Bogusław Feliszek, 2015-09-19
"Nowy klaun w wyborczym cyrku"

Nowy klaun w wyborczym cyrku

Ubiegasz się o mandat posła lub senatora i nie jesteś zadowolony z dotychczasowych efektów pracy szefa swojego sztabu wyborczego? Rozglądasz się za nowym? Czujesz się jak w cyrku?

Zanim wyrzucisz obecnego szefa sztabu i zatrudnisz nowego, posłuchaj kilku porad, dzięki którym zaoszczędzisz dużo czasu i pieniędzy – może też wstydu.

Oto co doradzi prawie każdy kandydat na szefa Twojej kampanii wyborczej bez względu na problem:

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

A teraz konkretnie:

I. Masz nudny program wyborczy?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

II. Nie masz oryginalnej strategii wyborczej?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

III. Nie znasz największych atutów i najsłabszych stron Twoich głównych konkurentów?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

IV. Na spotkaniach z wyborcami i w wywiadach dla mediów mówisz tylko o politycznych rywalach?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

V. Twój rzecznik prasowy nie lubi dziennikarzy?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

VI. Wyborcy nie wiedzą dlaczego mają na Ciebie głosować?

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

Jeśli szukasz szefa kampanii wyborczej, który utrudni Ci zdobycie mandatu posła lub senatora, pamiętaj, żeby zadbał o:

1. Więcej napastliwych wpisów i złośliwych memów w mediach społecznościowych.

2. Więcej Twoich zdjęć w towarzystwie anonimowych młodych ludzi.

3. Więcej reklam z wyborczymi obietnicami na Facebooku.

4. Więcej plakatów na słupach, murach i płotach (klejonych tuż przed świtem).

5. Więcej ostrych kłótni w wyborczych debatach.

Dzięki tym prostym działaniom (więcej, więcej i więcej) możesz przegrać każde wybory – bez względu na budżet, pogodę i grę polskiej reprezentacji w piłkę nożną.

Czy Twój szef sztabu wyborczego weźmie sobie do serca porażkę? W życiu. Z bogatego doświadczenia wie, że zawsze znajdzie się ktoś naiwny kto chce zostać posłem lub senatorem i wierzy, że wygrana zależy właśnie od "skutecznego" szefa sztabu wyborczego.