"Prawda, kłamstwa i sejmowa komisja śledcza"
|
|
Podchwytliwe pytania, rozwlekle odpowiedzi, pytania retoryczne, zaczepne odpowiedzi nawiązujące do cudzych wypowiedzi, zaskakujące luki w pamięci, sarkastyczne komentarze, kąśliwe uwagi ad personam, dokładne powtarzanie swoich słów, nagła zmiana tematu, powtarzanie pytań, sztuczne uśmiechy, wymuszone grzeczności. Sejmowa komisja ds. zmian w ustawie hazardowej w pełnej krasie.
Korzystanie z kłamliwych przekazów jest strategią [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-01-28 |
|
więcej »
|
"Miligram twórczego pytania"
|
|
Każda osoba, która uczestniczyła z ramienia agencji PR w prezentacji oferty nowemu klientowi usłyszała takie pytanie: "Jak wygląda proces tworzenia oryginalnych i twórczych koncepcji public relations?"
Każdy praktyk PR, który ma w sobie miligram szacunku dla swej profesji odpowiedział z przekonaniem: "Do diaska, nie ma żadnego procesu."
Ale nie ma osoby, która by [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-01-25 |
|
więcej »
|
"Jak "kontrolować" serwisy społecznościowe"
|
|
Wczoraj przed południem rozmawiałem przez telefon z kierownikiem działu PR nowego klienta, który przekazał mi obawy związane z utratą kontroli nad tym, co mówi się o firmie w Internecie.
"Wiem, że musimy w końcu uruchomić blog i założyć profile na Twitterze i Facebooku" powiedział. "Członków zarządu niepokoi jednak utrata kontroli nad tym, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-01-21 |
|
więcej »
|
"Stare i nowe public relations"
|
|
Stare public relations stawiało na piedestale informację prasową; im więcej było artykułów, zdjęć, wycinków prasowych, wywiadów w radiu i telewizji, tym lepiej.
Praktycy PR nie przejmowali się brakiem obecności w Internecie - wszystko było skoncentrowane na prasie drukowanej.
W starym PR liczył się głos organizacji informującej o nowym produkcie, usłudze, idei.
O wartości public [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-01-18 |
|
więcej »
|
"Łopata, szufla i pług, czyli odśnieżanie PR"
|
|
Gdybym miał ambicje filozoficzne, mógłbym zapytać po co nam śnieg skoro i tak w większości go potem usuwamy. Jestem skromnym praktykiem PR, więc moją ambicją jest tylko przekonanie do wartości public relations. Tylko :-)
Na początek chcę jasno powiedzieć, że mocno wierzę w sens odśnieżania tak jak jestem głęboko przekonany, że prawidłowo [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-01-14 |
|
więcej »
|
"7 zdrowych zasad komunikacji ryzyka"
|
|
Zabrakło pieniędzy na lekarstwa. Wydłużają się kolejki do specjalistów. Szpital wyczerpał tzw. limity przyjęć.
Możliwe czy niemożliwe?
Cele komunikacji ryzyka w ochronie zdrowia odnoszą się do czterech typowych zastosowań:
1. informacja i edukacja,
2. zmiana zachowania i działania prewencyjne,
3. ostrzeżenie przed niebezpieczeństwem i powiadamianie powypadkowe,
4. zespołowe rozwiązywanie problemów i łagodzenie konfliktów. Właśnie – łagodzenie sporów, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-01-11 |
|
więcej »
|
"Czego oczekuję od dziennikarzy w tym roku"
|
|
Dziennikarze przeżyli niebywale trudny rok (zwolnienia, zmiany w zarządach, obniżki wynagrodzeń, przejęcia i fuzje tytułów), ale dziennikarstwo na tym zyskało. Ekonomiczne wyzwania zmusiły organizacje medialne do zmiany myślenia o tym jak zbierać informacje i jak je wykorzystywać – i za to im dziękuję.
Chciałbym, żeby ten rok był lepszy dla dziennikarzy; dlatego [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-01-07 |
|
więcej »
|
"Co onieśmiela praktyka public relations"
|
|
"Pan mnie onieśmiela," powiedziała skromna blondynka odrzucając pierwsze zaproszenie na espresso. Onieśmielenie, trema, skrępowanie. Początki zwykle są trudne :-)
Związek jaki powstaje pomiędzy praktykami PR i ich klientami może mieć wyjątkowy charakter. Od dnia podpisania umowy obydwie strony uczą się siebie nawzajem i poznają coraz lepiej w trakcie realizacji projektu; czasem to [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-01-04 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|