"Po co są dziennikarze?"
|
|
Po co są dziennikarze? Warto od czasu do czasu zadać sobie to pytanie, chociażby, żeby wiedzieć ... po co nie są :-)
To pytanie składa się z dwóch elementów. Po pierwsze, dlaczego potrzebujemy dziennikarzy? Co mogą dla nas zrobić i jak powinni pracować, żeby dać tego więcej? Po drugie, za czym opowiadają [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-01-26 |
|
więcej »
|
"Klient ważny i mniej ważny"
|
|
Jeśli znakomita obsługa klienta ma być Twoim mocnym wyróżnikiem na rynku, co możesz zrobić, żeby utrzymać swoją pozycję? Czy obsługując klientów bierzesz pod uwagę ile kupują i jak często? Jak oceniasz długość współpracy z nimi?
Klient działający w branży spedycyjnej opowiedział mi historię o tym jak "naciął" się na swojej super obsłudze. [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-01-19 |
|
więcej »
|
"Medialny Mozart"
|
|
"To tak, jakby Mozart chodził na korepetycje do Antonio Salieriego" powiedział dziennikarzowi "Gazety Wyborczej" znany z kontrowersyjnych wypowiedzi poseł opozycyjnej partii o potrzebie szkolenia medialnego.
Nie wszyscy mają takie dobre samopoczucie.
Coraz więcej osób publicznych docenia wagę szkolenia medialnego i coraz więcej agencji PR ma takie szkolenia w swojej ofercie. Bardzo dobrze. Dzisiaj [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-01-12 |
|
więcej »
|
"21 moich postanowień noworocznych"
|
|
Przez kilka dni dzielnie walczyłem z pomysłem, żeby zrezygnować z noworocznych postanowień, ale od czego jest silna wola :-)
W tym roku – po głębokich przemyśleniach – zobowiązuję się uroczyście...
1. Przytyć co najmniej 10 kilogramów.
2. Zaprzestać porannej gimnastyki, bo to tylko komplikuje organizację dnia przed śniadaniem.
3. Odrzucić propozycję rozkładówki w Playboyu.
4. Czytać [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-01-05 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|