Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2009-12-14
"List do Św. Mikołaja 2.0"

List do Św. Mikołaja 2.0

Kochany Święty Mikołaju 2.0!

Przez cały rok bardzo starałem się być grzeczny:

1. Założyłem profil na Facebooku i GoldenLine. W wolnych chwilach nie tylko podglądam co tam słychać, ale także aktywnie się udzielam; choć przyznaję, że nie jest łatwo robić to systematycznie.

2. Codziennie dodaję wpis o PR, zarządzaniu kryzysem lub relacjach z mediami na Twitterze.

3. Pressence Newsletter – elektroniczny biuletyn dla praktyków i fanów public relations – ma ponad 600 prenumeratorów. W Archiwum pojawiły się kolejne numery newslettera.

4. Z determinacją, pasją i wypiekami na twarzy walczę z literówkami we wszystkich moich artykułach, komentarzach i wpisach na zewnętrznych blogach.

5. Udaje mi się na razie oprzeć pokusie publikacji prywatnych zdjęć na Facebooku oraz filmów video na YouTube i Vimeo.

6. Co najmniej raz w miesiącu pytam siebie CO robię w Internecie, JAK to robię i JAKI to ma sens.

7. Traktuję serwisy społecznościowe jako miejsce poznania i wymiany opinii, budowania zaufania i nawiązywania wartościowych kontaktów. Szukam informacji co klienci sądzą o moich usługach, czego potrzebują i jak mogę im jeszcze lepiej służyć.

Dlatego naprawdę uważam, że sprawowałem się wzorowo i zasługuję w tym roku na prezenty.

Oto moja lista świątecznych życzeń.

Święty Mikołaju 2.0 chciałbym, żeby:

1. Powstał powszechnie akceptowany i przestrzegany kodeks etyczny utrudniający kasztanom i trollom stosowanie w Internecie nieetycznych praktyk.

2. Informacja prasowa przestała być podstawowym narzędziem PR i zaczęły ją zastępować bardziej przemyślane działania.

3. Nawet doświadczeni praktycy PR przestali się łudzić, że liczba opinii, komentarzy i wpisów w serwisach społecznościowych może kiedykolwiek przejść w jakość.

4. Blogerzy przestali się obrażać na krytyczne opinie.

5. Rzecznicy prasowi nie wysyłali redakcjom i blogerom sprostowań dotyczących ocen i komentarzy. Sprostowanie może dotyczyć tylko faktów, nie opinii.

6. Prezesi, dyrektorzy i kierownicy zrozumieli, że w czasie: a. spowolnienia gospodarczego, b. kryzysu gospodarczego, c. recesji gospodarczej redukcja inwestycji w PR i marketing powinna następować na samym końcu.

7. Praktycy PR nie stosowali tych samych strategii w różnych serwisach społecznościowych. Facebook to nie GoldenLine. Twitter to nie WordPress. LinkedIn to nie Blogger. Każdy serwis jest inny i wymaga innej strategii i taktyki działania.

Wiem, że trochę się tego uzbierało, ale będzie miło jeżeli uda Ci się zrealizować choć jedno życzenie.

PS. Mój notebook otrzymał w prezencie podstawkę chłodzącą. Serdeczne dziękuję Święty Mikołaju 2.0!

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.80 MediaGapa - ocena artykułu: 4.80

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Powoływanie się przez dziennikarza na anonimowe źródło:

podważa jego wiarygodność.
0%
zwiększa atrakcyjność tekstu.
0%
pozwala chronić tożsamość informatora.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Klienci Internet Dziennikarze Kaczyński Twitter Tusk Komunikacja Prawda Wywiad Google Szef PRACOWNICY Pressence Firma Media Relations Gazeta Agencje Klient Relacje Problem Public Polska Reporter Praktycy Rzecznik Informacja Gapa Reporterzy Dziennikarz



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Nie musisz korzystać z mediów społecznościowych?
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Największy mit w zarządzaniu kryzysem
4. Masz strategię komunikacji z mediami?
5. Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk
6. Co mówi uścisk dłoni
7. 5 stylów zarządzania konfliktem z mediami
8. Opowieść o dwóch lustrach, czyli audyt wizerunku
9. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
10. 10 pytań o nowych mediach i mediach społecznościowych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2018 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl