"Nie bądź pasażerem w wywiadzie dla mediów"
|
|
Jednym z większych błędów rzeczników prasowych jest zostawianie reporterom zbyt dużo swobody w prowadzeniu wywiadu. To prawda, że reporter wybiera rozmówcę i pytania – to jego wywiad. Ale to nie znaczy, że ma kontrolować wszystko co się dzieje.
Rzecznik prasowy, który pozwala reporterowi przejąć inicjatywę nie będzie zadowolony z efektów wywiadu.
Gdyby wywiad [...]
|
Bogusław Feliszek | 2017-06-30 |
|
więcej »
|
"10 korzyści dla marki z komunikacji w mediach społecznościowych"
|
|
Każdy kto ma coś ciekawego do powiedzenia ma dzisiaj profil w mediach społecznościowych. Najczęściej na Facebooku i Instagramie. Rzadziej na Twitterze, LinkedIn, Snapchacie i Google+.
Komunikacja w mediach społecznościowych (jeśli chcesz to robić dobrze) zabiera dużo czasu. Dla początkujących największym wyzwaniem jest zdobycie pierwszych fanów i systematyczne budowanie sieci wartościowych kontaktów.
Oto 10 [...]
|
Bogusław Feliszek | 2017-06-06 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Usługi PR powinny być wyceniane jak:
wizyta u dentysty (ważne, żeby już nie bolało) | | 0% | praca górnika (bez nas nie przeżyjecie zimy) | | 0% | spotkanie u wróżki (na początek 50 zł na stół) | | 0% | sesja u psychoanalityka (doktorze, kto mnie dzisiaj polubi?) | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|