"Dlaczego niewiedza nie jest problemem"
|
|
Jeżeli prawdziwa jest myśl Sokratesa: "Wiem, że nic nie wiem", to co wiem na pewno?
Według Sokratesa o postępowaniu ludzkim decyduje wiedza, a mądrość objawia się poprzez zestawienie świadomości własnej niewiedzy z wiedzą posiadaną. Najpierw więc trzeba odrzucić przesądy, wiedzę niepewną, niepełną i nieuzasadnioną - potem można szukać wiedzy autentycznie wartościowej.
Inny mądry [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-09-30 |
|
więcej »
|
"O co dziennikarze pytają w kryzysie"
|
|
Tragiczny pożar. Na miejscu pogotowie ratunkowe, straż pożarna, policja i media. Dziennikarze chcą wiedzieć co się stało, więc zadają mnóstwo pytań.
Nie wszyscy chcą rozmawiać z reporterami. Dla osób, które nie miały kontaktu z mediami, strach przed kamerą i mikrofonem wynika z poczucia braku kontroli nad przebiegiem rozmowy.
Czy będę w stanie odpowiedzieć [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-09-27 |
|
więcej »
|
"Aktorska metoda PR"
|
|
Paul Newman, Al Pacino, James Dean, Marilyn Monroe, Jane Fonda... Pamiętasz?
Wszystkich łączy osoba Lee Strasberga, który korzystając z teatralnych doświadczeń Konstantego Stanisławskiego, rozwinął w Ameryce w latach 40-tych i 50-tych własną metodę sztuki aktorskiej. Aktorów, którzy zdobyli sławę dzięki tej metodzie są dziesiątki, ale METODA była tylko jedna. Właśnie METODA.
W metodzie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-09-23 |
|
więcej »
|
"Piersi moich pracownic, czyli test hasła promocyjnego"
|
|
Opolskie Centrum Onkologii ma problem. Jego hasło "Piersi moich pracownic sam kontroluję" trafiło na listę najgorszych sloganów public relations w kraju.
Krytycy w miesięczniku "Press" mówią o seksistowskim podłożu przekazu i skojarzeniach z molestowaniem seksualnym. Seksizm i molestowanie to modne tematy, więc wszystko, co do nich nawiązuje może liczyć na uwagę mediów.
Autorzy hasła [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-09-20 |
|
więcej »
|
"10 mitów o kreatywności w PR"
|
|
Dlaczego ryzykować kreatywność w public relations?
Tyle w tym niepewności.
Czyż nie lepiej robić swoje, siedzieć cicho i pilnować swego nosa?
Po co narażać się na ośmieszenie w przypadku porażki?
Kiedy wszystko układa się pomyślnie, komu potrzebne są nowe pomysły?
Kiedy jest źle, na kreatywność nie ma już czasu.
Logiczna kreatywność?
W naszym myśleniu o kreatywności - twierdzi [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-09-13 |
|
więcej »
|
"Jak warto rozmawiać"
|
|
Panuje przekonanie, że najbardziej boimy się wystąpień publicznych. Śmiem w to wątpić widząc jak wiele osób bez widocznych oporów zabiera głos w publicznych sprawach. Moim zdaniem, najbardziej boimy się prawdziwej rozmowy.
Z konwersacją mamy do czynienia kiedy dwoje lub więcej ludzi rozmawia otwarcie i szczerze, słucha siebie uważnie i osiąga wzajemne zrozumienie. [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-09-09 |
|
więcej »
|
"Ku medialnej plotce"
|
|
Plotka to stara jak świat technika komunikacji, dzięki której - jak mówi Robin Dunbar - język podlega ciągłej ewolucji.
Plotka jako krótki, anonimowy i niepotwierdzony przekaz o prawdopodobnym zdarzeniu przekazywany z ust do ust zastąpiła iskanie wśród naczelnych kiedy w grupach ponad 150 osób bezpośredni fizyczny kontakt zajmował zbyt dużo czasu i [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-09-06 |
|
więcej »
|
"10 niezmiennych praw video w Internecie"
|
|
Statystyki pokazują, że video w Internecie zwiększa średnio sprzedaż o 125%. Jesteś zainteresowany?
A może chcesz powiedzieć:
1. "Nie wiemy jak robić video w Internecie."
2. "Nie mamy na to pieniędzy."
3. "Nie znamy żadnych fachowców i nawet gdybyśmy wiedzieli jak zrobić takie video nakład czasu i kosztów nie wyrównałby zysków."
4. "Nawet gdybyśmy wyprodukowali video, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2010-09-02 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|