Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus豉w Feliszek, 2012-05-09
"Dlaczego jestem coraz bardziej rozwi您造 online"

Dlaczego jestem coraz bardziej rozwi您造 online

Jeste konserwatywny, przyjazny, otwarty czy rozwi您造?

U篡tkownicy mediów spo貫czno軼iowych nawi您uj znajomo軼i w Internecie wed逝g jednego z czterech stylów:

1. Konserwatywny: Kontaktujesz si online tylko z osobami, które znasz w prawdziwym 篡ciu – 瘸dnych przypadkowych znajomo軼i. Czasem s to tylko te osoby, które znasz bardzo dobrze, lubisz i szanujesz.

2. Przyjazny: Dyskutujesz online z osobami, z którymi spotka貫 si co najmniej raz w prawdziwym 篡ciu, na przyk豉d, na konferencji, targach lub przyj璚iu – bez wzgl璠u na to jak dobrze je znasz i co o nich prywatnie my郵isz.

3. Otwarty: Rozmawiasz z osobami, z którymi mia貫 jakikolwiek kontakt online – na przyk豉d, obserwujesz ich wpisy na Twitterze lub oni obserwuj Twoje.

4. Rozwi您造: Przyjmujesz do kr璕u swoich znajomych online wszystkich, którzy maj na to ochot. Ch皻nie wysy豉sz zaproszenia i 瘸dnego nie odrzucasz.

Byli konserwaty軼i staj si coraz bardziej przyja幡i, otwarci i rozwi篥li.

Z czasem przeszed貫m od konserwatysty do rozwi您貫go u篡tkownika Internetu. Dlaczego? Bo taka jest si豉 mediów spo貫czno軼iowych.

Jako konserwatysta z profilami na Facebooku i LinkedIn masz kontakt z ograniczon liczb znajomych, których dobrze znasz – obydwa serwisy s dodatkow elektroniczn platform komunikacji i nic wi璚ej.

Kiedy Twoja sie kontaktów online si rozrasta, trudno utrzyma ten sam stopie zrozumienia, za篡這軼i i zaufania z nowymi znajomymi jak ze sprawdzonymi przyjació軛i z konserwatywnego kr璕u.

Kontakty w takich sieciach s lu幡iejsze, relacje s豉bsze, osobista komunikacja odbywa si rzadziej. Wymieniacie nowe informacje, przekazujecie odsy豉cze do ciekawych tre軼i, czasem o co pytacie.

Wi瘯szo嗆 cz這nków takiej spo貫czno軼i nie czuje si z ni specjalnie zwi您ana – ka盥a aktualizacja statusu rozumiana jest jako sygna potwierdzenia obecno軼i w grupie i potrzymania relacji. W ka盥ej chwili mo積a si zapisa i wypisa.

Facebook, LinkedIn, Twitter, blogi i inne media spo貫czno軼iowe pozwalaj podtrzyma relacje na wi瘯sz odleg這嗆 w sposób, który nie mia豚y wi瘯szej praktycznej warto軼i w realnym 鈍iecie.

Dlaczego podtrzymujemy takie w徠貫 relacje? Bo kiedy czego potrzebujemy (na przyk豉d, nowa praca), chcemy si czego dowiedzie (jaka trudna do zdobycia informacja techniczna) lub pragniemy co przekaza (mo瞠 o warto軼i sieci spo貫czno軼iowych i "kruchych" relacjach), mo瞠my liczy na wi瘯szy odzew i wi璚ej informacji ni w konserwatywnej sieci prawdziwego 鈍iata. Mimo s豉bych wi瞛i – kiedy poprosimy o pomoc – zawsze znajdzie si kto kto pozytywnie zareaguje.

Z tego w豉郾ie powodu jestem coraz bardziej rozwi您造 online. Chcesz obserwowa mnie na Twitterze? Zapraszam tutaj. Chcesz nawi您a kontakt na Facebooku? Znajdziesz mnie tutaj. Lubisz LinkedIn? Zapraszam tutaj. Masz konto na Google+? Moje jest tutaj.

Jaki jest Twój styl nawi您ywania znajomo軼i online? Jeste konserwatywny, przyjazny, otwarty czy rozwi您造? Dlaczego wybra貫 w豉郾ie ten styl? Napisz o tym w komentarzu.

MEDIA GAPA
drukuj      « powr鏒
Aktualna ocena artyku逝: 4.00 MediaGapa - ocena artyku逝: 4.00

Oce artyku:   1   2   3   4   5        

Pole ten artyku znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artyku逝.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Tw鎩 komentarz mo瞠 by oceniony przez moderatora i nie pojawi si automatycznie. Dlatego nie wysy豉j go powt鏎nie.
     


 

Bogus豉w Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zako鎍zona

Powo造wanie si przez dziennikarza na anonimowe 廝鏚這:

podwa瘸 jego wiarygodno嗆.
0%
zwi瘯sza atrakcyjno嗆 tekstu.
0%
pozwala chroni to窺amo嗆 informatora.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezp豉tny kurs PR
30 Kr璕闚 PR
imi:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Szef Google Pressence Tusk Public PRACOWNICY Gapa Klienci Relations Problem Wywiad Twitter Agencje Internet Prawda Media Informacja Klient Kaczy雟ki Firma Reporterzy Relacje Komunikacja Gazeta Polska Rzecznik Reporter Praktycy Dziennikarz Dziennikarze



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje mi貫 media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczy
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz sw鎩 adres e-mail, aby
otrzymywa info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Kilka s堯w do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
2. 33 najlepsze cytaty o przyw鏚ztwie
3. 7 獞icze przed wyst徙ieniem publicznym
4. Najlepsze na 鈍iecie 獞iczenie kreatywnego my郵enia
5. Co m闚i u軼isk d這ni
6. Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk
7. Mapa kluczowych komunikat闚
8. Czytanie z oczu
9. PR prosto z serca
10. 5 styl闚 zarz康zania konfliktem z mediami
Jazda PR鏏na - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji mi璠zykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
czerwiec
2017
grudzie pa寮ziernik
wrzesie sierpie
lipiec czerwiec
maj kwiecie
marzec luty
stycze
2016
grudzie listopad
pa寮ziernik wrzesie
sierpie lipiec
czerwiec maj
kwiecie marzec
luty stycze
2015
grudzie listopad
pa寮ziernik wrzesie
sierpie lipiec
czerwiec maj
kwiecie marzec
luty stycze
2014
grudzie listopad
pa寮ziernik wrzesie
sierpie czerwiec
maj kwiecie
marzec luty
stycze
2013
grudzie listopad
pa寮ziernik wrzesie
sierpie kwiecie
marzec luty
stycze
2012
grudzie listopad
pa寮ziernik wrzesie
sierpie lipiec
czerwiec maj
kwiecie marzec
luty stycze
2011
grudzie listopad
pa寮ziernik wrzesie
sierpie lipiec
czerwiec maj
kwiecie marzec
luty stycze
2010
grudzie listopad
pa寮ziernik wrzesie
sierpie lipiec
czerwiec maj
kwiecie marzec
luty stycze
2009
grudzie listopad
pa寮ziernik wrzesie
sierpie lipiec
czerwiec maj
kwiecie marzec
luty stycze
2008
grudzie listopad
pa寮ziernik wrzesie
sierpie lipiec
czerwiec maj
kwiecie marzec
luty stycze
2007
grudzie listopad
pa寮ziernik

Bogus豉w Feliszek
Pressence Public Relations
Pomna瘸my Tw鎩 kapita komunikacyjny
2007-2018 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrze穎ne
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl