"Ludwik - luddyta społecznościowy"
|
|
Ludwik jest w moim wieku... ale jego dusza ma ponad dwieście lat. Rok temu kupił pierwszy telefon komórkowy. "Nie potrzebuję elektronicznej smyczy," mówił przez lata.
Ludwik szczerze nienawidzi wszystkiego co wynaleziono po maszynie do pisania. Kiedy pokazałem mu swój profil na Facebooku, mało nie dostał apopleksji.
"Matko boska!" krzyczał. "Co się dzieje z [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-05-31 |
|
więcej »
|
"10 powodów dlaczego czasem jak ognia należy unikać mediów społecznościowych"
|
|
Siedzieliśmy przy kolacji w większym gronie. Trochę wina, trochę muzyki... Nie, śpiewów nie pamiętam... Rozmowa zeszła na... oczywiście... serwisy społecznościowe. Kto ma? Kto nie ma? Ile czasu spędzamy na Facebooku, Twitterze, YouTube?
Kolega milczący do tej pory powiedział, że nie lubi tych serwisów. Chwila ciszy. "Dlaczego?" "Bo ja się tam źle czuję, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-05-28 |
|
więcej »
|
"Czego uczą prawdziwe symulacje"
|
|
Dokuczliwe mrozy lub upały. Raz powódź, raz susza. Następnym razem może być trąba powietrzna, huragan, skażenie biologiczne, itp. Lekcje z symulacji zarządzania poważnym wypadkiem, katastrofą naturalną lub atakiem terrorystycznym pomagają ocalić ludzkie istnienia i zmniejszyć straty.
Nikt nie wie jak będzie wyglądać następny kryzys, ale poza wątpliwością jest fakt, że do uporania [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-05-24 |
|
więcej »
|
""Wszystko co teraz powiesz..." i inne mity o szkoleniach medialnych"
|
|
W telewizyjnych serialach kryminalnych można usłyszeć bardzo popularną poradę medialną: "Wszystko co od tej chwili powiesz może być użyte przeciwko Tobie". Po takim dictum podejrzany zwykle nabiera wody w usta.
Jako szef firmy czy praktyk public relations nie jesteś w tak luksusowej sytuacji. Nie możesz "spaprać" wywiadu. I wcale nie musisz.
Na szkoleniu [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-05-21 |
|
więcej »
|
"Szczypta prewencji w mediach społecznościowych"
|
|
Wiele organizacji zabiera się do serwisów społecznościowych jak pies do jeża: "Zabieramy głos i ryzykujemy wystawienie się na negatywne komentarze albo nie bierzemy w tym udziału eliminując tym samym krytyczne opinie po naszych wypowiedziach... a ludzie i tak prawdopodobnie będą o nas mówić przykre rzeczy."
Pierwszą rzeczą w planowaniu kryzysowym w Internecie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-05-17 |
|
więcej »
|
"Do rzeczy, czyli koniec charyzmy"
|
|
Z charyzmą u polityków jest jak z seksapilem – wstyd nie mieć :-)
Charyzma nie zależy od pieniędzy, popularności lub władzy. Na świecie jest wielu bogatych i sławnych odludków. Brakuje im tej specjalnej iskierki, która mogłaby dodać blasku ich osobowości.
Charyzma to dar, osobista cecha lidera politycznego wyróżniająca go wśród konkurencji, wyjątkowy autorytet [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-05-13 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"Z kim nie warto rozmawiać"
|
|
Pod koniec prezentacji o zarządzaniu reputacją w kryzysie usłyszałem ciekawe pytanie: "Co zrobić kiedy naszym przeciwnikom nie podoba się co mówimy?" Moja odpowiedź była szybka i krótka: "Cieszcie się z tego!"
Zbyt często wpadamy w tarapaty próbując zadowolić wszystkich. Dlaczego mamy takie kłopoty? Bo takie postępowanie nigdy nie przynosi dobrych efektów.
Mądry człowiek [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-05-07 |
|
więcej »
|
"Kiedy wulkan nie śpi"
|
|
Mam nadzieję, że jesteś teraz tam gdzie powinieneś być: na właściwym kontynencie, we właściwym kraju i właściwym mieście. To oczywiste? Niekoniecznie.
W drugiej połowie kwietnia miliony ludzi podróżujących samolotami nagle zostało uwięzionych na lotniskach po wybuchu wulkanu Eyjafjallajokull (1404 punkty za to hasło w scrabble) i zamknięciu przestrzeni lotniczej nad prawie całą [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-05-04 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|