Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych
"Dlaczego nie jesteśmy najtańszą agencją PR w Polsce"
Nie jesteśmy najtańszą agencją PR w Polsce. Nigdy taką nie byliśmy. Nawet na początku naszej działalności ponad 15 lat temu kiedy zaczynaliśmy budowanie marki Pressence Public Relations nie podpisywaliśmy umów z klientami (z jednym wyjątkiem), którzy myśleli, że można mieć PR za pół darmo.
Najtańsza agencja PR nigdy nie będzie najlepsza. Najdroższa [...]
"10 pytań o nowych mediach i mediach społecznościowych"
Na prezentacji o nowych mediach i mediach społecznościowych publiczność zadała wiele pytań o wpływie mediów na nasze życie oraz zmianach w komunikacji i budowaniu marki.
Oto 10 najciekawszych pytań i krótkie odpowiedzi:
1. Jaka jest różnica między starymi i nowymi mediami?
Stare media to książki, telewizja, radio i prasa. Cechują je wysokie koszty produkcji [...]