Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Gdy Pawlak i ja mówimy, czyli zaufanie i wiarygodność"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"To zaufanie stało się fundamentem nowej politycznej umowy Polaków." "W gospodarce rynkowej opartej na dobrowolnej współpracy obywateli zaufanie ma znaczenie pierwszorzędne." "Odbudujemy to zaufanie." Nowy premier w sejmowym expose 38 razy powtórzył magiczne słowo ZAUFANIE. Tylko 2 razy użył innego magicznego słowa WIARYGODNOŚĆ. Zaufanie i wiarygodność - jaka to różnica? Zaufaniem darzymy [...]
Bogusław Feliszek | 2007-11-26 | Komentarze [1] więcej »
"Jak wywołać bajecznie prosty kryzys"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kryzys nie musi być zły. Koszmar zaczyna się, gdy tracimy nad nim kontrolę. Jak uniknąć najgorszego? Najlepszą metodą uporania się z kryzysem jest przygotowanie. Założenie jest proste - WSZYSTKO co najgorsze może się zdarzyć. DZISIAJ. Podobnie jak plan ewakuacji z płonącego wieżowca, plan zarządzania sytuacją kryzysową może ocalić życie ludzi i organizacji. Oto krótkie [...]
Bogusław Feliszek | 2007-11-19 | więcej »
"Napisz o mnie źle"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Opinia, że dziennikarza można zmusić do pisania czegoś w co nie wierzy to jeden z mitów powielanych przez polityków, którzy przegrali wybory. Takie mity zaciemniają logikę mediów informacyjnych i co ciekawe są chętnie podtrzymywane przez same media. Media gorliwie pielęgnują zestaw mitów na swój temat. Uleganie tym mitom ogranicza możliwość krytycznej oceny przekazywanych [...]
Bogusław Feliszek | 2007-11-12 | więcej »
"Raz i dobrze, czyli jak przepraszać"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Pamiętasz książkę i film "Love story"? Przypominasz sobie zdanie, "Zakochani nigdy nie muszą się przepraszać"? To chyba najgłupsze zdanie jakie usłyszałem w ciągu ostatnich 30 lat. Wszyscy, którzy zajmują się komunikacją społeczną wiedzą jaką siłę mają publiczne przeprosiny. Polacy mają skłonność do przechylania swoich sympatii ku ludziom, którzy umieją przepraszać. Oto co podoba [...]
Bogusław Feliszek | 2007-11-05 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Gapa Pressence Polska Public Internet Klient Relacje Media Wywiad Szef Google Dziennikarz Agencje Relations Gazeta Informacja Prawda Reporter Kaczyński Praktycy Rzecznik Firma Tusk Komunikacja Dziennikarze Problem Twitter Reporterzy PRACOWNICY Klienci



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Jak Twitter pomaga w szkoleniach medialnych
2. Prośba o medialny sponsoring
3. Raz i dobrze, czyli jak przepraszać
4. Inne spojrzenie na szkolenia medialne i trudne pytania
5. Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk
6. Senyszyn, Palikot i Doda ze mną w jacuzzi
7. Interesy w restauracji
8. 20 pytań do kandydata do Europarlamentu
9. Czy mała lub średnia firma musi być przygotowana do zarządzania kryzysem?
10. 21 pytań reportera na szkoleniu medialnym
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl