"Marka i reputacja"
|
|
Na firmowym spotkaniu wigilijnym zapytałem prezesa dużej spółki giełdowej co spędza sen z jego powiek. Odpowiedź była błyskawiczna: "Duży kryzys zaufania do firmy."
Średni czas zarządzania firmą jest teraz krótszy niż przed kilkoma laty. Pięć lat to wieczność. Główną przyczyną przedwczesnego pożegnania z firmą jest spadek zaufania do organizacji.
Jako szef firmy nie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-12-22 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"Co może dla Ciebie zrobić konkurencja?"
|
|
Nowy klient - mówiąc dokładniej ktoś podający się za klienta - zamówił monitoring mediów na pięć haseł. Interesowały go trzy tytuły prasowe: "Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza" i "Fakt". Przyjął naszą pierwszą ofertę. Nie targował się o cenę. Współpracę chciał rozpocząć od zaraz. Zniknął tak szybko jak się pojawił.
Inny klient był zainteresowany szkoleniami [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-12-15 |
|
więcej »
|
"Jaki masz budżet na PR?"
|
|
"Ale w naszym budżecie nie ma pieniędzy na public relations." Takie zdanie każdemu może zepsuć humor!
Dlaczego pytasz o budżet? "Bo chcę wiedzieć ile pieniędzy jest do wydania."
Błąd. Pieniądze, budżet i finanse to ostatnie tematy do uzgodnienia z klientem. Przede wszystkim trzeba skupić się na jednej rzeczy: PROBLEMY KLIENTA.
"Dlaczego? Przecież chcę wiedzieć [...]
|
Bogusław Feliszek | 2008-12-08 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|