Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"20 noworocznych postanowień i jedno rezerwowe"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Przepełnieni optymistycznym duchem Nowego Roku chętnie podejmujemy cenne i ambitne postanowienia, o których zapominamy już po kilkunastu dniach. Ale wcale tak być nie musi. Jeżeli Twoje postanowienia wpiszesz do strategicznego planu public relations, łatwiej będzie do nich wracać przez cały rok, czyli przez 365 dni. Oto moje postanowienia na 2010 rok: [...]
Bogusław Feliszek | 2009-12-31 | więcej »
"Zbigniew Chlebowski - Media GAPA 2009"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Zbigniew Chlebowski, były przewodniczący klubu parlamentarnego Platformy Obywatelskiej otrzymał tytuł Media Gapa 2009 za wypowiedź: "Niczego nie ukradliśmy, nie było żadnej łapówki." o zmianach w ustawie hazardowej - Newsweek, 8.11.2009. Media Gapa to osoba, która zapomina, że powtarzanie w mediach fałszywych, negatywnych i niesprawiedliwych oskarżeń, komentarzy i spekulacji zwiększa ryzyko wprowadzenia ich [...]
Bogusław Feliszek | 2009-12-28 | więcej »
"Wierzę w public relations"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Wierzysz w public relations? Ja wierzę. 1. Wierzę, że public relations przydaje się temu, kto tego potrzebuje. 2. Wierzę, że nie można się nie komunikować. 3. Wierzę, że kiedy nie wiem dlaczego zabieram głos, to nie wiem co mówię. 4. Wierzę, że ważne są tylko te słowa, które ludzie słyszą, nie te, które mówię; kiedy [...]
Bogusław Feliszek | 2009-12-24 | Komentarze [1] więcej »
"Wartościowy prezent dla klienta"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Czy odważyłbyś się podarować każdemu swemu klientowi na Boże Narodzenie prezent wartości 500 złotych? Tak - powiedziałem każdemu. A co powiesz na 2000 złotych? Może 5000 złotych? Myślisz, że żarty sobie stroję, prawda? Z trudnością starcza Ci na wypłaty dla pracowników, obciąłeś połowę budżetu na marketing, za tydzień masz spotkanie w banku [...]
Bogusław Feliszek | 2009-12-21 | więcej »
"Jak poskromić pogłoski i plotki"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Podobno... [wpisz cokolwiek]. Rzekomo... [wpisz cokolwiek]. Chyba... [wpisz cokolwiek]. Podobno... Rzekomo... Chyba... Tak rodzi się pogłoska. Jest w niej odrobina prawdy, a reszta to czyste wymysły. Kłopot z pogłoskami polega na tym, że bardzo trudno jest ustalić ich pierwotne źródło, ocenić dynamikę rozprzestrzeniania się i przewidzieć kiedy wygasną. Pogłoski krążą wśród pracowników, klientów, [...]
Bogusław Feliszek | 2009-12-17 | więcej »
"List do Św. Mikołaja 2.0"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kochany Święty Mikołaju 2.0! Przez cały rok bardzo starałem się być grzeczny: 1. Założyłem profil na Facebooku i GoldenLine. W wolnych chwilach nie tylko podglądam co tam słychać, ale także aktywnie się udzielam; choć przyznaję, że nie jest łatwo robić to systematycznie. 2. Codziennie dodaję wpis o PR, zarządzaniu kryzysem lub relacjach z mediami [...]
Bogusław Feliszek | 2009-12-14 | więcej »
"10 pytań zanim wszystko zmienisz w firmie"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Trzy, może cztery lata temu czytałem o prezesie, którego zatrudniono do postawienia na nogi upadającej firmy. Jej wyroby były marnej jakości. Morale załogi pod psem. Poprzedni zarząd nie miał koncepcji naprawy. Klienci uciekali gdzie pieprz rośnie. Nowy szef odpowiedzialny za zmiany zakasał rękawy i ogłosił: "Musimy tu wszystko przewrócić do góry nogami [...]
Bogusław Feliszek | 2009-12-10 | więcej »
"Co mówi uścisk dłoni"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kiedy moja siostra kupowała pierwszy samochód odwiedziliśmy cztery salony i rozmawialiśmy z czterema sprzedawcami. Wychodząc z ostatniego salonu zapytałem ją, który sprzedawca zrobił na niej najlepsze wrażenie. Wcześniej na kartce papieru napisałem - tak, żeby tego nie widziała - cyfrę 3. "Trzeci był najbardziej sympatyczny," powiedziała. Uśmiechnęła się kiedy pokazałem jej cyfrę [...]
Bogusław Feliszek | 2009-12-07 | więcej »
"Kiedy błędy uczą"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ileż to razy słyszałem o pożytku z popełniania błędów! Dlaczego? Bo błędy uczą. Wielkie dzięki! Porażki uczą więcej niż sukcesy, ale same niepowodzenia jeszcze niczego nie uczą, tylko stwarzają okazję do zmiany. Na przykład, wjechałem w parku na innego rowerzystę. Nikomu nic się nie stało. Mój błąd, ale czego może mnie nauczyć? [...]
Bogusław Feliszek | 2009-12-03 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Wywiad Media Tusk Agencje Praktycy Reporterzy Dziennikarze Klient Internet Twitter Komunikacja PRACOWNICY Kaczyński Relacje Informacja Google Gazeta Szef Firma Prawda Public Relations Pressence Polska Gapa Klienci Dziennikarz Problem Rzecznik Reporter



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Prośba o medialny sponsoring
2. Jak Twitter pomaga w szkoleniach medialnych
3. Raz i dobrze, czyli jak przepraszać
4. Senyszyn, Palikot i Doda ze mną w jacuzzi
5. Interesy w restauracji
6. Inne spojrzenie na szkolenia medialne i trudne pytania
7. Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk
8. 20 pytań do kandydata do Europarlamentu
9. Czy mała lub średnia firma musi być przygotowana do zarządzania kryzysem?
10. Wierzę w public relations
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl