Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2011-03-31
"Ilu specjalistów PR potrzeba do wymiany ?arówki?"

Ilu specjalistów PR potrzeba do wymiany ?arówki?

Ilu specjalistów PR potrzeba do wymiany ?arówki?

Nie mniej ni? 35!

1. Jeden do zdobycia informacji, ?e szykuje si? wymiana ?arówki.

2. Jeden do nieoficjalnego potwierdzenia plotki.

3. Jeden do publicznego o?wiadczenia: "Nie potwierdzam. Nie zaprzeczam."

4. Jeden do odkrycia, ?e ?arówka, która b?dzie wymieniona s?u?y ju? 10 lat, to znaczy 20% d?u?ej ni? typowa ?arówka.

5. Jeden do odszukania sprzedawcy ?arówki sprzed 10-u lat.

6. Jeden do u?o?enia listy mediów, które b?d? zaproszone na uroczysto?? wymiany.

7. Jeden do obliczenia liczby osób, które ?arówka "o?wieci?a" (dygnitarze wymienieni z nazwiska).

8. Jeden do odkrycia, ?e wymiana ?arówki zajmie mniej czasu ni? 10 lat temu.

9. Jeden do zbadania zasobów Internetu w sprawie ?redniego czasu wymiany ?arówek w tej strefie klimatycznej i zredagowania Bia?ej Ksi?gi.

10. Jeden do zorganizowania konkursu plastycznego dla dzieci "Przygody mojego taty z ?arówk?".

11. Jeden do przygotowania wystawy "?arówki na przestrzeni dziejów" eksponowanej w salach muzeum (mo?e te? by? ?wietlica zak?adu energetycznego).

12. Jeden do opracowania statystycznej analizy liczby pracowników, którzy przyzwyczaili si? do starej ?arówki i mog? negatywnie odczu? wymian? ?arówki.

13. Jeden do sporz?dzenia listy publikacji specjalistycznych o ?arówkach.

14. Jeden do napisania informacji prasowej. Mo?e by? o ?arówce.

15. Jeden do korekty tekstu informacji prasowej (?arówka czy rzaruwka?).

16. Jeden do zrobienia zdj?? ?wi?c?cej ?arówki.

17. Jeden do nagrania informacji video (VNR lub B-roll).

18. Jeden do napisania reporta?u ?ledczego "Moja ostatnia ?arówka".

19. Jeden do rezerwacji hotelu dla zagranicznych go?ci.

20. Jeden do zorganizowania konferencji prasowej.

21. Jeden do opracowania listy trudnych pyta? dotycz?cych u?ywania i wymiany ?arówek (razem z krótkimi odpowiedziami).

22. Jeden do przygotowania multimedialnego zestawu prasowego.

23. Jeden do wys?ania zaprosze? na bankiet.

24. Jeden do przygotowania menu.

25. Jeden do ustalenia aktualnego numeru telefonu do drukarni.

26. Jeden do prowadzenia biura prasowego (odpowiedzi na pytania mediów po wys?aniu informacji prasowej).

27. Jeden do przygotowania osób do wyst?pu przez kamer?: 1. praktykant, który wymieni ?arówk? i 2. przedstawiciel producenta ?arówek.

28. Jeden do napisania biogramu praktykanta.

29. Jeden do zakupu rezerwowej ?arówki do wymiany.

30. Jeden do przetestowania wymiany ?arówki przed przyjazdem mediów.

31. Jeden do monitoringu krzes?a dla praktykanta w czasie wymiany ?arówki.

32. Jeden do wys?ania materia?ów informacyjnych reporterom, którzy nie zjawi? si? na uroczysto?ci wymiany.

33. Jeden do opracowania planu kryzysowego gdyby ?arówka zachowa?a si? "niekonwencjonalnie".

34. Jeden do sporz?dzenia raportu dla zarz?du o tym, kto przyby? na uroczysto?? wymiany i czy uda?o si? zrealizowa? strategiczne cele.

35. Jeden do sporz?dzenia krótkiego raportu (500 s?ów) o tym jak usprawni? podobne przedsi?wzi?cia w przysz?o?ci.

Stara?em si? nikogo i niczego nie pomin??, ale je?li chcesz co? doda?, napisz o tym w komentarzu.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 5.00 MediaGapa - ocena artykułu: 5.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:
Niku? 2011-03-31
Hahahahaha ;-) Oto dowód, ?e Mistrzom PR nie brakuje poczucia humoru (zw?aszcza w przeddzie? jutrzejszej daty ;-) ) Pozdrawiam!
Iwona Burzy?ska 2011-03-31
wspania?e :)
 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Klient Kaczy?ski Rzecznik Wywiad PRACOWNICY Informacja Praktycy Dziennikarze Twitter Pressence Firma Reporterzy Komunikacja Gazeta Media Relations Google Tusk Agencje Prawda Klienci Internet Public Polska Gapa Szef Relacje Dziennikarz Reporter Problem



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Fajna foczka, czyli jak zosta? najlepszym mówc?
3. Prawda pi?knie powiedziana
4. Masz strategi? komunikacji z mediami?
5. Kilka s?ów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
6. Grzegorz Lato - Media Gapa 2011
7. Chcesz wiedzie? wi?cej o szkoleniach medialnych?
8. Druga szansa w mediach
9. Redaktor czy reporter?
10. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl