"WkurzonyDziennikarz.pl"
|
|
Redaktor w lokalnym dodatku regionalnej gazety na południu Polski po napisaniu artykułu chwyta za miotłę i sprząta redakcję. Tak dorabia do skromnej pensji. 550 złotych brutto i wierszówka. Jego koleżanka z piętnastoletnim stażem kończy kurs zarządzania nieruchomościami i planuje odejście z zawodu.
Prasa w regionach traci rację bytu, a wydawcom brakuje [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-08-31 |
Komentarze [2]
|
więcej »
|
"Znowu słuchamy radia"
|
|
Znowu słuchamy radia. Wiosną codziennie włączało radio 83% Polaków ankietowanych przez Radio Track. To 8 punktów procentowych więcej niż ubiegłej jesieni.
Radia słucha się łatwo. Prawie każdy telefon komórkowy i odtwarzacz mp3 jest wyposażony w odbiornik radiowy. Zwiększa się liczba stacji radiowych nadających w Internecie. Każdy może znaleźć coś dla siebie.
W telewizji [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-08-27 |
|
więcej »
|
"Potrzebujesz inteligentnej konkurencji"
|
|
Wolisz inteligentną konkurencję czy głupią?
Oczywiście, że inteligentną, bo taka konkurencja nie zachowuje się głupio.
Czy w trosce o wysoki "współczynnik inteligencji" podzielisz się z konkurencją ważnymi informacjami lub planami?
Zdecydowana większość pytanych przeze mnie szefów firm woli trzymać konkurencyjne firmy w błogiej nieświadomości, szczególnie jeśli dotyczy to strategicznych i taktycznych planów. Są przekonani, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-08-24 |
|
więcej »
|
"Kryzys na życzenie"
|
|
W górach za granicą zaginęła grupa alpinistów, ale ich rodziny nie mogą zmobilizować pracowników ambasady do energicznych poszukiwań.
Wdowa po oficerze, który zginął w Afganistanie mówi dziennikarzom, że żołnierze czasem chodzą głodni.
Mała grupa lokalnych sklepikarzy przeciwstawia się planom budowy w okolicy ogromnego supermarketu.
Właściciel warsztatu samochodowego pozywa do sądu międzynarodowego producenta aut, który [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-08-20 |
|
więcej »
|
"Czy rozmiar jest ważny"
|
|
Czy wielkość agencji PR, która ma pomagać Ci w komunikacji strategicznej jest ważna?
Zdecydowanie nie.
Roztropny klient wie, że wielkość agencji jest tylko jednym z elementów do rozważenia przed decyzją o podjęciu współpracy. Bardziej liczy się zespół, który będzie go obsługiwać i chemia między ludźmi po stronie agencji i klienta.
Dlatego na początek warto [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-08-17 |
|
więcej »
|
"Po ludzku i profesjonalnie"
|
|
W "Nowej Trybunie Opolskiej" przeczytałem artykuł o Opolskim Centrum Onkologii, które odmówiło leczenia kobiety w podeszłym wieku, bo ze względu na zaawansowanie choroby "na terapię jest już za późno i nie można blokować łóżka". "Zostawili mnie z chorobą żony samego w domu i mam tylko czekać na jej śmierć," rozpacza mąż, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-08-13 |
|
więcej »
|
"Złota godzina kryzysu"
|
|
Jest taka godzina, która może trwać dłużej lub krócej niż 60 minut. Mówi się o niej "złota", bo od niej może zależeć Twoje życie.
Wszystkie podstawowe służby ratownicze - pogotowie ratunkowe, straż pożarna, policja - pierwsze kilkadziesiąt minut od wypadku nazywają "złotą godziną". Jakość i zakres pomocy udzielonej w tych krytycznych minutach [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-08-10 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"Takie sobie pisanie"
|
|
"Czy znalazłby pan chwilkę, aby ocenić efekt mojej pracy przy projektowaniu Internetowego Centrum Prasowego XXX?" pytała młoda dama. Oczywiście, że oceniłem. Biuro prasowe online profesjonalnie zaprojektowane. Jasna konstrukcja, łatwa nawigacja, ciekawa treść. Problem tylko JEDEN. Drętwe informacje prasowe.
Tak wiem. Żyjemy w pośpiechu. Brakuje czasu. Ale nie może go zabraknąć na rzeczy [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-08-06 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"Kawa czy herbata?"
|
|
Dobry i zły policjant. Jeden przynosi kawę i ciastko. Pozwala zadzwonić do domu. Drugi krzyczy, grozi i nie używa dezodorantu.
Dobry i zły dziennikarz. Obydwaj lubią oglądać kryminały.
1. "Dobry" reporter. Z niektórymi ludźmi po prostu miło się rozmawia. Są tacy sympatyczni. Wydaje się, że wszystko rozumieją i pozwalają Ci mówić, ile chcesz. [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-08-03 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|