Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"W public relations przekaz jest ważniejszy od relacji"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"Mam świeżutką i miękką szyneczkę. Kość dla pieseczka?" Wszystkie interesy opierają się na relacjach – także u rzeźnika. W public relations liczy się subtelna dyplomacja, delikatna perswazja i słodkie kuszenie. Ale nie udawajmy świętoszków. Fundamentem nowoczesnego PR jest założenie, że praktycy public relations zarządzają relacjami, których inni nie dostrzegają lub nie potrafią wykorzystać [...]
Bogusław Feliszek | 2012-01-27 | więcej »
"Co dziennikarze powinni wiedzieć o public relations"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W filmie "Czego pragną kobiety" Mel Gibson gra pracownika agencji reklamowej, który odkrywa w sobie dar odczytywania kobiecych myśli i przewrotnie wykorzystuje ten wyjątkowy talent. Co to ma wspólnego z PR? W zeszłym roku byłem zapraszany jako bloger na zamknięte spotkania z dziennikarzami. W dyskusjach z blogującymi reporterami dowiedziałem się co dziś [...]
Bogusław Feliszek | 2012-01-16 | Komentarze [1] więcej »
"45 pytań zadawanych przez media po próbie samobójczej prokuratora"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Pytania najczęściej zadawane przez dziennikarzy po próbie samobójczej prokuratora wojskowego w Poznaniu: 1. Co się stało? 2. Jaka była przyczyna? 3. Jakie wnioski? Te trzy ogólne pytania mogą służyć jako drogowskazy pokazujące kierunki szczegółowych pytań dotyczących tego kryzysu: 1. Co się wydarzyło? 2. Kiedy to się stało? 3. Gdzie to się stało? 4. Kim jest poszkodowany? 5. Kiedy otrzymał pomoc? [...]
Bogusław Feliszek | 2012-01-09 | Komentarze [1] więcej »
"Smycz i mop, czyli strategia po godzinach"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

John Lennon ujął to znakomicie: "Życie to coś, co dzieje się obok nas, gdy jesteśmy zajęci układaniem innych planów." Życie nie czeka na nowy plan PR, poradę eksperta komunikacji kryzysowej lub 100 stron scenariusza konkursu na najlepszego pracownika. Nie zatrzymuje się kiedy analizujesz trendy, zmieniasz schemat organizacyjny firmy lub prowadzisz rozmowę rekrutacyjną. Życie [...]
Bogusław Feliszek | 2012-01-06 | Komentarze [1] więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Komunikacja Firma Agencje Gapa Google Rzecznik Kaczyński Wywiad PRACOWNICY Klienci Reporter Polska Reporterzy Twitter Dziennikarz Szef Informacja Relacje Dziennikarze Gazeta Media Relations Praktycy Internet Tusk Pressence Public Klient Problem Prawda



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Anty-negatywny apel polityczny
2. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
3. Redaktor czy reporter?
4. Sprzedawca jak saper
5. Nie bądź pasażerem w wywiadzie dla mediów
6. 5 rzeczy jakich pracownicy oczekują od komunikacji wewnętrznej
7. Prawdziwy kryzys Toyoty
8. Masz strategię komunikacji z mediami?
9. Dobra strategia medialna
10. Ukryte koszty wewnętrznego PR
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl