Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2010-06-11
"Dlaczego nie jestem na portalu Nasza-klasa.pl"

Dlaczego nie jestem na portalu Nasza-klasa.pl

Od czasu od czasu znajomi przysy?aj? e-maile z pytaniem czy jestem na Naszej-klasie. "Nie. Jestem aktywny na mojej witrynie WWW, blogu, Facebooku i kilku innych serwisach, ale nie na Naszej-klasie."

Niektórzy odpisuj? ze zdziwieniem: "Zaraz, zaraz! Na pewno nie jeste? na Naszej-klasie?" lub troch? nastroszeni: "Dlaczego lekcewa?ysz Nasz?-klas?? T?umacz si?!"

Portal Nasza-klasa.pl ruszy? pod koniec 2006 roku. Dzi? ma ponad 13 milionów aktywnych u?ytkowników. Idea by?a pi?kna, prosta i czytelna: przyjaciele – przyjacio?om. Chodzi?o o pomoc w odszukiwaniu kontaktów ze szkolnej ?awki. Wiadomo – ?wiat by? wtedy pi?kniejszy, ?ycie ?atwiejsze, kole?anki szczuplejsze, koledzy bardziej wysportowani... Kto nie chcia?by powróci? do tych chwil i znajomo?ci? :-)

Znajomi z podstawówki, szko?y ?redniej i studiów w jednym miejscu. Jak t?umacz? "ojcowie za?o?yciele": "Nasza-klasa.pl sta?a si? miejscem integracji 'ludzi z klas?' na ka?dym szczeblu edukacji." I bardzo dobrze.

Dlaczego wi?c nie jestem na Naszej-klasie?

Prawda jest taka, ?e wszystko co oferuje Nasza-klasa mog? zrealizowa? na innych portalach spo?eczno?ciowych. Facebook to znakomity serwis towarzyski (nie by? na tym portalu, to jakby nie odwiedzi? najwi?kszego deptaku i pozbawi? si? przyjemno?ci wymiany najnowszych plotek), GoldenLine oferuje bogaty zestaw dyskusyjnych list tematycznych, Profeo u?atwia kontakty zawodowe pomi?dzy specjalistami. Twitter pozwala dzieli? si? informacjami i opiniami prawie "na ?ywo" ("Stoj? w kosmicznej kolejce do kasy w supermarkecie i ?wietnie si? bawi? :-)") A ludzie, którzy chc? mnie znale?? mog? po prostu wpisa? do wyszukiwarki Google "Bogus?aw Feliszek".

Jak si? spotka?

Ludzie, którzy chc? si? ze mn? spotka? i porozmawia? maj? sta?y kontakt na tym blogu oraz na Facebooku, GoldenLine, Profeo i Twitterze. Regularni czytelnicy tego bloga mog? sami oceni? praktyczn? warto?? mojej wiedzy, do?wiadczenia i porad public relations. Je?eli chcesz do??czy? do tej grupy, wystarczy, ?e podasz swój e-mail w okienku po prawej stronie tego bloga. Je?li pragniesz dowiedzie? si? kto mnie zna, zerknij na list? kontaktów na Facebooku i Twitterze. Prenumeratorzy Pressence Newsletter, wiedz?, ?e nie udost?pniam listy subskrybentów; powiem tylko, ?e obecnie jest na niej ponad 650 osób.

Oczywi?cie Nasza-klasa nie jest jedynym serwisem spo?eczno?ciowym, na którym nie ma odcisków moich palców. Nie poci?ga mnie idea "Second Life". Przed dwoma laty próbowa?em wczu? si? w ten wirtualny ?wiat awatarów, ale bez wi?kszego entuzjazmu. Nie mam konta na MySpace, bo szybko odkry?em, ?e to serwis dla muzyków i innych artystów, a ja wprawdzie uwielbiam ?piewa?, ale nie umiem :-)

Ponad rok temu wypisa?em si? z grupy Internetpr.pl, bo informatycy tego serwisu nie potrafili upora? si? z usuwaniem przez system tre?ci moich komentarzy. Z powodów technicznych zrezygnowa?em te? z Twitt.pl. Oto kluczowy fragment odpowiedzi na moj? reklamacj?: "Po otrzymaniu zg?oszenia przetestowali?my problem, ale nie wyst?puje on na ?adnej testowanej przegl?darce, ani te? nie jest sygnalizowany przez innych u?ytkowników naszego serwisu." Typowa rozmowa z informatykami: Twój problem jest wyj?tkowy i nie potrafimy Ci pomóc :-(

Nie mo?na by? na wszystkich prywatkach

W Internecie roi si? od portali i serwisów spo?eczno?ciowych, na których raczej nie zagoszcz?: Bebo (wspólna inicjatywa Bebo.com i Gazety.pl), Friends, Fotka, Grono czy na przyk?ad Widz?-Ci?. Nie mo?na by? na wszystkich prywatkach w mie?cie, wi?c po co nawet próbowa??

Niemo?liwe jest ?ledzenie ka?dej wymiany zda?. Wyobra? sobie ogromne przyj?cie z udzia?em kilkuset ludzi. Wszyscy rozmawiaj? w ma?ych grupach. Jedne grupki s? g?o?ne, inne skupione. Jedne koncentruj? si? wokó? dominuj?cej osoby, inne maj? lu?niejsz? struktur?. Niektórzy rozgl?daj? si? jakby szukali nowego kontaktu (bardziej ciekawego rozmówcy?). Inni flirtuj? przez ca?? noc zmieniaj?c rozmówc? co kilkana?cie minut. Jeszcze inni uwa?aj?, ?e jeste? niegrzeczny, bo nie ?miejesz si? z ich dowcipów. Spokojnie. Ma?a strata.

Na przyj?ciach najbardziej ceni? sobie to, ?e uczestnicz? we wspania?ej imprezie i mog? porozmawia? z kilkoma ciekawymi osobami. Nie mam czasu na konwersacj? ze wszystkimi, wi?c ciesz? si? tym co mam :-)

Miliony konwersacji i kilka naprawd? wa?nych

Dok?adnie w tej chwili tocz? si? miliony konwersacji, o których nie mamy poj?cia. Pociesz? Ci?, ?e nie wie o nich te? Barack Obama, W?adimir Putin i Osama bin Laden. By? mo?e monitoruje je CIA i CBA. Na bie??co ze wszystkim jest chyba tylko Mosad i TVN24 :-)

Ale czy naprawd? chodzi o to, ?eby by? wsz?dzie i wiedzie? wszystko? Lekarze nazwaliby to by? mo?e cyfrow? odmian? ADHD.

Mo?e wystarczy by? tylko tam gdzie rozmawiaj? nasi przyjaciele i klienci – tylko tyle i a? tyle.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.75 MediaGapa - ocena artykułu: 4.75

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Praktycy Kaczy?ski Dziennikarz Relacje Media Gazeta Klient Polska Tusk Szef Firma Gapa Rzecznik Reporterzy Problem Relations Agencje Internet Google Informacja Prawda Public Pressence Wywiad Klienci Dziennikarze Komunikacja Twitter PRACOWNICY Reporter



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. 7 ?wicze? przed wyst?pieniem publicznym
3. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
4. Gwarancja jako?ci us?ug agencji PR
5. Czytanie z oczu
6. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
7. My?l jak socjopata, dzia?aj jak ?wi?ty
8. Porozmawiamy o Twoim najwi?kszym wyzwaniu w PR
9. 40 cytatów inspiruj?cych praktyków PR
10. Kilka s?ów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl