Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2017-12-27
"Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017"

 Hanna Gronkiewicz-Waltz – Media Gapa 2017

Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent Warszawy, otrzymała tytuł "Media Gapa 2017" za wypowiedź: "Nigdy nie ingerowałam w procesy reprywatyzacji." (GazetaPrawna.pl, 26.06.2017.)

Drugie miejsce otrzymał prezydent Andrzej Duda za stwierdzenie: "Moje ustawy ws. sądów nie łamią konstytucji i są dobrymi ustawami." (TVN 24 "Kawa na ławę", 26.11.2017.)

Trzecie miejsce przypadło byłej premier Beacie Szydło za zdanie: "Nie ma konfliktu między szefem MON Antonim Macierewiczem a prezydentem Andrzejem Dudą." (RMF24.PL, 1.04.2017.)

Media Gapa to osoba, która zapomina, że powtarzanie w mediach fałszywych, negatywnych i niesprawiedliwych oskarżeń, komentarzy i spekulacji zwiększa ryzyko wprowadzenia ich do debaty publicznej oraz zmniejsza kontrolę nad tym, co się o niej mówi, jak się ją postrzega i jak to wpływa na jej reputację.

Pod uwagę były brane także następujące wypowiedzi (kolejność chronologiczna):

1. "Nie mamy satysfakcji, że ktoś w opozycji ma kłopoty." – Tomasz Siemoniak, poseł PO. Program Trzeci PR "Salon polityczny Trójki", 25.01.2017.

2. "My się nie boimy, nie damy się zastraszyć ani przekupić." – Waldemar Żurek, rzecznik Krajowej Rady Sądownictwa. Dziennik.pl, 2.03.2017.

3. "Nie jestem politykiem, który chowa się za tabletem, Kazimierzem Marcinkiewiczem czy Beatą Szydło." – Grzegorz Schetyna, lider PO. @Platforma_org, 18.03.2017.

4. "Ja nie bronię morderców." – gen. Jerzy Stańczyk, były komendant główny Policji. TVP 1 "Wiadomości", 29.04.2017.

5. "Nie było tam żadnego faworyzowania konkretnego producenta." – Bartosz Kownacki, wiceminister obrony narodowej, o przetargu na samoloty dla VIP-ów. Dziennik.pl, 22.05.2017.

6. "Nie widzę żadnego elementu zamachu stanu w Polsce." – Paweł Mucha, minister w Kancelarii Prezydenta RP. wPolityce.pl, 16.07.2017.

7. "Niczego nie robimy wbrew ludziom." – Anna Streżyńska, minister cyfryzacji, o pracach nad ustawą o świadczeniu usług elektronicznych. Rzeczpospolita, 24.08.2017.

Szkodliwe zaprzeczenia

Zaprzeczenia w mediach drażnią. Zaprzeczenia prowokują dodatkowe pytania. Zaprzeczenia długo zostają w głowie.

Negatyw utrwala podstawową treść przekazu. Zaprzeczenie w odpowiedzi jest też sygnałem przejścia do defensywy.

Pozytywna odpowiedź pokazuje kim jesteś i za czym się opowiadasz. Być może nie tego oczekuje od Ciebie reporter, ale nikt nie może zmusić Ciebie do powiedzenia czegoś, co jest sprzeczne z Twoim interesem.

W poprzednich latach tytuł "Media Gapa" otrzymali Mateusz Kijowski, Grzegorz Schetyna, Jacek Protasiewicz, Sławomir Nowak, Ewa Kopacz, Grzegorz Lato, Mirosław Drzewiecki i Zbigniew Chlebowski.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 5.00 MediaGapa - ocena artykułu: 5.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Powoływanie się przez dziennikarza na anonimowe źródło:

podważa jego wiarygodność.
0%
zwiększa atrakcyjność tekstu.
0%
pozwala chronić tożsamość informatora.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Firma Klient Dziennikarze Twitter Dziennikarz Informacja Komunikacja Internet Relations Gazeta Public Reporterzy PRACOWNICY Relacje Media Tusk Polska Prawda Szef Problem Wywiad Kaczyński Gapa Pressence Rzecznik Reporter Google Klienci Agencje Praktycy



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Kilka słów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
4. Co mówi uścisk dłoni
5. Czytanie z oczu
6. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
7. Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk
8. Piekielna sztuka kontrargumentów
9. 5 stylów zarządzania konfliktem z mediami
10. Najlepsze na świecie ćwiczenie kreatywnego myślenia
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2018 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl