Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych
"Nie bądź pasażerem w wywiadzie dla mediów"
Jednym z większych błędów rzeczników prasowych jest zostawianie reporterom zbyt dużo swobody w prowadzeniu wywiadu. To prawda, że reporter wybiera rozmówcę i pytania – to jego wywiad. Ale to nie znaczy, że ma kontrolować wszystko co się dzieje.
Rzecznik prasowy, który pozwala reporterowi przejąć inicjatywę nie będzie zadowolony z efektów wywiadu.
Gdyby wywiad [...]
"10 korzyści dla marki z komunikacji w mediach społecznościowych"
Każdy kto ma coś ciekawego do powiedzenia ma dzisiaj profil w mediach społecznościowych. Najczęściej na Facebooku i Instagramie. Rzadziej na Twitterze, LinkedIn, Snapchacie i Google+.
Komunikacja w mediach społecznościowych (jeśli chcesz to robić dobrze) zabiera dużo czasu. Dla początkujących największym wyzwaniem jest zdobycie pierwszych fanów i systematyczne budowanie sieci wartościowych kontaktów.
Oto 10 [...]