Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Jak szkolenie medialne pomaga w małżeństwie"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Czy szkolenie medialne pomaga w małżeństwie? Wielu uczestników naszych szkoleń uważa, że tak. Często zapowiadają, że zamierzają wypróbować w domu techniki komunikacji, które poznają w praktyce na szkoleniu. Żeby nie było nieporozumień, wiele technik komunikacji medialnej nie można wykorzystać w życiu osobistym. Na przykład, nie możesz powiedzieć żonie, że nie jesteś dostatecznie kompetentny, [...]
Bogusław Feliszek | 2011-06-30 | więcej »
"Myśl jak socjopata, działaj jak święty"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Hannibal: "Więc budzisz się w ciemnościach i słyszysz ryk owiec?" Clarice: "Tak." Hannibal: "I myślisz, że jeśli zdołasz ocalić biedną Catherine koszmar minie; jeśli ona będzie żyła, już nigdy więcej nie obudzisz się w ciemnościach, słysząc ryk zarzynanych owiec?" Pamiętasz z jakiego filmu to rozmowa? Ian Mitroff, emerytowany profesor na University of Southern California, twórca [...]
Bogusław Feliszek | 2011-06-27 | więcej »
"Jak nie wybierać agencji public relations"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Proces wyboru agencji public relations z roku na rok staje się coraz bardziej tajemniczy, wyrafinowany i oszałamiający. Napędzają go przedziwne komitety sterujące, które nie wiedzą czego szukają i konsultanci, którzy próbują uzasadnić swoje wygórowane honoraria monumentalnymi zapytaniami ofertowymi wypełnionymi tonami groteskowych detali. Jako osoba, która brała udział w setkach procesów rekrutacyjnych (po stronie [...]
Bogusław Feliszek | 2011-06-23 | więcej »
"Jak być odlotowo popularnym blogerem"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Znajomi często mnie pytają: "Media Gapa, jak pisać blog, żeby wszyscy chcieli go czytać?" Hmmm, to dziecinnie proste – każdy może być autorem szalenie popularnego bloga, zarabiać miliony i codziennie spotykać się z długonogimi, głęboko wzdychającymi modelkami. Jaki jest sekret sukcesu? Na początek potrzeba kilka słów. Pisanie bez słów jest trudniejsze od zbudowania [...]
Bogusław Feliszek | 2011-06-16 | Komentarze [1] więcej »
"Szybka świnia, czyli 20 cytatów o zarządzaniu zmianą"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nie można zrobić konia wyścigowego ze świni. - Nie - odparł Samuel - Ale można z niej zrobić bardzo szybką świnię. – pisał John Steinbeck w powieści "Na wschód od Edenu". Firmy najlepiej wykorzystujące zmiany nie patrzą na nie jak na wstydliwe i dyskretne wydarzenia, ale jak na nowe okazje do poprawy [...]
Bogusław Feliszek | 2011-06-13 | więcej »
"Ginąca reklamowa kreatywność"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jeśli wierzyć biologom, z powierzchni Ziemi zniknęło ponad 99,9% wszystkich gatunków zwierząt jakie kiedykolwiek na niej żyły. Przyczyn wyginięcia tylu gatunków fauny jest mnóstwo. W długiej historii naszej planety wielokrotnie zwierzęta ginęły w katastrofach naturalnych. Inne zniknęły w wyniku masowych chorób. Za część najnowszych przypadków odpowiedzialny jest człowiek. Niektóre gatunki nie potrafiły [...]
Bogusław Feliszek | 2011-06-09 | więcej »
"W pomiarze efektów PR liczą się tylko badania jakościowe"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Przez dekady branża public relations nie umiała odpowiedzieć na pytanie jak mierzyć efekty działań PR. Inaczej niż w pokrewnych dziedzinach marketingu i reklamy, praktycy public relations długo borykali się z wyborem właściwych narzędzi do pomiaru programów PR. Klienci codziennie mają kontakt z tysiącami komunikatów z różnych źródeł. Czy możliwe jest sprawdzenie, który [...]
Bogusław Feliszek | 2011-06-02 | Komentarze [3] więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Które media są nośnikami najgroźniejszych kryzysów online?

Serwisy społecznościowe.
0%
Portale informacyjne.
0%
Fora dyskusyjne.
0%
Autorskie blogi.
0%
Mikroblogi.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Firma Relations Public Szef Reporter PRACOWNICY Dziennikarz Komunikacja Twitter Agencje Dziennikarze Gazeta Rzecznik Media Klient Praktycy Klienci Google Relacje Pressence Gapa Problem Kaczyński Polska Tusk Wywiad Prawda Internet Reporterzy Informacja



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Wartościowy prezent dla klienta
2. 21 pytań reportera na szkoleniu medialnym
3. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
4. 10 pytań o nowych mediach i mediach społecznościowych
5. Jak szkolenie medialne pomaga w małżeństwie
6. Taktyki medialne w pozwach zbiorowych
7. Nie wiesz czy potrzebujesz szkolenia medialnego?
8. Kwestionariusz PRousta – Przemysław Przybylski
9. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
10. Co mówi uścisk dłoni
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2017 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl