"Mirosław Drzewiecki - Media Gapa 2010"
|
|
Mirosław Drzewiecki, były minister sportu, otrzymał tytuł Media Gapa 2010 za wypowiedź: "Nigdy nie uważałem, że Polska to dziki kraj." - TVN 24 "Kropka nad i", 31.03.2010.
Drugie miejsce przypadło ministrowi spraw zagranicznych Radosławowi Sikorskiemu za zdanie: "Tak więc ja osobiście nie widzę powodów do niepokoju o losy tego dochodzenia." o śledztwie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-12-30 |
|
więcej »
|
"Największy mit w zarządzaniu kryzysem"
|
|
Czas rozprawić się z największym mitem w zarządzaniu kryzysem i komunikacją kryzysową, który od pół wieku funkcjonuje w public relations.
Chodzi o chiński ideogram przedstawiający kryzys. Wbrew obiegowej opinii (powtarzanej także niestety przez niektórych ekspertów public relations) symbol 'kryzysu' nie oznacza także 'szansy'.
Zaczęło się od słynnego przemówienia Johna F. Kennedy'ego 12 kwietnia [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-12-27 |
|
więcej »
|
"Taniec kobry z mangustą, czyli 10 sterowników nowego PR"
|
|
Public relations to trudne zajęcie – szef ocenia Ciebie wyłącznie na podstawie ostatniego materiału w mediach o Twojej firmie. To, co robisz często wygląda jak taniec kobry z mangustą, ale nie ma w tych pląsach tyle gracji, dobrej woli i wzajemnego szacunku.
Większość firm zajmuje się jakąś formę public relations, najczęściej pod nazwą marketingu, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-12-23 |
|
więcej »
|
"Krótki kurs rozwoju"
|
|
Jeszcze kilka lat temu wydawało mi się, że Pressence Public Relations powinna być małą agencją PR rozrastającą się do pewnego określonego (idealnego?) rozmiaru i formatu. To naiwne myślenie prysnęło jak bańka mydlana, kiedy zdałem sobie sprawę z oczywistej dziś dla mnie prawdy. Jeśli firma stale się nie rozwija, skazana jest na [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-12-20 |
|
więcej »
|
"Wyćwiczona spontaniczność wystąpienia publicznego"
|
|
Uwielbiam filmy i sztuki teatralne. Najlepsze przedstawienia sprawiają wrażenie autentycznie spontanicznych, gdyż aktorzy ćwiczyli swoje role dopóki, dopóty nie poczuli, że mogą o nich całkowicie zapomnieć.
Warto wziąć z nich przykład w wystąpieniach publicznych. Po opracowaniu głównego przesłania ćwicz jego prezentację aż poczujesz, że możesz je swobodnie powtórzyć bez żadnej ściągi.
Muzycy mają [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-12-16 |
|
więcej »
|
"Medialne lekarstwo na wybujałe ego"
|
|
Masz duże ego?
Oczywiście, że nie.
Masz znajomych, przyjaciół, współpracowników, którzy mają wybujałe ego?
Problem z ludźmi, którzy mają nieproporcjonalnie duże ego polega na tym, że w rozmowach z dziennikarzami lubią popisywać się wiedzą i elokwencją. Zasypują reportera gradem faktów, wymieniają mnóstwo liczb, sypią jak z rękawa przykładami - 1259 faktów i tylko trochę [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-12-13 |
|
więcej »
|
"Krótki audyt marki"
|
|
Planujesz odświeżyć wizerunek marki? Chcesz ją wzmocnić? A może szykujesz się do rewolucyjnej zmiany pozycjonowania firmy na rynku? Bez względu na plany nie podejmuj żadnych decyzji bez zbadania co OBECNIE myślą o Tobie klienci.
Kiedy ostatnio przeprowadziłeś badanie dlaczego klienci kupują Twoje produkty? Jak postrzegają Twoją markę? Co jest unikatowego w Twej [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-12-09 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"PR jak... uczciwość"
|
|
Pomyśl o jednej osobie, która jest dla Ciebie ucieleśnieniem słowa "uczciwość". Dlaczego tak sądzisz? Czy jest to ktoś kogo gorliwie naśladujesz - lub chcesz naśladować? Jakie zachowania doprowadziły do takiej percepcji tej osoby?
Teraz pomyśl o dziewięciu innych osobach, które cenisz za nienaganną uczciwość i prawość. Czy dokonujesz podziału na bardziej i [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-12-06 |
|
więcej »
|
"Jaki budżet na public relations"
|
|
Ile wydawać na public relations w przyszłym roku? Żeby było ciekawie załóżmy, że szef nie jest zadowolony z obecnych wyników PR.
Prawdopodobnie wydajesz za mało i na pewno współpracujesz z niewłaściwą agencją public relations.
Jeżeli nie wiesz ile wydać na PR, przeczytaj krótką ankietę, która pomoże lepiej zaplanować inwestycje na promocję wizerunku i [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-12-02 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|