Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Ja protestuj?!"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Czy jeste? gotowy broni? swojego zdania? Do ostatniej kropli... zdrowego rozs?dku? Naprawd?? Je?eli masz wyraziste pogl?dy i nie masz ochoty zmienia? swojej hierarchii warto?ci (Kto chce?), zapytaj siebie jak daleko jeste? w stanie si? posun?? w obronie swojego zdania i prawa do jego swobodnego wyra?ania. Czy b?dziesz zdecydowanie protestowa?, kiedy spotkasz si? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-05-28 | więcej »
"Smakowite micha?ki"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

We? ze stoiska z czasopismami pierwszy z brzegu magazyn, przekartkuj kilka stron i policz ile znalaz?e? krótkich artyku?ów. Kilkunastolinijkowe wype?niacze, krótkie quizy, poradniki, artyku?y z odsy?aczami do innych ?róde? - mówi?c potocznie "micha?ki". Redaktorzy przepadaj? za nimi. Nie targuj si? o honorarium. Zap?ac? - dobrze. Nie zap?ac? - te? nie problem :-) Oto 7 [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-05-25 | więcej »
"Tylko mi nie mów o sonda?ach"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W gazetach jest mnóstwo tematów opartych na ankietach, sonda?ach i badaniach opinii publicznej. Bezwarto?ciowe dane jak tsunami zalewaj? biurka dziennikarzy. Jedne s? bezwstydn? autopromocj?. Inne stekiem sensacyjnych bzdur. Nadmiar przypadkowych sonda?y rujnuje reputacj? i wiarygodno?? prawdziwych bada?. Czy praktyk public relations rozumie co znaczy przeprowadzi? dok?adne i wiarygodne badanie sonda?owe? Czy zdaje sobie [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-05-21 | więcej »
"K?amcy, z?odzieje i etycy"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

K?amcy, z?odzieje. To nie o politykach. Nie o dziennikarzach. To o polskich praktykach public relations. Rada Etyki Public Relations przedstawi?a raport o 7 grzechach bran?y PR, a TVN24 skrz?tnie je odnotowa?. Te przewiny to: 1. ukrywanie to?samo?ci i intencji nadawcy, 2. korupcja, 3. gwarantowanie publikacji w mediach przez PR-owców, 4. k?amstwo i manipulacja, 5. kradzie? pomys?ów, 6. ??czenie [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-05-18 | Komentarze [1] więcej »
"Wiarygodna witryna WWW"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Co wspólnego ma ortografia z finansami i prawem? Firmy, które zapominaj? o poprawieniu b??dów ortograficznych na swojej witrynie WWW nara?aj? si? na utrat? zaufania w Internecie podobnie jak w sytuacji k?opotów finansowych i/lub prawnych. Internauci darz? zaufaniem witryny, które dostarczaj? po?ytecznych informacji i nie ufaj? tym, które mieszaj? teksty redakcyjne z reklamowymi. To [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-05-14 | więcej »
"Druga szansa w mediach"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Na biurku zadzwoni? telefon. "Newsroom. Dzie? dobry." "Dzie? dobry. Ile czasu jeszcze mamy czeka? na ekip??" "Jak? ekip?? Gdzie?" zapyta? wydawca dziennika. "W nowym centrum handlowym. Za chwil? otwieramy. Wczoraj dzwoni?am i obiecali?cie przys?a? ekip? filmow?." Wydawca nigdy wcze?niej nie rozmawia? z t? osob?, ale jest bardzo prawdopodobne, ?e kto? z jego kolegów powiedzia? jej "tak, b?dziemy" [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-05-11 | więcej »
"Zrób to sam"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jak bronisz swojej reputacji kiedy media spadaj? na Ciebie jak szara?cza? Jeden z moich klientów powie Ci jak to si? robi. W ci?gu dwóch dni skontaktowa? si? z 16-ma reporterami prasy, radia i telewizji. Dziennikarze "rzucili" si? na niego w czasie gor?cej publicznej debaty na temat planu budowy autostrad. Klient jest regionalnym przedstawicielem mi?dzynarodowej [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-05-07 | Komentarze [1] więcej »
"Gor?czka informacji"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nad biurkiem wisi mój ulubiony rysunek: "Nie przejmuj si?. Najwy?ej zrzucimy win? na media!" To takie proste i oczywiste :-) Dziennikarze nie robi? nic innego tylko szukaj? afer i przekr?tów. Rzadko kiedy trafiaj? w sedno. Kieruj? si? mentalno?ci? stada wilków ??dnych krwi i kolejnych ofiar. Interesuje ich tylko zwi?kszenie sprzeda?y, ogl?dalno?ci i [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-05-04 | Komentarze [3] więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Klient Wywiad Komunikacja Tusk Agencje Klienci Kaczy?ski Gapa Dziennikarz Reporterzy Pressence Problem Gazeta Polska Public Informacja PRACOWNICY Relations Praktycy Relacje Dziennikarze Media Reporter Prawda Internet Twitter Google Szef Firma Rzecznik



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. My?l jak socjopata, dzia?aj jak ?wi?ty
3. Co mówi u?cisk d?oni
4. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
5. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
6. 40 cytatów inspiruj?cych praktyków PR
7. Gwarancja jako?ci us?ug agencji PR
8. Co ??czy PR z lataniem samolotem
9. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
10. Przysz?e lekcje z historii
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl