Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2017-03-27
"Dlaczego nie jeste?my najta?sz? agencj? PR w Polsce"

Dlaczego nie jeste?my najta?sz? agencj? PR w Polsce

Nie jeste?my najta?sz? agencj? PR w Polsce. Nigdy tak? nie byli?my. Nawet na pocz?tku naszej dzia?alno?ci ponad 15 lat temu kiedy zaczynali?my budowanie marki Pressence Public Relations nie podpisywali?my umów z klientami (z jednym wyj?tkiem), którzy my?leli, ?e mo?na mie? PR za pó? darmo.

Najta?sza agencja PR nigdy nie b?dzie najlepsza. Najdro?sza agencja PR podobnie. Tak samo jest z kancelariami prawniczymi, prywatnymi klinikami i firmami ubezpieczeniowymi.

W PR – podobnie jak w ?yciu – nie mo?na wszystkiego kupi? za pieni?dze. Nie mo?na na przyk?ad kupi? wiarygodno?ci, zaufania i dobrej reputacji.

Dobry PR zawsze jest ta?szy ni? si? wydaje. Z?y PR zawsze jest dro?szy ni? si? wydaje bez wzgl?du na to ile si? wydaje (gra s?ów niezamierzona).

Wyj?tek, o którym wspomnia?em, dotyczy? firmy z Opola. To by? jeden z naszych pierwszych klientów. Miesi?cznie otrzymywali?my za doradztwo PR 1,000 z?otych. Wspó?praca trwa rok. Tak by?o. Zgodzili?my si? na PR za tysi?c z?otych netto.

Klient nie by? zadowolony ze wspó?pracy mimo znakomitych efektów (pozytywne artyku?y w prasie bran?owej, systematyczne zaproszenia do wywiadów w radiu, pomoc w budowie i realizacji strategii PR, doradztwo w rekrutacji pracowników i komunikacji kryzysowej). Tydzie? po zap?aceniu ostatniej faktury zadzwoni?a do mnie sekretarka klienta. Zapyta?a czy nadaje si? do prowadzenia PR w tej firmie, bo szef w?a?nie jej to zleci? – jako dodatkowe zadanie. Co mia?em zrobi?? Powiedzia?em, ?e si? nadaje i ?yczy?em powodzenia.

Dlaczego zgodzili?my si? na PR za 1,000 z?otych? Bo wtedy bardzo potrzebowali?my pieni?dzy i robili?my PR tylko za pieni?dze. Teraz jest inaczej. Oprócz regularnych p?atno?ci oczekujemy od naszych klientów tak?e jasnych celów, wspó?pracy, otwarto?ci i szczero?ci.

Jeste?my agencj? PR z dobrymi kontaktami w mediach. Specjalizujemy si? w komunikacji kryzysowej. Stawiamy na relacje i kreatywno??. Podnosimy sobie poprzeczk? wy?ej ni? nasi klienci. W ten sposób mo?emy ich pozytywnie zaskakiwa?. To ma swoj? warto??.

Dzi?ki naszej pracy klienci zwi?kszaj? swoj? rozpoznawalno?? w mediach, podpisuj? nowe kontakty, zatrudniaj? najlepszych pracowników i zarabiaj? wi?cej pieni?dzy. To te? ma swoj? warto??.

Konkluzja

W Pressence Public Relations nie konkurujemy cen? i sami p?acimy za kaw? na pierwszym spotkaniu z nowym klientem. Ci, którzy z nami wspó?pracuj? s? zadowoleni i ch?tnie p?ac?. Wiedz?, ?e robienie interesów to co? wi?cej ni? pomna?anie zysków.

Je?li chcesz zaanga?owa? si? w co? du?o wi?cej ni? ?wiczenie w PR, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.50 MediaGapa - ocena artykułu: 4.50

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Relacje Gapa Google Firma Relations Public Komunikacja Informacja Tusk PRACOWNICY Dziennikarz Internet Pressence Kaczy?ski Szef Polska Klient Praktycy Media Dziennikarze Gazeta Wywiad Problem Rzecznik Reporter Agencje Twitter Klienci Reporterzy Prawda



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Rzut karny, czyli jak odró?ni? prawdziwy skandal od sztucznego
2. Reporter chce do domu
3. Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk
4. 7 ?wicze? przed wyst?pieniem publicznym
5. Gwarancja jako?ci us?ug agencji PR
6. S?awomir Nowak – Media Gapa 2013
7. Dlaczego kreatywny PR jest najlepsz? strategi?
8. 40 cytatów inspiruj?cych praktyków PR
9. My?l jak socjopata, dzia?aj jak ?wi?ty
10. 21 mi?ych s?ówek
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl