"Koszmar komunikacyjny"
|
|
Możesz sobie wyobrazić większy koszmar komunikacyjny?
Na Świdnickiej we Wrocławiu natknąłem się na znajomego fotografika. Co słychać? Co słychać? Takie tam branżowe ploteczki. Dawno się nie widzieliśmy, bo ostatnie pół roku spędził za granicą. Sensacyjną historię opowiedział mi dopiero pod koniec.
Znajomy od lat pracuje dla renomowanych firm. Jak co roku otrzymał zlecenie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-02-25 |
|
więcej »
|
"Prawdziwy kryzys Toyoty"
|
|
Długo zastanawiałem się jak ocenić kryzys Toyoty. Na pewno jest to jeden z największych kryzysów reputacji jakie pojawiły się nie tylko w branży motoryzacyjnej.
Autentycznie światowa marka, producent podziwianych i cenionych samochodów, niekwestionowany lider jakości i niezawodności musi teraz odpowiadać na pytania dziennikarzy i różnej maści ekspertów, "Czy to już koniec marki?"
Nie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-02-22 |
|
więcej »
|
"Zanim coś powiesz"
|
|
Nadeszła w końcu ta wielka chwila... Czułeś, że kiedyś do tego dojdzie... Poproszono Cię o wystąpienie na konferencji branżowej.
Kiedy otrzymałeś zaproszenie dwa tygodnie temu wszystko wydało się dziecinnie proste. Masz przez pół godziny mówić o tym jak... [wpisz temat wystąpienia].
Teraz słyszysz swoje nazwisko wypowiadane przez prowadzącego konferencję. Za chwilę wyjdziesz na [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-02-18 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"Prawo Feliszka"
|
|
Mimo że interesujesz się public relations prawdopodobnie nigdy nie słyszałeś o prawie Feliszka, ale tak myślę sobie, że skoro Murphy miał swoje prawo, ja też mogę.
Prawo Feliszka dotyczy relacji z mediami w zarządzaniu kryzysem i komunikacją kryzysową i brzmi: "Dziennikarz na pewno zada pytanie, którego najbardziej się boisz."
Jeżeli jest w kosmosie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-02-15 |
|
więcej »
|
"Trochę emocji rzecznika"
|
|
Na szkoleniu medialnym usłyszałem pytanie co sądzę o okazywaniu emocji przez rzecznika prasowego, szczególnie w sytuacji kryzysowej, kiedy są ranni lub ofiary śmiertelne wśród pracowników.
Pytanie zadała pracownica działu public relations w firmie działającej w sektorze zdominowanym przez mężczyzn. Stwierdziła, że emocje należy trzymać pod kontrolą, bo tylko tak można zapewnić sobie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-02-08 |
|
więcej »
|
"Zarządzanie kryzysem to nie uprawianie ogródka"
|
|
"Wyrwijcie tego chwasta!" Taki cel wyznaczył nam prawie dziesięć lat temu jeden z niedoszłych klientów w zarządzaniu sytuacją kryzysową.
Firma wpadła w tarapaty i błyskawicznie znalazła się w centrum zainteresowania programów informacyjnych i organów kontrolnych (prokuratura, inspekcja pracy, Sanepid). Zamiast zająć się rozwiązaniem problemu, zarząd chciał zatrudnić zewnętrznego konsultanta, który miał "pozbyć [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-02-05 |
|
więcej »
|
"Premier przed sejmową komisją śledczą"
|
|
Premier mówił, że nie przygotowywał się specjalnie do przesłuchania przez sejmową komisję śledczą ds. zmian w ustawie hazardowej, ale moim zdaniem było inaczej – premier przygotował się do spotkania z członkami komisji, bo wiedział, że mógł na tym tylko zyskać. Stąd jego publiczna deklaracja, że na każde pytanie "niezależnie od tego, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-02-03 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|