"Ja protestuję!"
|
|
Czy jesteś gotowy bronić swojego zdania? Do ostatniej kropli... zdrowego rozsądku? Naprawdę?
Jeżeli masz wyraziste poglądy i nie masz ochoty zmieniać swojej hierarchii wartości (Kto chce?), zapytaj siebie jak daleko jesteś w stanie się posunąć w obronie swojego zdania i prawa do jego swobodnego wyrażania. Czy będziesz zdecydowanie protestować, kiedy spotkasz się [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-05-28 |
|
więcej »
|
"Smakowite michałki"
|
|
Weź ze stoiska z czasopismami pierwszy z brzegu magazyn, przekartkuj kilka stron i policz ile znalazłeś krótkich artykułów.
Kilkunastolinijkowe wypełniacze, krótkie quizy, poradniki, artykuły z odsyłaczami do innych źródeł - mówiąc potocznie "michałki".
Redaktorzy przepadają za nimi. Nie targuj się o honorarium. Zapłacą - dobrze. Nie zapłacą - też nie problem :-)
Oto 7 [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-05-25 |
|
więcej »
|
"Tylko mi nie mów o sondażach"
|
|
W gazetach jest mnóstwo tematów opartych na ankietach, sondażach i badaniach opinii publicznej. Bezwartościowe dane jak tsunami zalewają biurka dziennikarzy. Jedne są bezwstydną autopromocją. Inne stekiem sensacyjnych bzdur.
Nadmiar przypadkowych sondaży rujnuje reputację i wiarygodność prawdziwych badań.
Czy praktyk public relations rozumie co znaczy przeprowadzić dokładne i wiarygodne badanie sondażowe? Czy zdaje sobie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-05-21 |
|
więcej »
|
"Kłamcy, złodzieje i etycy"
|
|
Kłamcy, złodzieje. To nie o politykach. Nie o dziennikarzach. To o polskich praktykach public relations.
Rada Etyki Public Relations przedstawiła raport o 7 grzechach branży PR, a TVN24 skrzętnie je odnotował. Te przewiny to:
1. ukrywanie tożsamości i intencji nadawcy,
2. korupcja,
3. gwarantowanie publikacji w mediach przez PR-owców,
4. kłamstwo i manipulacja,
5. kradzież pomysłów,
6. łączenie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-05-18 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"Wiarygodna witryna WWW"
|
|
Co wspólnego ma ortografia z finansami i prawem?
Firmy, które zapominają o poprawieniu błędów ortograficznych na swojej witrynie WWW narażają się na utratę zaufania w Internecie podobnie jak w sytuacji kłopotów finansowych i/lub prawnych. Internauci darzą zaufaniem witryny, które dostarczają pożytecznych informacji i nie ufają tym, które mieszają teksty redakcyjne z reklamowymi.
To [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-05-14 |
|
więcej »
|
"Druga szansa w mediach"
|
|
Na biurku zadzwonił telefon.
"Newsroom. Dzień dobry."
"Dzień dobry. Ile czasu jeszcze mamy czekać na ekipę?"
"Jaką ekipę? Gdzie?" zapytał wydawca dziennika.
"W nowym centrum handlowym. Za chwilę otwieramy. Wczoraj dzwoniłam i obiecaliście przysłać ekipę filmową."
Wydawca nigdy wcześniej nie rozmawiał z tą osobą, ale jest bardzo prawdopodobne, że ktoś z jego kolegów powiedział jej "tak, będziemy" [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-05-11 |
|
więcej »
|
"Zrób to sam"
|
|
Jak bronisz swojej reputacji kiedy media spadają na Ciebie jak szarańcza?
Jeden z moich klientów powie Ci jak to się robi. W ciągu dwóch dni skontaktował się z 16-ma reporterami prasy, radia i telewizji.
Dziennikarze "rzucili" się na niego w czasie gorącej publicznej debaty na temat planu budowy autostrad.
Klient jest regionalnym przedstawicielem międzynarodowej [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-05-07 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"Gorączka informacji"
|
|
Nad biurkiem wisi mój ulubiony rysunek: "Nie przejmuj się. Najwyżej zrzucimy winę na media!" To takie proste i oczywiste :-)
Dziennikarze nie robią nic innego tylko szukają afer i przekrętów. Rzadko kiedy trafiają w sedno. Kierują się mentalnością stada wilków żądnych krwi i kolejnych ofiar. Interesuje ich tylko zwiększenie sprzedaży, oglądalności i [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-05-04 |
Komentarze [3]
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|