"5 sytuacji kiedy nowy klient mówi, że chcesz za dużo za usługi PR"
|
|
Każdy kto prowadzi interesy i dba o jakość swojej oferty usłyszy wcześniej czy później, że jest za drogi – ma za drogie produkty lub usługi.
Prowadząc agencję PR przez ponad 15 lat, przedstawiając oferty, biorąc udział w przetargach, rozmawiając z nowymi klientami słyszałem to dziesiątki razy. I mam na myśli tylko ludzi, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2016-04-28 |
|
więcej »
|
"3 pytania sprawdzające czy potrzebujesz pomocy w komunikacji kryzysowej"
|
|
W zarządzaniu kryzysowym mamy do czynienia tylko z dwoma skutkami: sukces lub porażka.
Porażka wiąże się z utratą dobrego imienia, klientów i zysków. W skrajnej sytuacji firma plajtuje i znika z rynku.
Sukces wzmacnia firmę, poprawia morale pracowników i psuje humor konkurencji.
Wiedza o tym, co robić w sytuacji kryzysowej opiera się na trafnej [...]
|
Bogusław Feliszek | 2016-04-15 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|