Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2017-04-18
"Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych"

Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych

Ka?da agencja PR oferuje swoim klientom szkolenia medialne prowadzone przez w?asnych trenerów. Prawda czy fa?sz?

By?by? zdziwiony gdyby? wiedzia? ile agencji PR nie ma na etacie trenera medialnego mimo ?e w ofercie maj? wpisane szkolenia medialne. W wi?kszo?ci anga?uj? do szkolenia by?ych dziennikarzy, którzy po odej?ciu z mediów tak zarabiaj? na chleb.

Nie ka?dy dziennikarz mo?e by? dobrym trenerem medialnym, ale ka?dy dobry trener medialny musi by? by?ym dziennikarzem. Tylko trener z do?wiadczeniem w mediach wie jak one dzia?aj? i potrafi wykorzysta? t? wiedz? do poprawy komunikacji z nimi.

Co wi?cej, trener medialny musi mie? do?wiadczenie pracy w telewizji. Dlaczego? Bo nie ma skutecznego szkolenia medialnego bez ?wicze? przed kamer? (smartfon jest dobry na rozgrzewk?). A takie do?wiadczenie daje tylko praca w telewizji.

Co ma zrobi? agencja PR, która nie zatrudnia trenera medialnego po telefonie od klienta zainteresowanego szkoleniem medialnym?

Punkt widzenia klienta

By? mo?e jeste? w?a?nie klientem, który po rozmowie z agencj? PR zorientowa? si?, ?e nie prowadzi w?asnych szkole? medialnych (mimo ?e ma je w swoim portfolio us?ug). Co robi??

Rozs?dne rozwi?zanie? Zadzwo? do trenera medialnego, którego zdj?cie widzisz na górze po prawej stronie. Konkretna rozmowa o potrzebach i/lub problemie do rozwi?zania. Ustalenie miejsca i daty szkolenia. Jasno przedstawiona cena (bez ukrytych dop?at). Wystarczy jeden telefon.

Oto korzy?ci dla klienta:

1. Wspó?pracujesz z do?wiadczonym trenerem medialnym, który ch?tnie dzieli si? wiedz? na tym blogu (i kilku innych, na przyk?ad tutaj i tutaj).

2. Nie tracisz czasu na poszukiwanie trenerów poprzez inne agencje PR (czas to pieni?dz).

3. Nie p?acisz agencji PR prowizji za znalezienie trenera medialnego.

4. Mo?esz wykorzysta? tego samego trenera do kolejnych szkole?. Na nast?pne szkolenia na pewno otrzymasz rabat.

Punkt widzenia agencji PR

A co je?li prowadzisz agencj? PR, która od czasu do czasu potrzebuje szkolenia medialnego dla swoich klientów? Klient dzwoni w sprawie szkolenia, bo masz je w ofercie na swojej stronie WWW. Wpisujesz do wyszukiwarki has?o "trener+medialny" i co teraz? Jeste? pewny, ?e tak znajdziesz najlepszego trenera dla priorytetowego klienta? Przecie? w Internecie wszyscy s? najlepsi :-)

Oto korzy?ci ze sta?ej wspó?pracy z do?wiadczonym trenerem medialnym:

1. Wspó?praca z zewn?trznym trenerem medialnym zwalnia z kosztu zatrudnienia dodatkowego pracownika. P?acisz trenerowi tylko za wykonan? prac?.

2. Nie musisz marnowa? czasu na szybkie znalezienie w?a?ciwego trenera medialnego (czas to pieni?dz, prawda?).

3. Trener medialny prowadz?c szkolenia w innych firmach i instytucjach mo?e poleca? im us?ugi Twojej agencji PR.

4. Je?li reprezentujesz ma?? lub ?redni? agencj? PR, mo?esz wykorzysta? wiedz? i do?wiadczenie trenera medialnego do podniesienia kwalifikacji swoich pracowników, na przyk?ad w prezentacjach dla nowych klientów, wyst?pieniach publicznych i komunikacji kryzysowej.

Rozs?dne rozwi?zanie

Co robi? kiedy b?dziesz potrzebowa? szkolenia medialnego? Najpro?ciej zadzwoni? do mnie. Mój telefon: 77 441 40 14.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.00 MediaGapa - ocena artykułu: 4.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Reporter Relacje Klient Problem Komunikacja Dziennikarze Szef Tusk Dziennikarz Google Pressence Informacja Gapa Firma Agencje Rzecznik Polska Reporterzy Klienci Internet Gazeta Relations PRACOWNICY Kaczy?ski Praktycy Public Prawda Twitter Wywiad Media



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Wywiad dla mediów w rekrutacji na wa?ne stanowiska
3. 40 cytatów inspiruj?cych praktyków PR
4. SCC, czyli s?owa czyni? cuda
5. Aktor i prezydent, czyli test skuteczno?ci przekonywania
6. 7 ?wicze? przed wyst?pieniem publicznym
7. Dlaczego nie jeste?my najta?sz? agencj? PR w Polsce
8. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
9. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
10. My?l jak socjopata, dzia?aj jak ?wi?ty
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl