Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Sławomir Nowak – Media Gapa 2013"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Sławomir Nowak, były minister transportu, otrzymał tytuł "Media Gapa 2013" za wypowiedź: "Nigdy nie ułatwiałem ani nie pomagałem w prowadzeniu biznesu, zdobywaniu zleceń lub kontraktów firmie CAM Media ani żadnej innej firmie!" w oświadczeniu po publikacji artykułu "Układy ministra Nowaka z biznesmenami zarabiającymi na państwie" we "Wprost", 22.04.2013. Drugie miejsce przypadło gen. [...]
Bogusław Feliszek | 2013-12-27 | więcej »
"Dlaczego lubimy pracę w agencji PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Już widzę ten uśmiech na twarzy. Ale naprawdę – praca w public relations daje mnóstwo satysfakcji :-) Kierowanie agencją PR wymaga dużej wyobraźni, elastyczności i determinacji oraz umiejętności wykorzystywania okazji i podejmowania szybkich decyzji. W PR nie można się nudzić – także w weekendy i Święta. Oto jakie sprawy zaprzątają nasze myśli w [...]
Bogusław Feliszek | 2013-12-22 | więcej »
"7 powodów dlaczego nie będę Cię obserwował na Twitterze"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jest mnóstwo książek i blogów o etykiecie na Twitterze. Niektóre radzą, żeby obserwować każdego kto śledzi Twoje wpisy. Inne mówią, żeby śledzić tylko osoby o podobnych zainteresowaniach. Jeszcze inne sugerują, żeby obserwować także to, co piszą obecni i potencjalni klienci. Lista porad jest długa. Dotyczy także tego, kogo NIE obserwować na Twitterze. Masz konto [...]
Bogusław Feliszek | 2013-12-14 | więcej »
"Jak złamać nogę, czyli kto zapłacił za badanie chodnika"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W rozmowie z reporterem nie możesz przedstawić postulatu lub wniosku, którego nie możesz poprzeć wiarygodnym i przekonującym dowodem lub badaniem. Dziennikarz nie musi się z Tobą we wszystkim zgadzać – ma prawo sprawdzić, podważyć lub zanegować każdą tezę. Musisz także rozważnie dobierać argumenty, które mają popierać zasadność tego, co proponujesz. Dziennikarze są sceptycznie [...]
Bogusław Feliszek | 2013-12-11 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Powoływanie się przez dziennikarza na anonimowe źródło:

podważa jego wiarygodność.
0%
zwiększa atrakcyjność tekstu.
0%
pozwala chronić tożsamość informatora.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Rzecznik Twitter Reporter Problem Klienci Polska Kaczyński Gapa Komunikacja Prawda Dziennikarz Google Media Informacja Praktycy Relacje PRACOWNICY Relations Szef Reporterzy Agencje Wywiad Tusk Klient Public Gazeta Internet Firma Dziennikarze Pressence



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Do rzeczy, czyli koniec charyzmy
2. Nie musisz korzystać z mediów społecznościowych?
3. Wywiad dla mediów w rekrutacji na ważne stanowiska
4. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
5. 5 rzeczy jakich pracownicy oczekują od komunikacji wewnętrznej
6. Czytanie z oczu
7. Co mówi uścisk dłoni
8. 5 sytuacji kiedy nowy klient mówi, że chcesz za dużo za usługi PR
9. 5 minut medytacji przed trudnym wywiadem dla mediów
10. Efekt nocebo w mediach społecznościowych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2018 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl