Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2017-04-18
"Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych"

Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych

Każda agencja PR oferuje swoim klientom szkolenia medialne prowadzone przez własnych trenerów. Prawda czy fałsz?

Byłbyś zdziwiony gdybyś wiedział ile agencji PR nie ma na etacie trenera medialnego mimo że w ofercie mają wpisane szkolenia medialne. W większości angażują do szkolenia byłych dziennikarzy, którzy po odejściu z mediów tak zarabiają na chleb.

Nie każdy dziennikarz może być dobrym trenerem medialnym, ale każdy dobry trener medialny musi być byłym dziennikarzem. Tylko trener z doświadczeniem w mediach wie jak one działają i potrafi wykorzystać tę wiedzę do poprawy komunikacji z nimi.

Co więcej, trener medialny musi mieć doświadczenie pracy w telewizji. Dlaczego? Bo nie ma skutecznego szkolenia medialnego bez ćwiczeń przed kamerą (smartfon jest dobry na rozgrzewkę). A takie doświadczenie daje tylko praca w telewizji.

Co ma zrobić agencja PR, która nie zatrudnia trenera medialnego po telefonie od klienta zainteresowanego szkoleniem medialnym?

Punkt widzenia klienta

Być może jesteś właśnie klientem, który po rozmowie z agencją PR zorientował się, że nie prowadzi własnych szkoleń medialnych (mimo że ma je w swoim portfolio usług). Co robić?

Rozsądne rozwiązanie? Zadzwoń do trenera medialnego, którego zdjęcie widzisz na górze po prawej stronie. Konkretna rozmowa o potrzebach i/lub problemie do rozwiązania. Ustalenie miejsca i daty szkolenia. Jasno przedstawiona cena (bez ukrytych dopłat). Wystarczy jeden telefon.

Oto korzyści dla klienta:

1. Współpracujesz z doświadczonym trenerem medialnym, który chętnie dzieli się wiedzą na tym blogu (i kilku innych, na przykład tutaj i tutaj).

2. Nie tracisz czasu na poszukiwanie trenerów poprzez inne agencje PR (czas to pieniądz).

3. Nie płacisz agencji PR prowizji za znalezienie trenera medialnego.

4. Możesz wykorzystać tego samego trenera do kolejnych szkoleń. Na następne szkolenia na pewno otrzymasz rabat.

Punkt widzenia agencji PR

A co jeśli prowadzisz agencję PR, która od czasu do czasu potrzebuje szkolenia medialnego dla swoich klientów? Klient dzwoni w sprawie szkolenia, bo masz je w ofercie na swojej stronie WWW. Wpisujesz do wyszukiwarki hasło "trener+medialny" i co teraz? Jesteś pewny, że tak znajdziesz najlepszego trenera dla priorytetowego klienta? Przecież w Internecie wszyscy są najlepsi :-)

Oto korzyści ze stałej współpracy z doświadczonym trenerem medialnym:

1. Współpraca z zewnętrznym trenerem medialnym zwalnia z kosztu zatrudnienia dodatkowego pracownika. Płacisz trenerowi tylko za wykonaną pracę.

2. Nie musisz marnować czasu na szybkie znalezienie właściwego trenera medialnego (czas to pieniądz, prawda?).

3. Trener medialny prowadząc szkolenia w innych firmach i instytucjach może polecać im usługi Twojej agencji PR.

4. Jeśli reprezentujesz małą lub średnią agencję PR, możesz wykorzystać wiedzę i doświadczenie trenera medialnego do podniesienia kwalifikacji swoich pracowników, na przykład w prezentacjach dla nowych klientów, wystąpieniach publicznych i komunikacji kryzysowej.

Rozsądne rozwiązanie

Co robić kiedy będziesz potrzebował szkolenia medialnego? Najprościej zadzwonić do mnie. Mój telefon: 77 441 40 14.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.50 MediaGapa - ocena artykułu: 4.50

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Reporter Komunikacja Firma Public Prawda Praktycy Szef Informacja Media Tusk Rzecznik Pressence Polska Wywiad Gapa Kaczyński Dziennikarze Relacje Reporterzy PRACOWNICY Dziennikarz Gazeta Klient Twitter Internet Agencje Google Relations Klienci Problem



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Prawdziwy kryzys Toyoty
2. Sprzedawca jak saper
3. Masz strategię komunikacji z mediami?
4. Dobra strategia medialna
5. Redaktor czy reporter?
6. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
7. Nie bądź pasażerem w wywiadzie dla mediów
8. 5 rzeczy jakich pracownicy oczekują od komunikacji wewnętrznej
9. Znasz Toma Petersa?
10. Ukryte koszty wewnętrznego PR
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl