Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2011-03-31
"Ilu specjalistów PR potrzeba do wymiany żarówki?"

Ilu specjalistów PR potrzeba do wymiany żarówki?

Ilu specjalistów PR potrzeba do wymiany żarówki?

Nie mniej niż 35!

1. Jeden do zdobycia informacji, że szykuje się wymiana żarówki.

2. Jeden do nieoficjalnego potwierdzenia plotki.

3. Jeden do publicznego oświadczenia: "Nie potwierdzam. Nie zaprzeczam."

4. Jeden do odkrycia, że żarówka, która będzie wymieniona służy już 10 lat, to znaczy 20% dłużej niż typowa żarówka.

5. Jeden do odszukania sprzedawcy żarówki sprzed 10-u lat.

6. Jeden do ułożenia listy mediów, które będą zaproszone na uroczystość wymiany.

7. Jeden do obliczenia liczby osób, które żarówka "oświeciła" (dygnitarze wymienieni z nazwiska).

8. Jeden do odkrycia, że wymiana żarówki zajmie mniej czasu niż 10 lat temu.

9. Jeden do zbadania zasobów Internetu w sprawie średniego czasu wymiany żarówek w tej strefie klimatycznej i zredagowania Białej Księgi.

10. Jeden do zorganizowania konkursu plastycznego dla dzieci "Przygody mojego taty z żarówką".

11. Jeden do przygotowania wystawy "Żarówki na przestrzeni dziejów" eksponowanej w salach muzeum (może też być świetlica zakładu energetycznego).

12. Jeden do opracowania statystycznej analizy liczby pracowników, którzy przyzwyczaili się do starej żarówki i mogą negatywnie odczuć wymianę żarówki.

13. Jeden do sporządzenia listy publikacji specjalistycznych o żarówkach.

14. Jeden do napisania informacji prasowej. Może być o żarówce.

15. Jeden do korekty tekstu informacji prasowej (żarówka czy rzaruwka?).

16. Jeden do zrobienia zdjęć święcącej żarówki.

17. Jeden do nagrania informacji video (VNR lub B-roll).

18. Jeden do napisania reportażu śledczego "Moja ostatnia żarówka".

19. Jeden do rezerwacji hotelu dla zagranicznych gości.

20. Jeden do zorganizowania konferencji prasowej.

21. Jeden do opracowania listy trudnych pytań dotyczących używania i wymiany żarówek (razem z krótkimi odpowiedziami).

22. Jeden do przygotowania multimedialnego zestawu prasowego.

23. Jeden do wysłania zaproszeń na bankiet.

24. Jeden do przygotowania menu.

25. Jeden do ustalenia aktualnego numeru telefonu do drukarni.

26. Jeden do prowadzenia biura prasowego (odpowiedzi na pytania mediów po wysłaniu informacji prasowej).

27. Jeden do przygotowania osób do występu przez kamerą: 1. praktykant, który wymieni żarówkę i 2. przedstawiciel producenta żarówek.

28. Jeden do napisania biogramu praktykanta.

29. Jeden do zakupu rezerwowej żarówki do wymiany.

30. Jeden do przetestowania wymiany żarówki przed przyjazdem mediów.

31. Jeden do monitoringu krzesła dla praktykanta w czasie wymiany żarówki.

32. Jeden do wysłania materiałów informacyjnych reporterom, którzy nie zjawią się na uroczystości wymiany.

33. Jeden do opracowania planu kryzysowego gdyby żarówka zachowała się "niekonwencjonalnie".

34. Jeden do sporządzenia raportu dla zarządu o tym, kto przybył na uroczystość wymiany i czy udało się zrealizować strategiczne cele.

35. Jeden do sporządzenia krótkiego raportu (500 słów) o tym jak usprawnić podobne przedsięwzięcia w przyszłości.

Starałem się nikogo i niczego nie pominąć, ale jeśli chcesz coś dodać, napisz o tym w komentarzu.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 5.00 MediaGapa - ocena artykułu: 5.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:
Nikuś 2011-03-31
Hahahahaha ;-) Oto dowód, że Mistrzom PR nie brakuje poczucia humoru (zwłaszcza w przeddzień jutrzejszej daty ;-) ) Pozdrawiam!
Iwona Burzyńska 2011-03-31
wspaniałe :)
 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Usługi PR powinny być wyceniane jak:

wizyta u dentysty (ważne, żeby już nie bolało)
0%
praca górnika (bez nas nie przeżyjecie zimy)
0%
spotkanie u wróżki (na początek 50 zł na stół)
0%
sesja u psychoanalityka (doktorze, kto mnie dzisiaj polubi?)
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Tusk Praktycy Gapa Internet Dziennikarz Google Wywiad Rzecznik Relations Klient Prawda Kaczyński Relacje Twitter Informacja Gazeta Firma Public Komunikacja Reporterzy Reporter Dziennikarze Media Klienci Polska Agencje PRACOWNICY Pressence Problem Szef



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 21 pytań reportera na szkoleniu medialnym
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Wiosenne jasne myślenie
4. 5 minut medytacji przed trudnym wywiadem dla mediów
5. 7 prostych pytań o PR
6. Bezpieczna przystań, czyli empatia w komunikacji kryzysowej
7. Politycy, donosiciele i dziennikarze
8. Słowa się nie liczą – ważna jest mowa ciała?
9. Efekt nocebo w mediach społecznościowych
10. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2019 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl