Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Świńska grypa - powtórka z hiszpanki?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Pojawienie się w Europie 7 przypadków zachorowań na świńską grypę może być zapowiedzią powtórki z śmiertelnej "hiszpanki" z 1918 roku, która zabiła co najmniej 50 milionów ludzi na całym świecie. Światowa Organizacja Zdrowia podniosła stopień zagrożenia pandemią świńskiej grypy na piąty stopień w sześciostopniowej skali. Decyzję podjęto w oparciu o analizę [...]
Bogusław Feliszek | 2009-04-30 | Komentarze [1] więcej »
"W porządku?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"Jak smakowało?" pyta kelnerka kiedy płacę za obiad w restauracji. "W porządku, ale noże mogłyby być bardziej ostre." Dlaczego tak mówię? Bo lubię tę restaurację, dobrze życzę jej właścicielowi i dbam o swój żołądek. Jak odpowiadasz na to pytanie? "Dobrze", "W porządku", "Nieźle"? Większość z nas tak mówi. Dlaczego? Bo nie chcemy [...]
Bogusław Feliszek | 2009-04-25 | więcej »
"Reporter chce do domu"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Dziennikarze nie mają dużych wymagań. Chcą, żebyś oddzwaniał na ich telefony, chcą ciekawej wypowiedzi, chcą dobrze wykonać swoją pracę i chcą... iść do domu. Nie komplikuj niepotrzebnie swoich relacji z mediami. Kiedy redaktor zleca dziennikarzowi napisanie artykułu o Twojej firmie pierwszą rzeczą, którą robi reporter jest przejrzenie wszystkich dotychczasowych publikacji na Twój [...]
Bogusław Feliszek | 2009-04-21 | więcej »
"Wiosenne jasne myślenie"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Więcej słońca. Dłuższe dni. Wiosenny nastrój sprzyja jasnemu, twórczemu i pozytywnemu myśleniu :-) Jako praktyk PR odwołujący się do naszej metody JASNEGO MYŚLENIA, nie tylko regularnie analizujesz swój styl myślenia, rozumiesz i łączysz wszystkie elementy tego dynamicznego procesu, ale również szanujesz odpowiednie intelektualne standardy. Jest pewną ironią, że przez tysiące lat ludzie tyle [...]
Bogusław Feliszek | 2009-04-11 | więcej »
"Prośba o medialny sponsoring"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Pomagamy polskim dzieciom na Litwie. Zbieramy pieniądze dla niepełnosprawnych. Chcemy nakarmić bezdomnych. Kiedy zgłaszasz się do stacji telewizyjnej z propozycją sponsorowania przez nią Twojej imprezy, pamiętaj, że w kolejce ustawia się wiele innych organizacji - każda popiera szlachetny cel. Oto kilka kwestii, których rozważenie pomoże wyróżnić się w tłumie. Co chcesz powiedzieć Stacje telewizyjne interesują [...]
Bogusław Feliszek | 2009-04-06 | więcej »
"Kiedy media na pewno o Tobie powiedzą"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jest tylko jedna jedyna okoliczność kiedy media na pewno zainteresują się Tobą, Twoją organizacją, produktem lub usługą. I jest to sytuacja, za którą najmniej tęsknisz. Mam na myśli – kryzys. Nie jest to ani przyjemne, ani sprawiedliwe, ale zdarza się często. Jako społeczeństwo wiemy, że w kryzysie ujawnia się prawdziwy charakter człowieka. Ponieważ [...]
Bogusław Feliszek | 2009-04-02 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

W okresie prosperity gospodarczej ceny za usługi PR powinny:

wzrosnąć.
0%
spaść.
0%
pozostać bez zmian.
0%
zależeć od WIG 20.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Polska Twitter Gapa Public Firma PRACOWNICY Klienci Rzecznik Reporterzy Dziennikarz Tusk Szef Pressence Google Problem Reporter Agencje Kaczyński Informacja Relacje Dziennikarze Relations Praktycy Internet Media Prawda Komunikacja Gazeta Wywiad Klient



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Skrucha i żal w komunikacji kryzysowej
2. Grzegorz Lato - Media Gapa 2011
3. Co mówi uścisk dłoni
4. 36 godzin sławy
5. Dlaczego mała agencja PR rzadko odpowiada na zapytania ofertowe
6. Chcesz wystąpić w telewizji?
7. Czego oczekuję od dziennikarzy w tym roku
8. Do trzech razy sztuka
9. Innowacyjna metoda pisania informacji prasowych
10. Inne spojrzenie na szkolenia medialne i trudne pytania
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2017 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl