"Lubisz patrzeć, prawda?"
|
|
Telewizja to obraz. Radio to dźwięk. Prasa to słowo drukowane. Taka jest potoczna opinia. Taka była.
Dzisiaj światem rządzi obraz. Obraz ruchomy. Dlaczego? Ponieważ – tak jak bohater filmu "Wystarczy być" z Peterem Sellersem – lubimy patrzeć.
Patrzeć na co? Właściwie na wszystko, co jest kolorowe i się rusza. Każdy temat okraszony fotografią [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-07-31 |
|
więcej »
|
"Znasz Toma Petersa?"
|
|
Właśnie udało Ci się po kilku miesiącach wytężonej pracy doprowadzić do wydrukowania wywiadu z Twoim prezesem na pierwszej stronie "Rzeczpospolitej". Gratuluję!
Spisałeś się tak rewelacyjnie, że jeszcze tego samego dnia, kiedy na Twoim biurku wylądował numer z fotografią uśmiechniętego szefa rozdzwoniły się telefony z prośbami o...
Więcej wywiadów? Nie.
To zaproszenia na konferencje biznesowe, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-07-27 |
|
więcej »
|
"Interesy w restauracji"
|
|
Śniadanie, obiad lub kolacja... Coraz więcej interesów omawia się przy stoliku w restauracji.
Pamiętam pierwszy pobyt w Paryżu, kiedy to szczegóły umowy mój partner zaczął omawiać dopiero w drodze powrotnej z lunchu do biura. Wtedy myślałem, że to jakieś niedopatrzenie. Dziś wiem, że to taki francuski styl.
Element rozrywki, który pojawia w trakcie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-07-23 |
|
więcej »
|
"Wywiad przez e-m@il"
|
|
"M@m kilk@ pyt@ń..."
Jako praktyk public relations nie przepadam za wywiadami przez e-mail. Takie kontakty stwarzają małe szanse lepszego poznania dziennikarza. Reporterzy zwykle pracują w takim pośpiechu, że nie mają ochoty na pogawędkę. Są też tacy, którzy stanowczo zabraniają kontaktu telefonicznego pod groźbą wykreślenia nazwiska z artykułu.
Znajomy dziennikarz z kolei uwielbia wywiady [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-07-20 |
|
więcej »
|
"Mniej częściej"
|
|
Otwórz lokalną gazetę na stronie z informacjami kulturalnymi. Ile filmów oferuje dziś wieczorem multiplex? Na dziesięciu ekranach pokazywane jest maksymalnie 5 filmów, rozpoczynających się o różnych porach. Seans za seansem jak fale.
Teraz czas na lekturę programu telewizyjnego. Czy kablówka rzeczywiście ma ofertę tak różnorodną jak to reklamuje w folderze? Czy zdarzyło [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-07-16 |
|
więcej »
|
"Ale impreza!"
|
|
Imprezy specjalne to gatunek wyjątkowy.
Każdy kto je organizuje czuje się spadkobiercą hołdu pruskiego i Okrągłego Stołu, konkursu gry na niewidocznej gitarze i wyścigu tresowanych żółwi, Tygodnia Walki z Bezsennością i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Wszystkie wymagają niezwykłej mobilizacji, koordynacji, współpracy dostawców, wolnych strzelców, etatowych pracowników w zespole niezawodnym jak mechanizm szwajcarskiego zegarka.
Imprezy [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-07-13 |
|
więcej »
|
"Przyszłe lekcje z historii"
|
|
Wyobraź sobie najgorszą rzecz jaka może przydarzyć się Twojemu projektowi, organizacji lub nowemu rozwiązaniu.
Jesteś dzień po premierze nowego modelu auta. I co? W czasie jazdy próbnej odpada koło. Trudno w to uwierzyć. Przecież przeprowadzono tyle prób i testów w najbardziej ekstremalnych warunkach. Przecierasz oczy ze zdumienia. Ale obraz nie znika. Jesteś [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-07-09 |
|
więcej »
|
"PRaca na akord"
|
|
Mało nie doszło do rękoczynów, kiedy ostatnio spotkaliśmy się w większym gronie praktyków public relations. Ktoś rzucił hasło: pay-for-placement - pomysł płacenia agencji PR w oparciu o liczbę artykułów opublikowanych w prasie.
Agencja nie otrzymuje wtedy stałego honorarium. Wynagrodzenie jest wypłacane tylko w przypadku doprowadzenia do publikacji informacji w zazwyczaj bardzo dokładnie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-07-06 |
|
więcej »
|
"Wrażenia i spostrzeżenia"
|
|
Żyjemy w świecie wrażeń i spostrzeżeń. Wrażenia - to, co pozostaje w nas w wyniku komunikacji. Spostrzeżenia - to, co wydaje się nam, że widzimy i słyszymy.
Wrażenia są trwałe. Mogą być wynikiem percepcji, ale same wrażenia żyją poza faktami - są ostatnią rzeczą jaką zapominamy o okolicznościach, o wydarzeniu, o osobie.
Dlaczego [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-07-02 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|