Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"10 porad jak sknocić kampanię wyborczą"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Zostałeś szefem kampanii wyborczej? Gratuluję. Jesteś pewny zwycięstwa i prawdopodobnie nie myślisz o przegranej. Mylę się? Oto 10 porad jak nowy szef sztabu może sknocić kampanię wyborczą: 1. Szef sztabu wyborczego korzysta z doświadczeń z innych kampanii, nawet jeśli nie mają one żadnego związku z obecną kampanią (strategia, taktyka, cele). Nowi szefowie nie wiedzą czego [...]
Bogusław Feliszek | 2011-02-28 | więcej »
"8 cech idealnego szefa kampanii wyborczej"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jakie są cechy idealnego szefa kampanii wyborczej? Powiedziałem: idealnego szefa, nie: szefa idealnej kampanii. Jaka różnica? Nie ma idealnych kampanii wyborczych; są tylko kampanie wygrane lub przegrane. Idealni szefowie kampanii zwiększają szansę zwycięstwa i zmniejszają jego koszty. Co charakteryzuje idealnego szefa kampanii wyborczej? Oto 8 wyróżników: 1. Zrozumienie Na zrozumienie można patrzeć w trzech wymiarach: A. Kampania [...]
Bogusław Feliszek | 2011-02-24 | więcej »
"Z notatnika reportera śledczego"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Reporterzy śledczy to elita dziennikarstwa. Ich misją jest ujawnianie skandali i niecnych uczynków rządzących elit. Dla moich studentów dziennikarstwa opracowałem zestaw 35 porad jak przeprowadzać wywiady. Mogą z nich skorzystać także praktycy public relations przygotowujący swoich klientów do kontaktów z mediami. I. PRZYGOTOWANIE 1. Dokumentacja. Najlepsze pytania to te, które wynikają z głębokiej i [...]
Bogusław Feliszek | 2011-02-21 | więcej »
"Dziennikarze nie są problemem"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ile razy narzekaliście w pracy na dziennikarzy i kłopoty jakie z nimi macie? Chyba trochę więcej niż raz... Jest coś typowo polskiego w krytykowaniu mediów. Niestety, to pozornie nieszkodliwe zajęcie może stać się przyczyną dodatkowych kłopotów kiedy trafisz na celownik zawziętego reportera. Nie wierzysz? Oto co przytrafiło się wyjątkowemu klientowi... Nowa szefowa publicznej organizacji [...]
Bogusław Feliszek | 2011-02-17 | więcej »
"Prawnik w public relations"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Czy jako praktyk public relations z powodzeniem współpracujesz z prawnikami? Nie krzyw się, tylko powiedz prawdę. Całą prawdę :-) Trudno wyobrazić sobie skutecznie pracujący zespół zarządzania sytuacją kryzysową bez prawników. Prawnicy lubią mówić. To czasem denerwuje. Szczególnie kiedy jako specjalista PR uważasz, że ich przekaz jest z gruntu szkodliwy. Jeśli jednak Twoja porada [...]
Bogusław Feliszek | 2011-02-14 | więcej »
"SCC, czyli słowa czynią cuda"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ile razy poczułeś się urażony cudzymi słowami? Być może w ostatniej chwili odstąpiłeś od kupna, poczułeś się zawiedziony, dotknięty i trudno Ci racjonalnie wytłumaczyć dlaczego. Używanie właściwych słów odgrywa kluczową rolę w budowaniu relacji z dziennikarzami, klientami, współpracownikami i partnerami w interesach. Jakie są nasze "ukochane" słowa? Łatwy, prosty, sprawdzony, zaoszczędzić, odkryć, gwarantować, bezpieczeństwo, zdrowie, [...]
Bogusław Feliszek | 2011-02-10 | więcej »
"Żabka na oceanie, czyli dlaczego nie przeczytasz tego artykułu"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ponad połowa internautów odwiedzających blog Media Gapa nigdy nie przeczyta tego artykułu. Rozumiem dlaczego: każdy ma ograniczoną ilość czasu na czytanie i trzeba codziennie dokonywać selekcji co czytać i z czego można zrezygnować. Ale zapytam wprost: jak wygląda ta selekcja? Czy poprzedza ją rzeczowa analiza priorytetów w zdobywaniu praktycznych informacji o public [...]
Bogusław Feliszek | 2011-02-07 | więcej »
"Zamiast Smoleńska, czyli ziarno prawdy"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kto mówi prawdę o katastrofie prezydenckiego tupolewa pod Smoleńskiem: Polacy czy Rosjanie? Edward Klich czy Tatiana Anodina? Antoni Maciarewicz czy Bogdan Klich? Niedawno pisałem jak trudno ocenić co jest dzisiaj prawdą, a co kłamstwem ("Wyzwanie PR 2011, czyli co stało się z prawdą?"). Sprzeczne informacje z różnych (także opiniotwórczych) mediów i źródeł [...]
Bogusław Feliszek | 2011-02-03 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Problem Google Informacja Klient Wywiad Reporterzy Dziennikarz Klienci Media PRACOWNICY Reporter Pressence Internet Praktycy Kaczyński Public Prawda Rzecznik Tusk Firma Relacje Gapa Komunikacja Dziennikarze Twitter Gazeta Relations Polska Szef Agencje



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Debata prezydencka to sport kontaktowy
2. Z kim nie warto rozmawiać
3. Gorączka informacji
4. Anty-negatywny apel polityczny
5. Kilka słów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
6. Czego uczą prawdziwe symulacje
7. Zasada zachowania głupoty
8. Nie stać Cię na public relations, prawda?
9. Największy mit w zarządzaniu kryzysem
10. Prośba o mniej zapytań ofertowych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl