Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2011-10-20
"Je?li chcesz zmienia? ?wiat..."

Je?li chcesz zmienia? ?wiat...

Ka?dy mo?e zmienia? ?wiat (to podstawa public relations), ale nie ka?dy w to wierzy (bo nie ka?dy wie jak dzia?a PR).

Aktywi?ci spo?eczni, dzia?acze ochrony ?rodowiska, obro?cy praw zwierz?t, lobby?ci wiedz?, ?e nawet najmniejsze zmiany mog? mie? ogromny wp?yw na nasze ?rodowisko i globaln? spo?eczno??.

Wszystkie dzia?ania – od kupowanych towarów przez zamawiane us?ugi i g?osowanie w wyborach po spo?ywane jedzenie – tak jak kamie? wrzucony do stoj?cej wody wywo?uj? tzw. efekt fali (ripple effect).

Kiedy ludzie na przyk?ad, kupi? pewn? liczb? produktów, powstaje fala, która zmienia zachowanie ca?ego oceanu (czytaj: systemu). Pami?tasz efekt domina, efekt motyla i efekt kuli ?nie?nej?

Je?eli chcemy zmienia? ?wiat i nasze ?ycie, powinni?my korzysta? z prawa g?osu w wyborach, e-maili, witryn WWW, sieci spo?eczno?ciowych, blogów, video, telefonów i innych narz?dzi spo?ecznej interakcji.

Oto krótka historia, która t?umaczy dzia?anie tego procesu.

Do w?a?ciciela restauracji zg?osi? si? rolnik z ofert? kupna miliona ?abich udek. Zaskoczony restaurator zapyta? sk?d we?mie tyle udek. Rolnik odpowiedzia?: "Obok mojego gospodarstwa jest staw i w nim mnóstwo ?ab – co najmniej milion. Okropnie ha?asuj? ca?ymi nocami. Oszale? mo?na! Nie mog? spa? i ch?tnie zrobi? z tym porz?dek."

Po krótkich negocjacjach restaurator ch?tnie podpisa? z rolnikiem umow? na codzienn? dostaw? pi?ciuset ?abich udek przez najbli?szy miesi?c.

Po tygodniu zaspany i zm?czony rolnik zjawi? si? w restauracji z dwiema ma?ymi chudymi ?abami. "Gdzie reszta?" – zapyta? restaurator.

"Pomyli?em si?. W stawie by?y tylko te dwie ?abki, ale ha?asowa?y za milion!" – odpowiedzia? rolnik.

Nast?pnym razem kiedy zechcesz wywrze? realny wp?yw na otoczenie, zachowuj si? jak owe ?aby w stawie. Mo?e kto? w ko?cu Ci? wys?ucha!

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.00 MediaGapa - ocena artykułu: 4.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Google Public Gapa Gazeta Problem Informacja Rzecznik Relations Szef Pressence Firma Praktycy Tusk Wywiad Twitter Internet Klient Relacje Kaczy?ski Media Polska Prawda Dziennikarz Agencje Dziennikarze Klienci Reporter PRACOWNICY Reporterzy Komunikacja



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Fajna foczka, czyli jak zosta? najlepszym mówc?
3. Kilka s?ów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
4. Redaktor czy reporter?
5. Druga szansa w mediach
6. Masz strategi? komunikacji z mediami?
7. Prawda pi?knie powiedziana
8. Chcesz wiedzie? wi?cej o szkoleniach medialnych?
9. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
10. Grzegorz Lato - Media Gapa 2011
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl