Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2012-03-22
"Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk"

Anna Miotk

Kwestionariusz PRousta pokazuje zainteresowania, poglądy, priorytety i wartości praktyka public relations.

Na pytania odpowiada Anna Miotk:

1. Co Ciebie najbardziej odróżnia od innych praktyków public relations?

Analityczny umysł.

2. Jaka jest Twoja najsłabsza strona jako praktyka public relations?

Introwersja.

3. Co Ciebie najbardziej interesuje w zawodzie praktyka public relations?

Badania, badania i jeszcze raz badania...

4. Jakiego słowa w public relations nie lubisz najbardziej?

Dwóch słów: ekwiwalent reklamowy i sentyment.

5. Jak opiszesz stan nirwany w public relations?

Posiadanie tak dobrego produktu/usługi, że wieść o nim sama niesie się w mediach.

6. Co Ciebie najbardziej smuci w public relations?

Strach specjalistów PR przed mierzeniem efektów ich pracy oraz brak wiedzy na temat prowadzenia badań.

7. Jakie cechy podziwiasz najbardziej wśród praktyków public relations?

Umiejętność opowiadania o wadach tak, że stają się one zaletami.

8. Co Ciebie najbardziej irytuje wśród praktyków public relations?

Efekciarstwo. W badaniach przejawia się korzystaniem z ekwiwalentu reklamowego, podejściem, że im więcej wskaźników tym większe badanie, czy wrzucaniem w case study tysiąca danych, z których żadne nie pokazują realizacji celu kampanii PR.

9. Kto jest dla Ciebie pozytywnym lub negatywnym bohaterem polskiego public relations?

Pozytywnym bohaterem jest oczywiście mój promotor, prof. zw. dr hab. Jerzy Olędzki. Negatywnymi - ci wszyscy, którzy preferują ekwiwalent reklamowy nad sprawdzone naukowe metody.

10. Co sobie najbardziej cenisz w zawodowych kontaktach z innymi praktykami public relations?

Ich wiedzę i doświadczenie - są nieustającym źródłem inspiracji.

11. Jaka kampania public relations najbardziej Cię poruszyła?

Bardzo poruszają mnie stałe działania komunikacyjne prowadzone przez Fundację Pod Psim Aniołem. Ci ludzie dokonują cudów, aby opuszczone zwierzaki mogły znaleźć nowe domy, a chore - otrzymały pomoc.

12. W jakich dziedzinach życia public relations przydaje się najbardziej?

Wszędzie, gdzie chcemy przekonywać do czegoś innych :)

13. Jakie dzieło sztuki (książka, film, obraz, sztuka teatralna, utwór muzyczny) wpłynęło na Ciebie najbardziej jako praktyka public relations?

Jeszcze go nie stworzyłam ;)

14. Kto - Twoim zdaniem - cieszy się znakomitym public relations?

Chomik (w przeciwieństwie do szczurka).

15. Jaka osoba lub marka powinna zmienić swój wizerunek i poprawić reputację?

Większość marek o PRL-owskim rodowodzie ma z tym problem.

16. Czego się boisz w public relations?

Dalszego nieprzywiązywania wagi do mierzenia efektów działań PR.

17. Jaka jest Twoja najlepsza do tej pory decyzja zawodowa w public relations?

Przejście z agencji PR do firmy tworzącej rozwiązania dla PR.

18. Co masz zamiar robić pod koniec kariery w public relations?

"Chcesz rozśmieszyć Pana Boga? Opowiedz Mu o swoich planach."

19. Czego muszą nauczyć się liderzy public relations?

Że PR to nie tylko genialne strategie wywołujące wielki szum w mediach.

20. Jakie jest Twoje zawodowe credo w public relations?

"Możemy mierzyć PR" (pożyczone od K. D. Paine).

PS. Pierwszy na zestaw pytań opisujących osobowość odpowiedział francuski pisarz Marcel Proust – stąd nazwa Kwestionariusz Prousta.

Kwestionariusz był popularną zabawą towarzyską wśród bywalców europejskich salonów na przełomie XIX i XX w. Nasza wersja kwestionariusza adresowana jest do praktyków public relations.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 5.00 MediaGapa - ocena artykułu: 5.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Powoływanie się przez dziennikarza na anonimowe źródło:

podważa jego wiarygodność.
0%
zwiększa atrakcyjność tekstu.
0%
pozwala chronić tożsamość informatora.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Prawda Agencje Firma Tusk PRACOWNICY Szef Wywiad Gazeta Pressence Klienci Relations Dziennikarze Media Public Rzecznik Kaczyński Informacja Reporterzy Polska Reporter Gapa Relacje Komunikacja Twitter Klient Praktycy Google Dziennikarz Internet Problem



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Nie musisz korzystać z mediów społecznościowych?
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Największy mit w zarządzaniu kryzysem
4. Masz strategię komunikacji z mediami?
5. Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk
6. Co mówi uścisk dłoni
7. 5 stylów zarządzania konfliktem z mediami
8. Opowieść o dwóch lustrach, czyli audyt wizerunku
9. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
10. 10 pytań o nowych mediach i mediach społecznościowych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2018 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl