Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2015-09-19
"Nowy klaun w wyborczym cyrku"

Nowy klaun w wyborczym cyrku

Ubiegasz si? o mandat pos?a lub senatora i nie jeste? zadowolony z dotychczasowych efektów pracy szefa swojego sztabu wyborczego? Rozgl?dasz si? za nowym? Czujesz si? jak w cyrku?

Zanim wyrzucisz obecnego szefa sztabu i zatrudnisz nowego, pos?uchaj kilku porad, dzi?ki którym zaoszcz?dzisz du?o czasu i pieni?dzy – mo?e te? wstydu.

Oto co doradzi prawie ka?dy kandydat na szefa Twojej kampanii wyborczej bez wzgl?du na problem:

1. Wi?cej napastliwych wpisów i z?o?liwych memów w mediach spo?eczno?ciowych.

2. Wi?cej Twoich zdj?? w towarzystwie anonimowych m?odych ludzi.

3. Wi?cej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Wi?cej plakatów na s?upach, murach i p?otach (klejonych tu? przed ?witem).

5. Wi?cej ostrych k?ótni w wyborczych debatach.

A teraz konkretnie:

I. Masz nudny program wyborczy?

1. Wi?cej napastliwych wpisów i z?o?liwych memów w mediach spo?eczno?ciowych.

2. Wi?cej Twoich zdj?? w towarzystwie anonimowych m?odych ludzi.

3. Wi?cej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Wi?cej plakatów na s?upach, murach i p?otach (klejonych tu? przed ?witem).

5. Wi?cej ostrych k?ótni w wyborczych debatach.

II. Nie masz oryginalnej strategii wyborczej?

1. Wi?cej napastliwych wpisów i z?o?liwych memów w mediach spo?eczno?ciowych.

2. Wi?cej Twoich zdj?? w towarzystwie anonimowych m?odych ludzi.

3. Wi?cej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Wi?cej plakatów na s?upach, murach i p?otach (klejonych tu? przed ?witem).

5. Wi?cej ostrych k?ótni w wyborczych debatach.

III. Nie znasz najwi?kszych atutów i najs?abszych stron Twoich g?ównych konkurentów?

1. Wi?cej napastliwych wpisów i z?o?liwych memów w mediach spo?eczno?ciowych.

2. Wi?cej Twoich zdj?? w towarzystwie anonimowych m?odych ludzi.

3. Wi?cej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Wi?cej plakatów na s?upach, murach i p?otach (klejonych tu? przed ?witem).

5. Wi?cej ostrych k?ótni w wyborczych debatach.

IV. Na spotkaniach z wyborcami i w wywiadach dla mediów mówisz tylko o politycznych rywalach?

1. Wi?cej napastliwych wpisów i z?o?liwych memów w mediach spo?eczno?ciowych.

2. Wi?cej Twoich zdj?? w towarzystwie anonimowych m?odych ludzi.

3. Wi?cej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Wi?cej plakatów na s?upach, murach i p?otach (klejonych tu? przed ?witem).

5. Wi?cej ostrych k?ótni w wyborczych debatach.

V. Twój rzecznik prasowy nie lubi dziennikarzy?

1. Wi?cej napastliwych wpisów i z?o?liwych memów w mediach spo?eczno?ciowych.

2. Wi?cej Twoich zdj?? w towarzystwie anonimowych m?odych ludzi.

3. Wi?cej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Wi?cej plakatów na s?upach, murach i p?otach (klejonych tu? przed ?witem).

5. Wi?cej ostrych k?ótni w wyborczych debatach.

VI. Wyborcy nie wiedz? dlaczego maj? na Ciebie g?osowa??

1. Wi?cej napastliwych wpisów i z?o?liwych memów w mediach spo?eczno?ciowych.

2. Wi?cej Twoich zdj?? w towarzystwie anonimowych m?odych ludzi.

3. Wi?cej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Wi?cej plakatów na s?upach, murach i p?otach (klejonych tu? przed ?witem).

5. Wi?cej ostrych k?ótni w wyborczych debatach.

Je?li szukasz szefa kampanii wyborczej, który utrudni Ci zdobycie mandatu pos?a lub senatora, pami?taj, ?eby zadba? o:

1. Wi?cej napastliwych wpisów i z?o?liwych memów w mediach spo?eczno?ciowych.

2. Wi?cej Twoich zdj?? w towarzystwie anonimowych m?odych ludzi.

3. Wi?cej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Wi?cej plakatów na s?upach, murach i p?otach (klejonych tu? przed ?witem).

5. Wi?cej ostrych k?ótni w wyborczych debatach.

Dzi?ki tym prostym dzia?aniom (wi?cej, wi?cej i wi?cej) mo?esz przegra? ka?de wybory – bez wzgl?du na bud?et, pogod? i gr? polskiej reprezentacji w pi?k? no?n?.

Czy Twój szef sztabu wyborczego we?mie sobie do serca pora?k?? W ?yciu. Z bogatego do?wiadczenia wie, ?e zawsze znajdzie si? kto? naiwny kto chce zosta? pos?em lub senatorem i wierzy, ?e wygrana zale?y w?a?nie od "skutecznego" szefa sztabu wyborczego.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.00 MediaGapa - ocena artykułu: 4.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Reporter Informacja Public Praktycy Gapa Dziennikarz Agencje Kaczy?ski Dziennikarze Problem Relations Rzecznik Tusk Klienci Prawda Internet Google Polska Relacje Media Pressence Reporterzy Twitter Komunikacja Wywiad Klient PRACOWNICY Gazeta Firma Szef



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
3. Jak prze?y? nalot mediów
4. W public relations przekaz jest wa?niejszy od relacji
5. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
6. Czytanie z oczu
7. 7 ?wicze? przed wyst?pieniem publicznym
8. Media nie wygrywaj? wyborów
9. Zwolnij, czyli 15 odpowiedzi na pytania, które lepiej przeczyta? przed kolejnym kryzysem
10. My?l jak socjopata, dzia?aj jak ?wi?ty
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl