Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2015-09-19
"Nowy klaun w wyborczym cyrku"

Nowy klaun w wyborczym cyrku

Ubiegasz się o mandat posła lub senatora i nie jesteś zadowolony z dotychczasowych efektów pracy szefa swojego sztabu wyborczego? Rozglądasz się za nowym? Czujesz się jak w cyrku?

Zanim wyrzucisz obecnego szefa sztabu i zatrudnisz nowego, posłuchaj kilku porad, dzięki którym zaoszczędzisz dużo czasu i pieniędzy – może też wstydu.

Oto co doradzi prawie każdy kandydat na szefa Twojej kampanii wyborczej bez względu na problem:

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

A teraz konkretnie:

I. Masz nudny program wyborczy?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

II. Nie masz oryginalnej strategii wyborczej?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

III. Nie znasz największych atutów i najsłabszych stron Twoich głównych konkurentów?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

IV. Na spotkaniach z wyborcami i w wywiadach dla mediów mówisz tylko o politycznych rywalach?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

V. Twój rzecznik prasowy nie lubi dziennikarzy?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

VI. Wyborcy nie wiedzą dlaczego mają na Ciebie głosować?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

Jeśli szukasz szefa kampanii wyborczej, który utrudni Ci zdobycie mandatu posła lub senatora, pamiętaj, żeby zadbał o:

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

Dzięki tym prostym działaniom (więcej, więcej i więcej) możesz przegrać każde wybory – bez względu na budżet, pogodę i grę polskiej reprezentacji w piłkę nożną.

Czy Twój szef sztabu wyborczego weźmie sobie do serca porażkę? W życiu. Z bogatego doświadczenia wie, że zawsze znajdzie się ktoś naiwny kto chce zostać posłem lub senatorem i wierzy, że wygrana zależy właśnie od "skutecznego" szefa sztabu wyborczego.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.67 MediaGapa - ocena artykułu: 4.67

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Google Rzecznik Polska Dziennikarze Problem Prawda Kaczyński Agencje Media Firma Reporterzy Informacja Klient Reporter Dziennikarz Klienci Relations Praktycy Tusk Public PRACOWNICY Pressence Wywiad Gapa Gazeta Twitter Szef Komunikacja Internet Relacje



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Debata prezydencka to sport kontaktowy
2. Gorączka informacji
3. Z kim nie warto rozmawiać
4. Anty-negatywny apel polityczny
5. Kilka słów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
6. Zasada zachowania głupoty
7. Czego uczą prawdziwe symulacje
8. Nie stać Cię na public relations, prawda?
9. Największy mit w zarządzaniu kryzysem
10. Prośba o mniej zapytań ofertowych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl