Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Ludwik - luddyta spo?eczno?ciowy"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ludwik jest w moim wieku... ale jego dusza ma ponad dwie?cie lat. Rok temu kupi? pierwszy telefon komórkowy. "Nie potrzebuj? elektronicznej smyczy," mówi? przez lata. Ludwik szczerze nienawidzi wszystkiego co wynaleziono po maszynie do pisania. Kiedy pokaza?em mu swój profil na Facebooku, ma?o nie dosta? apopleksji. "Matko boska!" krzycza?. "Co si? dzieje z [...]
Bogus?aw Feliszek | 2010-05-31 | więcej »
"10 powodów dlaczego czasem jak ognia nale?y unika? mediów spo?eczno?ciowych"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Siedzieli?my przy kolacji w wi?kszym gronie. Troch? wina, troch? muzyki... Nie, ?piewów nie pami?tam... Rozmowa zesz?a na... oczywi?cie... serwisy spo?eczno?ciowe. Kto ma? Kto nie ma? Ile czasu sp?dzamy na Facebooku, Twitterze, YouTube? Kolega milcz?cy do tej pory powiedzia?, ?e nie lubi tych serwisów. Chwila ciszy. "Dlaczego?" "Bo ja si? tam ?le czuj?, [...]
Bogus?aw Feliszek | 2010-05-28 | więcej »
"Czego ucz? prawdziwe symulacje"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Dokuczliwe mrozy lub upa?y. Raz powód?, raz susza. Nast?pnym razem mo?e by? tr?ba powietrzna, huragan, ska?enie biologiczne, itp. Lekcje z symulacji zarz?dzania powa?nym wypadkiem, katastrof? naturaln? lub atakiem terrorystycznym pomagaj? ocali? ludzkie istnienia i zmniejszy? straty. Nikt nie wie jak b?dzie wygl?da? nast?pny kryzys, ale poza w?tpliwo?ci? jest fakt, ?e do uporania [...]
Bogus?aw Feliszek | 2010-05-24 | więcej »
""Wszystko co teraz powiesz..." i inne mity o szkoleniach medialnych"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W telewizyjnych serialach kryminalnych mo?na us?ysze? bardzo popularn? porad? medialn?: "Wszystko co od tej chwili powiesz mo?e by? u?yte przeciwko Tobie". Po takim dictum podejrzany zwykle nabiera wody w usta. Jako szef firmy czy praktyk public relations nie jeste? w tak luksusowej sytuacji. Nie mo?esz "spapra?" wywiadu. I wcale nie musisz. Na szkoleniu [...]
Bogus?aw Feliszek | 2010-05-21 | więcej »
"Szczypta prewencji w mediach spo?eczno?ciowych"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Wiele organizacji zabiera si? do serwisów spo?eczno?ciowych jak pies do je?a: "Zabieramy g?os i ryzykujemy wystawienie si? na negatywne komentarze albo nie bierzemy w tym udzia?u eliminuj?c tym samym krytyczne opinie po naszych wypowiedziach... a ludzie i tak prawdopodobnie b?d? o nas mówi? przykre rzeczy." Pierwsz? rzecz? w planowaniu kryzysowym w Internecie [...]
Bogus?aw Feliszek | 2010-05-17 | więcej »
"Do rzeczy, czyli koniec charyzmy"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Z charyzm? u polityków jest jak z seksapilem – wstyd nie mie? :-) Charyzma nie zale?y od pieni?dzy, popularno?ci lub w?adzy. Na ?wiecie jest wielu bogatych i s?awnych odludków. Brakuje im tej specjalnej iskierki, która mog?aby doda? blasku ich osobowo?ci. Charyzma to dar, osobista cecha lidera politycznego wyró?niaj?ca go w?ród konkurencji, wyj?tkowy autorytet [...]
Bogus?aw Feliszek | 2010-05-13 | Komentarze [1] więcej »
"Z kim nie warto rozmawia?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Pod koniec prezentacji o zarz?dzaniu reputacj? w kryzysie us?ysza?em ciekawe pytanie: "Co zrobi? kiedy naszym przeciwnikom nie podoba si? co mówimy?" Moja odpowied? by?a szybka i krótka: "Cieszcie si? z tego!" Zbyt cz?sto wpadamy w tarapaty próbuj?c zadowoli? wszystkich. Dlaczego mamy takie k?opoty? Bo takie post?powanie nigdy nie przynosi dobrych efektów. M?dry cz?owiek [...]
Bogus?aw Feliszek | 2010-05-07 | więcej »
"Kiedy wulkan nie ?pi"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Mam nadziej?, ?e jeste? teraz tam gdzie powiniene? by?: na w?a?ciwym kontynencie, we w?a?ciwym kraju i w?a?ciwym mie?cie. To oczywiste? Niekoniecznie. W drugiej po?owie kwietnia miliony ludzi podró?uj?cych samolotami nagle zosta?o uwi?zionych na lotniskach po wybuchu wulkanu Eyjafjallajokull (1404 punkty za to has?o w scrabble) i zamkni?ciu przestrzeni lotniczej nad prawie ca?? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2010-05-04 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Gazeta Public Relacje Prawda Rzecznik Dziennikarz Internet Firma Praktycy Informacja Reporter Komunikacja Problem Kaczy?ski Polska Google Pressence PRACOWNICY Gapa Klient Tusk Agencje Dziennikarze Media Szef Klienci Twitter Reporterzy Wywiad Relations



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Dlaczego debaty wyborcze w telewizji s? ?atwe
3. Co mówi u?cisk d?oni
4. Przysz?e lekcje z historii
5. My?l jak socjopata, dzia?aj jak ?wi?ty
6. Smakowite micha?ki
7. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
8. Co ??czy PR z lataniem samolotem
9. 40 cytatów inspiruj?cych praktyków PR
10. Gwarancja jako?ci us?ug agencji PR
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl