserwatywny: Kontaktujesz si? online tylko z osobami, które znasz w prawdziwym ?yciu – ?adnych przypadkowych znajomo?ci. Czasem s? to tylko te osoby, które znasz bardzo dobrze, lubisz i szanujesz. 2. Przyjazny: Dyskutujesz online z osobami, [...]
Bogus?aw Feliszek | 2012-05-09 | więcej »
"Test ofiary losu"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jeste? zm?czony ci?g?ymi zmianami? Nie rozumiesz sensu reformy emerytalnej? Zastanawia?e? si? jak unikn?? osobistej odpowiedzialno?ci i wykorzysta? rz?d do p?acenia Ci za wszystkie niepowodzenia? Nie tra? nadziei! Ty te? mo?esz by? ofiar? z?o?liwego losu. Mo?esz bez wyrzutów sumienia zarobi? na poczuciu winy u innych. Tylko pomy?l - ju? nigdy nie b?dziesz musia? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2012-05-01 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Praktycy Szef Public Klienci Dziennikarze Dziennikarz Agencje Tusk Komunikacja Internet Kaczy?ski PRACOWNICY Relacje Firma Relations Reporterzy Twitter Wywiad Problem Prawda Informacja Pressence Reporter Gapa Media Klient Gazeta Polska Rzecznik Google



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Nie b?d? pasa?erem w wywiadzie dla mediów
2. Media nie wygrywaj? wyborów
3. Nie musisz korzysta? z mediów spo?eczno?ciowych?
4. Relacje szefa firmy z mediami
5. Nie jestem osob?, która kupczy...
6. 30 pyta? jakie musi sobie zada? ekspert PR
7. Mateusz Kijowski – Media Gapa 2016
8. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
9. 10 pyta? jakich nie lubi agencja PR
10. 5 rzeczy jakich pracownicy oczekuj? od komunikacji wewn?trznej
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl