"Anonimowe wypowiedzi w korporacyjnej komunikacji?"
|
|
Anonimowość w dziennikarstwie to ostateczność – trzeba jej unikać za wszelką cenę. Kiedyś redaktorzy zgadzali się ukryć tożsamość rozmówcy tylko w wyjątkowych okolicznościach, na przykład, za kontakt z dziennikarzem groziły informatorowi sankcje karne.
Dzisiaj w co drugim artykule prasowym – także w prestiżowych gazetach – codziennie czytam anonimowe wypowiedzi. Sądzę, że wynika [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-01-31 |
|
więcej »
|
"10 błędów w komunikacji społecznej z epilogiem"
|
|
Na początek trzy pytania:
1. Jak kosztem kilkuset tysięcy złotych wprowadzasz z powodzeniem gruntowną zmianę w polityce społecznej, która ma ponad 50-letnią tradycję?
2. Jak budujesz sojusze, przemieniasz emocje w logikę i wznosisz się ponad swoje niezbywalne prawa?
3. Jak zdobywasz powszechne zainteresowanie opinii publicznej w tętniącym zmianami świecie, w którym ludzie cierpią na [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-01-27 |
|
więcej »
|
"Krótka przygoda z rzecznikiem prasowym"
|
|
Bywa że mimo znakomitego wywiązania się ze swoich obowiązków sprzedawcy - lub takiego przeświadczenia - nadal nie możesz doprowadzić do podpisania umowy. Coś takiego przytrafiło mi się dwa tygodnie temu. Bohaterem tej historii jest rzeczniczka prasowa instytucji państwowej często krytykowanej w mediach.
Rzeczniczka od ponad roku prenumeruje Pressence Newsletter. Dwa tygodnie temu [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-01-24 |
Komentarze [1]
|
więcej »
|
"Zaskakujące korzyści z PR, czyli dlaczego właśnie Ty"
|
|
Na polskim rynku działa ponad 200 agencji PR. Większość to małe firmy zatrudniające kilka osób, czyli takie jak Twoja.
Wyróżnienie się w tym tłumie to stosunkowo proste zadanie. Wystarczy oryginalny i odważny pomysł.
Dużo trudniejsze jest przekonanie klienta DLACZEGO powinien współpracować z Tobą. Dlaczego ma wybrać właśnie Ciebie z setki innych równie dobrych [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-01-20 |
|
więcej »
|
"Szable w dłoń, czyli jak dowodzić armią pracowników"
|
|
Sukces organizacji w dużym stopniu zależy od tego jak zarządzasz pracownikami. Co możesz zrobić, żeby pracownicy czuli, że pracują też dla siebie, a nie tylko dla Twojej firmy?
Zarządzanie pracownikami zwykle dotyczy sześciu obszarów:
I. Analiza Zatrudnienia i Struktury Organizacji
II. Płace i Dodatkowe Świadczenia
III. Rekrutacja i Dobór Pracowników
IV. Szkolenia i Nauka
V. Wyniki Pracy [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-01-17 |
|
więcej »
|
"Co jeszcze możemy zrobić przed wyborami?"
|
|
Katastrofa prezydenckiego tupolewa pod Smoleńskiem, przyśpieszone wybory prezydenckie, trzy fale powodziowe, wybory samorządowe. To za nami. A przed nami?
Ile czasu ma jeszcze przed sobą ten parlament? Kwartał? Pół roku? W każdym biurze poselskim i senatorskim czas rozpocząć wsteczne odliczanie. Czas na wstępne rozliczenie.
Jako wyborcy jeszcze raz dokładnie przeczytajmy wszystkie obietnice jakie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-01-13 |
|
więcej »
|
"Cel, mierz, pal!"
|
|
Ile milionów organizacje wydały w zeszłym roku na dotarcie do swoich grup docelowych? Ile z tych środków dało efekt ślepych nabojów? Dużo ognia, dymu i hałasu. Nikogo nie skłoniły do zmiany opinii, nastawienia i zachowania. Nikogo nie pobudziły do działania.
Przesadzam? To pomówmy tylko o pieniądzach wydanych na PR. Pytania te same. [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-01-10 |
|
więcej »
|
"Skrucha i żal w komunikacji kryzysowej"
|
|
Jaka jest różnica między skruchą i żalem? Jak to wpływa na treść przeprosin w komunikacji kryzysowej?
Żal jest racjonalną, przemyślaną i czasami emocjonalną reakcją na niespodziewany, niezamierzony i często kosztowny wynik jakiegoś wydarzenia lub działania.
Uczucie skruchy dotyczy bólu i cierpienia związanego z poczuciem winy i wyrzutem sumienia po popełnieniu nagannego czynu. Na [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-01-07 |
|
więcej »
|
"Wyzwanie PR, czyli co się stało z prawdą?"
|
|
Prawda to esencja public relations – prawda dobrze opowiedziana.
Wychowałem się w latach 60. i 70. ubiegłego wieku. Oglądałem jeden kanał w czarno-białej telewizji. Słuchałem jednej stacji radiowej – Wolną Europę skutecznie zagłuszał nadajnik w Gliwicach. Czytałem jedną lokalną gazetę. Nie było kablówki ani telewizji satelitarnej. Nie miałem komputera (nikt nie miał) [...]
|
Bogusław Feliszek | 2011-01-03 |
Komentarze [3]
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|