"Jak szkolenie medialne pomaga w małżeństwie"
|
|
Czy szkolenie medialne pomaga w małżeństwie?
Wielu uczestników naszych szkoleń uważa, że tak. Często zapowiadają, że zamierzają wypróbować w domu techniki komunikacji, które poznają w praktyce na szkoleniu.
Żeby nie było nieporozumień, wiele technik komunikacji medialnej nie można wykorzystać w życiu osobistym. Na przykład, nie możesz powiedzieć żonie, że nie jesteś dostatecznie kompetentny, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-06-30 |
|
więcej »
|
"Myśl jak socjopata, działaj jak święty"
|
|
Hannibal: "Więc budzisz się w ciemnościach i słyszysz ryk owiec?"
Clarice: "Tak."
Hannibal: "I myślisz, że jeśli zdołasz ocalić biedną Catherine koszmar minie; jeśli ona będzie żyła, już nigdy więcej nie obudzisz się w ciemnościach, słysząc ryk zarzynanych owiec?"
Pamiętasz z jakiego filmu to rozmowa?
Ian Mitroff, emerytowany profesor na University of Southern California, twórca [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-06-27 |
|
więcej »
|
"Jak nie wybierać agencji public relations"
|
|
Proces wyboru agencji public relations z roku na rok staje się coraz bardziej tajemniczy, wyrafinowany i oszałamiający.
Napędzają go przedziwne komitety sterujące, które nie wiedzą czego szukają i konsultanci, którzy próbują uzasadnić swoje wygórowane honoraria monumentalnymi zapytaniami ofertowymi wypełnionymi tonami groteskowych detali.
Jako osoba, która brała udział w setkach procesów rekrutacyjnych (po stronie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-06-23 |
|
więcej »
|
"Jak być odlotowo popularnym blogerem"
|
|
Znajomi często mnie pytają: "Media Gapa, jak pisać blog, żeby wszyscy chcieli go czytać?"
Hmmm, to dziecinnie proste – każdy może być autorem szalenie popularnego bloga, zarabiać miliony i codziennie spotykać się z długonogimi, głęboko wzdychającymi modelkami.
Jaki jest sekret sukcesu? Na początek potrzeba kilka słów. Pisanie bez słów jest trudniejsze od zbudowania [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-06-16 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"Szybka świnia, czyli 20 cytatów o zarządzaniu zmianą"
|
|
Nie można zrobić konia wyścigowego ze świni. - Nie - odparł Samuel - Ale można z niej zrobić bardzo szybką świnię. – pisał John Steinbeck w powieści "Na wschód od Edenu".
Firmy najlepiej wykorzystujące zmiany nie patrzą na nie jak na wstydliwe i dyskretne wydarzenia, ale jak na nowe okazje do poprawy [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-06-13 |
|
więcej »
|
"Ginąca reklamowa kreatywność"
|
|
Jeśli wierzyć biologom, z powierzchni Ziemi zniknęło ponad 99,9% wszystkich gatunków zwierząt jakie kiedykolwiek na niej żyły.
Przyczyn wyginięcia tylu gatunków fauny jest mnóstwo. W długiej historii naszej planety wielokrotnie zwierzęta ginęły w katastrofach naturalnych. Inne zniknęły w wyniku masowych chorób. Za część najnowszych przypadków odpowiedzialny jest człowiek. Niektóre gatunki nie potrafiły [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-06-09 |
|
więcej »
|
"W pomiarze efektów PR liczą się tylko badania jakościowe"
|
|
Przez dekady branża public relations nie umiała odpowiedzieć na pytanie jak mierzyć efekty działań PR. Inaczej niż w pokrewnych dziedzinach marketingu i reklamy, praktycy public relations długo borykali się z wyborem właściwych narzędzi do pomiaru programów PR.
Klienci codziennie mają kontakt z tysiącami komunikatów z różnych źródeł. Czy możliwe jest sprawdzenie, który [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-06-02 |
Komentarze [3]
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|