Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Uśmiech Jasia Fasoli"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W weekend obejrzałem dwa bardzo odmienne filmy. Pierwszy "Jaś Fasola" z brytyjskim komikiem Rowanem Atkinsonem. Głupawy i niezdarny gapa. Neurotyczny pechowiec o twarzy jak z plasteliny. Gagi rodem z filmu niemego. Prosty, przerysowany, fizyczny humor. Drugi film - "Uśmiech Mona Lizy" z Julią Roberts. Jeszcze raz udało jej się uwieść mnie urodą, [...]
Bogusław Feliszek | 2008-04-28 | więcej »
"Dziwne e-maile"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W poczcie znalazłem list zatytułowany INFORMACJA PRASOWA. Zastanawiam się co autor miał na myśli wybierając tak "oryginalny" tytuł. Wyobraź sobie, że dziennikarz dostanie jednego dnia 30 tak zatytułowanych przesyłek. Która ważniejsza? Która ciekawsza? Którą warto przeczytać? Którą zapamiętać? Efekt? Wszystkie lądują w koszu. Oto jeszcze inne dziwne zachowania autorów korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne powitanie w rodzaju [...]
Bogusław Feliszek | 2008-04-21 | więcej »
"Ideowiec czy najemnik, czyli widok z okna eksperta"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Zostałem zaproszony na spotkanie rady osiedla. Mieliśmy rozmawiać o potrzebie wymiany okien. Sprawę miał przedstawić ekspert wynajęty przez... producenta stolarki okiennej :-) Czy organizacje wynajmują ekspertów i autorytety do poparcia swoich spraw i osiągnięcia celów? Tak. Robią to nie tylko na spotkaniach mieszkańców, ale również na sali sądowej, w kontaktach z mediami [...]
Bogusław Feliszek | 2008-04-14 | więcej »
"Jak wystąpić w radiu ostatni raz"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kiedy jesteś w radiu, unikaj 10 podstawowych błędów, których popełnienie może zniechęcić reportera do ponownego zaproszenia przed mikrofon. Moje uwagi dotyczą zachowania wobec dziennikarza i producenta audycji. Błąd 1: Brak listy tematów, w których jesteś ekspertem. Taką listę możesz umieścić na swojej witrynie WWW. Dziennikarze codziennie rozmawiają z wieloma osobami i muszą się do [...]
Bogusław Feliszek | 2008-04-07 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Powoływanie się przez dziennikarza na anonimowe źródło:

podważa jego wiarygodność.
0%
zwiększa atrakcyjność tekstu.
0%
pozwala chronić tożsamość informatora.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Klient Kaczyński Relacje Reporterzy Prawda Gapa Problem Rzecznik Dziennikarze Agencje Public Klienci Relations Informacja Szef Reporter Google Twitter Firma Wywiad PRACOWNICY Pressence Praktycy Komunikacja Tusk Dziennikarz Gazeta Internet Media Polska



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Nie musisz korzystać z mediów społecznościowych?
3. Co mówi uścisk dłoni
4. Czytanie z oczu
5. Kilka słów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
6. Bezpieczna przystań, czyli empatia w komunikacji kryzysowej
7. Dlaczego zadzwonili do nas przed wysłaniem oświadczenia mediom
8. Ginąca reklamowa kreatywność
9. 10 tematów do debaty o polskim public relations
10. Szkolenia kryzysowe na sportowo
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2018 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl