"Jak rozłożyć Tomasza Lisa na łopatki"
|
|
Tomasz Lis zaprosił Ciebie do swojego programu i już żałujesz, że się zgodziłeś? Bez przesady. Najważniejsze, że zaprosił i nie zdążyłeś odmówić :-) Dlaczego? Bo to Twój wywiad, nie dziennikarza. Bo to Twoje odpowiedzi są ważne, nie jego pytania. Bo to Ty decydujesz jak przebiegnie rozmowa, nie Tomasz Lis.
Znany dziennikarz upraszcza [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-06-30 |
|
więcej »
|
"Odrobina konkretu, czyli puste gadanie"
|
|
Czy konkret umarł?
Włącz telewizor. Obejrzyj najnowsze wiadomości. Polityka, ekonomia, zdrowie, sport - media stawiają na formę, nie na treść i konkret. Ludzie nie są oceniani za to, co robią, ale za to kim są i co mówią - i jak wyglądają.
Ewolucja płytkiego dziennikarstwa - lekkie tematy bez zagłębiania się w szczegóły [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-06-23 |
|
więcej »
|
"Będzie śmiesznie..."
|
|
Nie... To nie będzie o grze biało-czerwonych w piłkę nożną...
Czy boisz się gwizdów i obrzucenia jajkami podczas występu przed rozczarowaną publicznością? Nie musisz. Ludzie przecież nie wiedzą co chcesz powiedzieć.
Jeżeli się pomylisz... mów dalej. Twoim kołem ratunkowym może okazać się humor. Żart będzie tym bardziej doceniony, im lepiej będzie pasować do [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-06-16 |
|
więcej »
|
"Samolubny komunikat"
|
|
W PR panuje przekonanie, że skuteczny przekaz jest optymalną kombinacją logiki i magii.
Próba perswazji spali na panewce jeżeli jej autor skupi się wyłącznie na własnych priorytetach ignorując interesy tych, których pragnie przekonać – bez względu na siłę argumentów i atrakcyjność zaklęć.
Prawdziwy kompromis polega na znalezieniu wspólnego gruntu na skrzyżowaniu wielu przecinających [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-06-09 |
|
więcej »
|
"Jak ucinać długie języki"
|
|
Na biurku redaktora wydania ogólnopolskiego dziennika zadzwonił telefon. Dziennikarz uznał, że informacja była ważna, ciekawa i ... pilna. Dzwonił pracownik firmy, o której gazeta niedawno krytycznie pisała.
Niestety nawet najlepszy (i najdroższy) plan komunikacji w kryzysie może dużo stracić na wartości kiedy rozżalony pracownik postanowi "przekazać" mediom kłopotliwą dla firmy informację.
Efekt mrozi [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-06-02 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|