Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2012-03-22
"Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk"

Anna Miotk

Kwestionariusz PRousta pokazuje zainteresowania, pogl?dy, priorytety i warto?ci praktyka public relations.

Na pytania odpowiada Anna Miotk:

1. Co Ciebie najbardziej odró?nia od innych praktyków public relations?

Analityczny umys?.

2. Jaka jest Twoja najs?absza strona jako praktyka public relations?

Introwersja.

3. Co Ciebie najbardziej interesuje w zawodzie praktyka public relations?

Badania, badania i jeszcze raz badania...

4. Jakiego s?owa w public relations nie lubisz najbardziej?

Dwóch s?ów: ekwiwalent reklamowy i sentyment.

5. Jak opiszesz stan nirwany w public relations?

Posiadanie tak dobrego produktu/us?ugi, ?e wie?? o nim sama niesie si? w mediach.

6. Co Ciebie najbardziej smuci w public relations?

Strach specjalistów PR przed mierzeniem efektów ich pracy oraz brak wiedzy na temat prowadzenia bada?.

7. Jakie cechy podziwiasz najbardziej w?ród praktyków public relations?

Umiej?tno?? opowiadania o wadach tak, ?e staj? si? one zaletami.

8. Co Ciebie najbardziej irytuje w?ród praktyków public relations?

Efekciarstwo. W badaniach przejawia si? korzystaniem z ekwiwalentu reklamowego, podej?ciem, ?e im wi?cej wska?ników tym wi?ksze badanie, czy wrzucaniem w case study tysi?ca danych, z których ?adne nie pokazuj? realizacji celu kampanii PR.

9. Kto jest dla Ciebie pozytywnym lub negatywnym bohaterem polskiego public relations?

Pozytywnym bohaterem jest oczywi?cie mój promotor, prof. zw. dr hab. Jerzy Ol?dzki. Negatywnymi - ci wszyscy, którzy preferuj? ekwiwalent reklamowy nad sprawdzone naukowe metody.

10. Co sobie najbardziej cenisz w zawodowych kontaktach z innymi praktykami public relations?

Ich wiedz? i do?wiadczenie - s? nieustaj?cym ?ród?em inspiracji.

11. Jaka kampania public relations najbardziej Ci? poruszy?a?

Bardzo poruszaj? mnie sta?e dzia?ania komunikacyjne prowadzone przez Fundacj? Pod Psim Anio?em. Ci ludzie dokonuj? cudów, aby opuszczone zwierzaki mog?y znale?? nowe domy, a chore - otrzyma?y pomoc.

12. W jakich dziedzinach ?ycia public relations przydaje si? najbardziej?

Wsz?dzie, gdzie chcemy przekonywa? do czego? innych :)

13. Jakie dzie?o sztuki (ksi??ka, film, obraz, sztuka teatralna, utwór muzyczny) wp?yn??o na Ciebie najbardziej jako praktyka public relations?

Jeszcze go nie stworzy?am ;)

14. Kto - Twoim zdaniem - cieszy si? znakomitym public relations?

Chomik (w przeciwie?stwie do szczurka).

15. Jaka osoba lub marka powinna zmieni? swój wizerunek i poprawi? reputacj??

Wi?kszo?? marek o PRL-owskim rodowodzie ma z tym problem.

16. Czego si? boisz w public relations?

Dalszego nieprzywi?zywania wagi do mierzenia efektów dzia?a? PR.

17. Jaka jest Twoja najlepsza do tej pory decyzja zawodowa w public relations?

Przej?cie z agencji PR do firmy tworz?cej rozwi?zania dla PR.

18. Co masz zamiar robi? pod koniec kariery w public relations?

"Chcesz roz?mieszy? Pana Boga? Opowiedz Mu o swoich planach."

19. Czego musz? nauczy? si? liderzy public relations?

?e PR to nie tylko genialne strategie wywo?uj?ce wielki szum w mediach.

20. Jakie jest Twoje zawodowe credo w public relations?

"Mo?emy mierzy? PR" (po?yczone od K. D. Paine).

PS. Pierwszy na zestaw pyta? opisuj?cych osobowo?? odpowiedzia? francuski pisarz Marcel Proust – st?d nazwa Kwestionariusz Prousta.

Kwestionariusz by? popularn? zabaw? towarzysk? w?ród bywalców europejskich salonów na prze?omie XIX i XX w. Nasza wersja kwestionariusza adresowana jest do praktyków public relations.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 5.00 MediaGapa - ocena artykułu: 5.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

PRACOWNICY Media Kaczy?ski Gapa Klient Klienci Problem Relations Reporterzy Praktycy Firma Prawda Public Szef Reporter Tusk Pressence Komunikacja Gazeta Informacja Internet Relacje Rzecznik Twitter Agencje Polska Dziennikarz Dziennikarze Wywiad Google



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. My?l jak socjopata, dzia?aj jak ?wi?ty
3. Co mówi u?cisk d?oni
4. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
5. Gwarancja jako?ci us?ug agencji PR
6. 40 cytatów inspiruj?cych praktyków PR
7. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
8. Co ??czy PR z lataniem samolotem
9. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
10. Przysz?e lekcje z historii
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl