Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2013-03-19
"Spokojny dzie? pracy w public relations"

Spokojny dzie? pracy w public relations

Obudzi?em si?, wsta?em z ?ó?ka, sprawdzi?em godzin?...

Zjad?em ?niadanie, umy?em z?by, ubra?em si?...

Wyszed?em z domu, porozmawia?em z s?siadk?, wsiad?em do samochodu...

Do tej pory ?adnych niespodzianek – powolny poranek.

Wszystko nabra?o innego tempa po przyj?ciu do pracy.

Dla ka?dego kto zastanawia? si? jak wygl?da spokojny dzie? pracy w agencji public relations – oraz dla przyjació? i znajomych, którzy cz?sto pytaj?: "Co Ty robisz w tym PR?" – mam krótki opis typowego dnia praktyka PR.

8:30 – W??czam komputer i sprawdzam poczt? e-mail. Po lekturze wiem jak mniej wi?cej u?o?y si? dzie?.

8:45 – Reporter z lokalnego radia prosi o zmian? terminu spotkania z klientem. Rozmawiam telefonicznie z klientem i uzgadniamy now? dat? wywiadu.

9:00 – Spotkanie z grafikiem komputerowym o zmianach na stronie WWW klienta.

9:15 – Poprawki w informacji prasowej dla klienta.

9:45 – Ko?cz? pisa? informacj? prasow?.

9:46 – Telefon od redaktora portalu bran?owego z pytaniem czy jestem zainteresowany napisaniem artyku?u o zarz?dzaniu komunikacj? kryzysow? w administracji pa?stwowej. Termin: koniec tygodnia. Jestem zainteresowany.

10:00 – Wracam do pracy nad informacj? prasow?.

10:15 – E-mail od organizatora konferencji z pytaniem czy potwierdzam udzia? w konferencji. Potwierdzam.

10:30 – Kolejny powrót do informacji prasowej. Mam gotowe dwa akapity i stale kto? mi przeszkadza. Czy mog? popracowa? w spokoju?!

10:45 – Dzwoni studentka z pytaniem czy organizujemy praktyki wakacyjne. Nie, nie organizujemy.

11:00 – Wracam do informacji prasowej.

11:15 – Ko?cz? pisanie informacji. Sprawdzam czy nie ma b??dów gramatycznych i ortograficznych. Wysy?am j? klientowi do akceptacji.

11:30 – Telefon od klienta i rozmowa o przygotowaniach do konferencji prasowej. Klient zgadza si? na krótkie szkolenie medialne przed konferencj?.

12:15 – Sprawdzam w wyszukiwarce Google czy wida? w wynikach nowy wpis na blogu klienta. Jest!

12:30 – Zbieram materia?y do nowego artyku?u na blogu o wyst?pieniach publicznych.

13:15 – Rozmowa z informatykiem o zmianach na naszej firmowej stronie WWW. My?la?em, ?e potrwa krócej.

14:15 – Aktualizacja tre?ci zak?adki "Dla mediów" na firmowej witrynie klienta.

14:45 – E-mail do klienta z propozycjami wpisów, które powinny pojawi? si? na jego profilu na Twitterze i Facebooku.

15:00 – Zabieram si? do pracy nad kwestionariuszem ankiety badaj?cej potrzeby szkoleniowe pracowników klienta.

15:30 – Klient przysy?a uwagi do roboczej wersji polityki komunikacji w mediach spo?eczno?ciowych.

16:00 – Sprawdzam co nowego na Twitterze i Facebooku. Retweetuj? wpis: "@TomaszSkory Na Cyprze zdarzaj? si? pierwsze przypadki rabunków. Uzbrojone bankomaty napadaj? na ludzi, ??daj?c wydania pieni?dzy."

16:30 – Pisz? tekst, który teraz czytasz.

Osiem godzin min??o jak z bicza strzeli? – mimo ?e dzi? nie zajmowa?em si? ?adn? sytuacj? kryzysow?.

Podoba Ci si? taka praca? Uwa?asz, ?e potrafisz pisa?, zbiera? informacje, prowadzi? spotkania, negocjowa?, pracowa? w grupie i zarz?dza? jednocze?nie kontaktami z kilkoma klientami – b?d?c gotowy do zmiany tempa pracy w ka?dej chwili?

Niewykluczone, ?e nadajesz si? do pracy w agencji PR.

PS. Jak widzisz jeszcze nie wy??czy?em komputera :-)

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.20 MediaGapa - ocena artykułu: 4.20

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Reporter Problem Wywiad Relacje Pressence Internet Praktycy Tusk Google Public Rzecznik Gapa Informacja Klienci Twitter Kaczy?ski Dziennikarz Szef Komunikacja Relations PRACOWNICY Media Gazeta Prawda Polska Dziennikarze Reporterzy Agencje Firma Klient



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Fajna foczka, czyli jak zosta? najlepszym mówc?
3. Redaktor czy reporter?
4. Druga szansa w mediach
5. Masz strategi? komunikacji z mediami?
6. Kilka s?ów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
7. Prawda pi?knie powiedziana
8. Chcesz wiedzie? wi?cej o szkoleniach medialnych?
9. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
10. Grzegorz Lato - Media Gapa 2011
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl