Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2012-07-07
"Kwestionariusz PRousta - Monika Kaczmarek-Śliwińska"

Monika Kaczmarek-Śliwińska

Kwestionariusz PRousta pokazuje zainteresowania, poglądy, priorytety i wartości praktyka public relations.

Na pytania odpowiada Monika Kaczmarek-Śliwińska:

1. Co Ciebie najbardziej odróżnia od innych praktyków public relations?

Duży szacunek dla wiedzy i takie łączenie wiedzy z praktyką, aby wiedza wpływała na lepszą praktykę, a ta z kolei przekładała się na tworzenie nowego obszaru wiedzy i tak non stop. :)

2. Jaka jest Twoja najsłabsza strona jako praktyka public relations?

Nie zdradzę, ponieważ staram się traktować ją jako wartość.

3. Co Ciebie najbardziej interesuje w zawodzie praktyka public relations?

Zarządzanie kryzysowe i cała przestrzeń social media.

4. Jakiego słowa w public relations nie lubisz najbardziej?

Mam wstrząs anafilaktyczny na „czarny PR”.

5. Jak opiszesz stan nirwany w public relations?

Jeżeli rozumiemy nirwanę jako zanik niewiedzy to nirwana w PR będzie celem drogi ciągłego doskonalenia. Wg mnie to nierealne, ponieważ PR wymaga ciągłego podnoszenia wiedzy i kwalifikacji.

6. Co Ciebie najbardziej smuci w public relations?

Mylenie PR z marketingiem.

7. Jakie cechy podziwiasz najbardziej wśród praktyków public relations?

Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia w duchu etyki public relations.

8. Co Ciebie najbardziej irytuje wśród praktyków public relations?

Twierdzenie, że etyka public relations występuje jedynie w teorii.

9. Kto jest dla Ciebie pozytywnym lub negatywnym bohaterem polskiego public relations?

Osobami, które darzę wielkim szacunkiem są: prof. Krystyna Wojcik, prof. Ryszard Ławniczak, prof.

Jerzy Olędzki i Piotr Czarnowski. O negatywnych nie lubię mówić. O nich czasami piszę.

10. Co sobie najbardziej cenisz w zawodowych kontaktach z innymi praktykami public relations?

Dobre rozmowy, które są dla mnie inspiracją.

11. Jaka kampania public relations najbardziej Cię poruszyła?

Wiele, ale w ostatnim czasie trochę więcej zajmowałam się komunikowaniem z zakresie profilaktyki chorób i promocji zdrowia i duże wrażenie zrobiła na mnie kampania „Życie to nie Facebook”. Widziałam też jak duże wrażenie robiła na młodych ludziach, do których głównie był kierowany przekaz.

12. W jakich dziedzinach życia public relations przydaje się najbardziej?

W każdej, gdzie wartością jest tworzenie wartości poprzez dialog, porozumienie, przekonywanie poprzez argumenty merytoryczne.

13. Jakie dzieło sztuki (książka, film, obraz, sztuka teatralna, utwór muzyczny) wpłynęło na Ciebie najbardziej jako praktyka public relations?

Dotąd żadne. Duży wpływ i inspiracja dla moich działań pochodzi z dzieł natury – sztuka ogrodów japońskich i ukochane góry z potokami, kamieniami, przestrzenią i wolnością.

14. Kto - Twoim zdaniem - cieszy się znakomitym public relations?

Mimo wszystko Facebook ;)

15. Jaka osoba lub marka powinna zmienić swój wizerunek i poprawić reputację?

Większość polityków ;)

16. Czego się boisz w public relations?

Dalszej deprecjacji zawodu poprzez niewłaściwe zrozumienie istoty PR.

17. Jaka jest Twoja najlepsza do tej pory decyzja zawodowa w public relations?

Własna działalność gospodarcza, która daje mi prawo rezygnacji z niektórych zleceniodawców lub zleceń.

18. Co masz zamiar robić pod koniec kariery w public relations?

Nie planuję jeszcze końca kariery.

19. Czego muszą nauczyć się liderzy public relations?

Tego, że lider powinien inspirować zespół, a nie podawać gotowe/stereotypowe rozwiązania.

20. Jakie jest Twoje zawodowe credo w public relations?

Wszystko, co robisz i mówisz, jest public relations.

PS. Pierwszy na zestaw pytań opisujących osobowość odpowiedział francuski pisarz Marcel Proust - stąd nazwa Kwestionariusz Prousta.

Kwestionariusz był popularną zabawą towarzyską wśród bywalców europejskich salonów na przełomie XIX i XX w. Nasza wersja kwestionariusza adresowana jest do praktyków public relations.

Zobacz też Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 5.00 MediaGapa - ocena artykułu: 5.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:
Ubi 2012-07-07
Brawo, brawo brawo Pani Moniko
Monika Kaczmarek-Śliwińska 2012-07-08
Dziękuję, pozdrawiam :)
 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Prawda Polska Relacje Relations Agencje Pressence Klienci Media Gapa Klient Twitter Public Dziennikarze Problem Reporterzy Tusk Rzecznik Firma PRACOWNICY Reporter Informacja Google Kaczyński Wywiad Gazeta Komunikacja Szef Internet Dziennikarz Praktycy



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Debata prezydencka to sport kontaktowy
2. Gorączka informacji
3. Z kim nie warto rozmawiać
4. Anty-negatywny apel polityczny
5. Kilka słów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
6. Czego uczą prawdziwe symulacje
7. Nie stać Cię na public relations, prawda?
8. Zasada zachowania głupoty
9. Największy mit w zarządzaniu kryzysem
10. Prośba o mniej zapytań ofertowych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl