"20 noworocznych postanowień i jedno rezerwowe"
|
|
Przepełnieni optymistycznym duchem Nowego Roku chętnie podejmujemy cenne i ambitne postanowienia, o których zapominamy już po kilkunastu dniach.
Ale wcale tak być nie musi. Jeżeli Twoje postanowienia wpiszesz do strategicznego planu public relations, łatwiej będzie do nich wracać przez cały rok, czyli przez 365 dni.
Oto moje postanowienia na 2010 rok: [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-12-31 |
|
więcej »
|
"Zbigniew Chlebowski - Media GAPA 2009"
|
|
Zbigniew Chlebowski, były przewodniczący klubu parlamentarnego Platformy Obywatelskiej otrzymał tytuł Media Gapa 2009 za wypowiedź: "Niczego nie ukradliśmy, nie było żadnej łapówki." o zmianach w ustawie hazardowej - Newsweek, 8.11.2009.
Media Gapa to osoba, która zapomina, że powtarzanie w mediach fałszywych, negatywnych i niesprawiedliwych oskarżeń, komentarzy i spekulacji zwiększa ryzyko wprowadzenia ich [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-12-28 |
|
więcej »
|
"Wierzę w public relations"
|
|
Wierzysz w public relations? Ja wierzę.
1. Wierzę, że public relations przydaje się temu, kto tego potrzebuje.
2. Wierzę, że nie można się nie komunikować.
3. Wierzę, że kiedy nie wiem dlaczego zabieram głos, to nie wiem co mówię.
4. Wierzę, że ważne są tylko te słowa, które ludzie słyszą, nie te, które mówię; kiedy [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-12-24 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"Wartościowy prezent dla klienta"
|
|
Czy odważyłbyś się podarować każdemu swemu klientowi na Boże Narodzenie prezent wartości 500 złotych? Tak - powiedziałem każdemu. A co powiesz na 2000 złotych? Może 5000 złotych?
Myślisz, że żarty sobie stroję, prawda? Z trudnością starcza Ci na wypłaty dla pracowników, obciąłeś połowę budżetu na marketing, za tydzień masz spotkanie w banku [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-12-21 |
|
więcej »
|
"Jak poskromić pogłoski i plotki"
|
|
Podobno... [wpisz cokolwiek]. Rzekomo... [wpisz cokolwiek]. Chyba... [wpisz cokolwiek].
Podobno... Rzekomo... Chyba... Tak rodzi się pogłoska. Jest w niej odrobina prawdy, a reszta to czyste wymysły.
Kłopot z pogłoskami polega na tym, że bardzo trudno jest ustalić ich pierwotne źródło, ocenić dynamikę rozprzestrzeniania się i przewidzieć kiedy wygasną. Pogłoski krążą wśród pracowników, klientów, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-12-17 |
|
więcej »
|
"List do Św. Mikołaja 2.0"
|
|
Kochany Święty Mikołaju 2.0!
Przez cały rok bardzo starałem się być grzeczny:
1. Założyłem profil na Facebooku i GoldenLine. W wolnych chwilach nie tylko podglądam co tam słychać, ale także aktywnie się udzielam; choć przyznaję, że nie jest łatwo robić to systematycznie.
2. Codziennie dodaję wpis o PR, zarządzaniu kryzysem lub relacjach z mediami [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-12-14 |
|
więcej »
|
"10 pytań zanim wszystko zmienisz w firmie"
|
|
Trzy, może cztery lata temu czytałem o prezesie, którego zatrudniono do postawienia na nogi upadającej firmy. Jej wyroby były marnej jakości. Morale załogi pod psem. Poprzedni zarząd nie miał koncepcji naprawy. Klienci uciekali gdzie pieprz rośnie.
Nowy szef odpowiedzialny za zmiany zakasał rękawy i ogłosił: "Musimy tu wszystko przewrócić do góry nogami [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-12-10 |
|
więcej »
|
"Co mówi uścisk dłoni"
|
|
Kiedy moja siostra kupowała pierwszy samochód odwiedziliśmy cztery salony i rozmawialiśmy z czterema sprzedawcami. Wychodząc z ostatniego salonu zapytałem ją, który sprzedawca zrobił na niej najlepsze wrażenie. Wcześniej na kartce papieru napisałem - tak, żeby tego nie widziała - cyfrę 3.
"Trzeci był najbardziej sympatyczny," powiedziała. Uśmiechnęła się kiedy pokazałem jej cyfrę [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-12-07 |
|
więcej »
|
"Kiedy błędy uczą"
|
|
Ileż to razy słyszałem o pożytku z popełniania błędów! Dlaczego? Bo błędy uczą. Wielkie dzięki!
Porażki uczą więcej niż sukcesy, ale same niepowodzenia jeszcze niczego nie uczą, tylko stwarzają okazję do zmiany. Na przykład, wjechałem w parku na innego rowerzystę. Nikomu nic się nie stało. Mój błąd, ale czego może mnie nauczyć? [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-12-03 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|