Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Mirosław Drzewiecki - Media Gapa 2010"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Mirosław Drzewiecki, były minister sportu, otrzymał tytuł Media Gapa 2010 za wypowiedź: "Nigdy nie uważałem, że Polska to dziki kraj." - TVN 24 "Kropka nad i", 31.03.2010. Drugie miejsce przypadło ministrowi spraw zagranicznych Radosławowi Sikorskiemu za zdanie: "Tak więc ja osobiście nie widzę powodów do niepokoju o losy tego dochodzenia." o śledztwie [...]
Bogusław Feliszek | 2010-12-30 | więcej »
"Największy mit w zarządzaniu kryzysem"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Czas rozprawić się z największym mitem w zarządzaniu kryzysem i komunikacją kryzysową, który od pół wieku funkcjonuje w public relations. Chodzi o chiński ideogram przedstawiający kryzys. Wbrew obiegowej opinii (powtarzanej także niestety przez niektórych ekspertów public relations) symbol 'kryzysu' nie oznacza także 'szansy'. Zaczęło się od słynnego przemówienia Johna F. Kennedy'ego 12 kwietnia [...]
Bogusław Feliszek | 2010-12-27 | więcej »
"Taniec kobry z mangustą, czyli 10 sterowników nowego PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Public relations to trudne zajęcie – szef ocenia Ciebie wyłącznie na podstawie ostatniego materiału w mediach o Twojej firmie. To, co robisz często wygląda jak taniec kobry z mangustą, ale nie ma w tych pląsach tyle gracji, dobrej woli i wzajemnego szacunku. Większość firm zajmuje się jakąś formę public relations, najczęściej pod nazwą marketingu, [...]
Bogusław Feliszek | 2010-12-23 | więcej »
"Krótki kurs rozwoju"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jeszcze kilka lat temu wydawało mi się, że Pressence Public Relations powinna być małą agencją PR rozrastającą się do pewnego określonego (idealnego?) rozmiaru i formatu. To naiwne myślenie prysnęło jak bańka mydlana, kiedy zdałem sobie sprawę z oczywistej dziś dla mnie prawdy. Jeśli firma stale się nie rozwija, skazana jest na [...]
Bogusław Feliszek | 2010-12-20 | więcej »
"Wyćwiczona spontaniczność wystąpienia publicznego"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Uwielbiam filmy i sztuki teatralne. Najlepsze przedstawienia sprawiają wrażenie autentycznie spontanicznych, gdyż aktorzy ćwiczyli swoje role dopóki, dopóty nie poczuli, że mogą o nich całkowicie zapomnieć. Warto wziąć z nich przykład w wystąpieniach publicznych. Po opracowaniu głównego przesłania ćwicz jego prezentację aż poczujesz, że możesz je swobodnie powtórzyć bez żadnej ściągi. Muzycy mają [...]
Bogusław Feliszek | 2010-12-16 | więcej »
"Medialne lekarstwo na wybujałe ego"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Masz duże ego? Oczywiście, że nie. Masz znajomych, przyjaciół, współpracowników, którzy mają wybujałe ego? Problem z ludźmi, którzy mają nieproporcjonalnie duże ego polega na tym, że w rozmowach z dziennikarzami lubią popisywać się wiedzą i elokwencją. Zasypują reportera gradem faktów, wymieniają mnóstwo liczb, sypią jak z rękawa przykładami - 1259 faktów i tylko trochę [...]
Bogusław Feliszek | 2010-12-13 | więcej »
"Krótki audyt marki"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Planujesz odświeżyć wizerunek marki? Chcesz ją wzmocnić? A może szykujesz się do rewolucyjnej zmiany pozycjonowania firmy na rynku? Bez względu na plany nie podejmuj żadnych decyzji bez zbadania co OBECNIE myślą o Tobie klienci. Kiedy ostatnio przeprowadziłeś badanie dlaczego klienci kupują Twoje produkty? Jak postrzegają Twoją markę? Co jest unikatowego w Twej [...]
Bogusław Feliszek | 2010-12-09 | Komentarze [1] więcej »
"PR jak... uczciwość"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Pomyśl o jednej osobie, która jest dla Ciebie ucieleśnieniem słowa "uczciwość". Dlaczego tak sądzisz? Czy jest to ktoś kogo gorliwie naśladujesz - lub chcesz naśladować? Jakie zachowania doprowadziły do takiej percepcji tej osoby? Teraz pomyśl o dziewięciu innych osobach, które cenisz za nienaganną uczciwość i prawość. Czy dokonujesz podziału na bardziej i [...]
Bogusław Feliszek | 2010-12-06 | więcej »
"Jaki budżet na public relations"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ile wydawać na public relations w przyszłym roku? Żeby było ciekawie załóżmy, że szef nie jest zadowolony z obecnych wyników PR. Prawdopodobnie wydajesz za mało i na pewno współpracujesz z niewłaściwą agencją public relations. Jeżeli nie wiesz ile wydać na PR, przeczytaj krótką ankietę, która pomoże lepiej zaplanować inwestycje na promocję wizerunku i [...]
Bogusław Feliszek | 2010-12-02 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Gapa Gazeta Informacja Relations Klient Problem PRACOWNICY Klienci Agencje Komunikacja Praktycy Tusk Relacje Wywiad Rzecznik Reporterzy Kaczyński Reporter Firma Twitter Internet Pressence Media Polska Prawda Dziennikarze Szef Google Public Dziennikarz



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Jak Twitter pomaga w szkoleniach medialnych
2. Prośba o medialny sponsoring
3. Raz i dobrze, czyli jak przepraszać
4. Senyszyn, Palikot i Doda ze mną w jacuzzi
5. Interesy w restauracji
6. Inne spojrzenie na szkolenia medialne i trudne pytania
7. Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk
8. 20 pytań do kandydata do Europarlamentu
9. Czy mała lub średnia firma musi być przygotowana do zarządzania kryzysem?
10. Wierzę w public relations
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl