Bogusław Feliszek, 2015-09-19 |
"Nowy klaun w wyborczym cyrku" |
Ubiegasz się o mandat posła lub senatora i nie jesteś zadowolony z dotychczasowych efektów pracy szefa swojego sztabu wyborczego? Rozglądasz się za nowym? Czujesz się jak w cyrku? Zanim wyrzucisz obecnego szefa sztabu i zatrudnisz nowego, posłuchaj kilku porad, dzięki którym zaoszczędzisz dużo czasu i pieniędzy – może też wstydu. Oto co doradzi prawie każdy kandydat na szefa Twojej kampanii wyborczej bez względu na problem: 1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych. 2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi. 3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku. 4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem). 5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach. A teraz konkretnie: I. Masz nudny program wyborczy? 1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych. 2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi. 3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku. 4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem). 5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach. II. Nie masz oryginalnej strategii wyborczej? 1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych. 2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi. 3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku. 4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem). 5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach. III. Nie znasz największych atutów i najsłabszych stron Twoich głównych konkurentów? 1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych. 2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi. 3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku. 4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem). 5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach. IV. Na spotkaniach z wyborcami i w wywiadach dla mediów mówisz tylko o politycznych rywalach? 1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych. 2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi. 3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku. 4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem). 5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach. V. Twój rzecznik prasowy nie lubi dziennikarzy? 1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych. 2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi. 3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku. 4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem). 5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach. VI. Wyborcy nie wiedzą dlaczego mają na Ciebie głosować? 1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych. 2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi. 3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku. 4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem). 5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach. Jeśli szukasz szefa kampanii wyborczej, który utrudni Ci zdobycie mandatu posła lub senatora, pamiętaj, żeby zadbał o: 1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych. 2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi. 3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku. 4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem). 5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach. Dzięki tym prostym działaniom (więcej, więcej i więcej) możesz przegrać każde wybory – bez względu na budżet, pogodę i grę polskiej reprezentacji w piłkę nożną. Czy Twój szef sztabu wyborczego weźmie sobie do serca porażkę? W życiu. Z bogatego doświadczenia wie, że zawsze znajdzie się ktoś naiwny kto chce zostać posłem lub senatorem i wierzy, że wygrana zależy właśnie od "skutecznego" szefa sztabu wyborczego. |