Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2011-03-17
"Ogl?dasz video w ?ó?ku?"

Ogl?dasz video w ?ó?ku?

Na ?wiecie s? dwa rodzaje ludzi: ci, którzy maj? telewizor w sypialni i ci, którzy go nie maj?. To tak jak z podzia?em na tych, którzy przesuwaj? meble w czasie odkurzania i tych, którzy tego nie robi?.

Pomi?dzy tymi grupami nie ma ziemi niczyjej – nie ma tych, którzy si? nad tym zastanawiaj? lub organizuj? w tej sprawie zjazd rodzinny. Albo masz telewizor w sypialni, albo nie. Jasne jak... gwiazda programu "Tylko muzyka".

Zawsze by?em Facetem Bez Telewizora w Sypialni. Wed?ug mnie sypialnia s?u?y do trzech czynno?ci: 1. spanie, 2. seks i 3. czytanie – niekoniecznie w takim porz?dku.

Chocia? kiedy teraz przygl?dam si? tej kolejno?ci, uwa?am, ?e nie chcia?bym jej zmienia?. Tymczasem.

Nie chc? ocenia? tych, którzy zainstalowali w pokoju sypialnym telewizor. Nawet mam pomys? jak go wykorzysta?. Je?eli Justyna Kowalczyk startuje do biegu po 23:00, mi?o jest obserwowa? jej wysi?ek le??c wygodnie w ciep?ym ?ó?eczku.

Uwa?am te?, ?e 96-calowa plazma mo?e o?mieli? pary, które korzystaj? z filmów "dla doros?ych" do rozwi?zania swoich ma??e?skich problemów. Wibruj?ce ?ó?ko wodne, aromatyczny olejek do masa?u i na ekranie (szkoda, ?e p?askim) Hot Milena, Nikki Benz lub Eva Anglina w pe?nej krasie, w rozdzielczo?ci Super Hiper HD.

Ale kiedy nie biegnie Justyna Kowalczyk (Ma?ysz ju? nie skacze, Kubica nie je?dzi), nie widz? ?adnego powodu do trzymania w sypialni telewizora.

Na szcz??cie, Ewa, moja partnerka, my?li tak samo. Ale mam mocne przeczucie, ?e dla niektórych par telewizor w sypialni mo?e by? ko?ci? niezgody. Faceci z Telewizorem w Sypialni nie powinni ??czy? si? z Kobietami bez Telewizora w Sypialni, tak jak fanki Wis?y Kraków nie powinny wychodzi? za m?? za kibiców Cracovii.

By?em ?wi?cie przekonany, ?e sprawa telewizora zosta?a uregulowana pomi?dzy mn? i Ew? na zawsze. Do niedawna... bo wydarzy?o si? co?, co zaburzy?o moje dobre samopoczucie.

Co si? sta?o? Ewa zacz??a ogl?da? w ?ó?ku video. Oto szczegó?y tej dramatycznej historii:

Dwa dni temu byli?my w ?ó?ku zaj?ci tym, co zwykle tam robimy: czytali?my. Le?a?em po mojej stronie, odwrócony plecami do Ewy, pogr??ony w lekturze "Good Night D?er?i" Janusza G?owackiego (to nie jest ksi??ka do poduszki).

Klei?y mi si? oczy, chcia?em zgasi? lampk? i "przej?? na drug? stron? dnia" kiedy nagle z drugiej strony ?ó?ka, tam gdzie le?a?a Ewa, us?ysza?em g?osy dwóch m??czyzn. Tak, to na pewno by?y m?skie g?osy!

Nie musz? mówi?, ?e zaskakuj?ce pojawienie si? dwóch facetów w moim ?ó?ku przed pó?noc? postawi?o w stan najwy?szego pogotowia wszystkie moje zmys?y (alarm czerwony do pot?gi drugiej!). Ka?dy prawdziwy m??czyzna musi by? przygotowany na tak? okoliczno??, prawda?

Oczywi?cie, oni nie byli ze mn? w ?ó?ku. To tylko ich g?osy na video na Facebooku. Ewa, która na?ogowo buszuje w ?ó?ku na Facebooku, ogl?da?a video z W??CZONYM d?wi?kiem.

Notebook mia?a na kolanach, ale d?wi?k by? tak g?o?ny jakby pochodzi? z telewizora powieszonego na ?cianie. Dok?adnie taki efekt!

Czy taka jest przysz?o??? Ludzie ju? teraz ogl?daj? coraz wi?cej nagra? video i programów telewizyjnych na ekranach smartfonów, netbooków i tabletów. Czy wszystkie nasze pokoje, w tym sypialnie, zamieni? si? w studia telewizyjne?

Mo?esz wyobrazi? sobie ostatni? minut? przed za?ni?ciem i na przyk?ad taki tekst z g?o?nika: "9 milionów terrorystów na ?wiecie, a ja musia?em zabi? go?cia z ma?ymi stopami." Albo: "Zbombardowa? mi ten las na 100 jardów w g??b. Musz? mie? czym oddycha?!" Albo: "To ja jestem Twoim ojcem." Bo?e uchowaj!

I je?li to si? b?dzie powtarza?, jak d?ugo mo?e przetrwa? taki zwi?zek? Ja mam ochot? na szczypt? "romantyzmu" (ok, wi?cej ni? szczypt?), a Ewa z szeroko otwartymi oczami i wypiekami poch?ania kolejny odcinek "M jak mi?o??". Ja protestuj?! J'Accuse...! Rejestruj? si? na www.swatka.pl!

Jedyna dobra wiadomo?? to to, ?e nie by?o to nagrane na iPhonie i amatorsko zmontowane narcystyczne video jakiego? nastolatka, który nie umie ?piewa?. Ani sztuczki zabawnego zwierzaka ("Jestem psem goni?cym samochody. Nie wiedzia?bym co robi? dalej gdybym jednego z?apa?. Po prostu, robi? takie rzeczy."), ani szalona kreskówka ("Lodzio miodzio panowie, lodzio miodzio...").

Przy okazji, 50-letnia opolanka pozna?a w Internecie m??czyzn?, który szybko wzbudzi? jej zaufanie. Polecia?a do niego do USA. M??czyzna nagra? ich romantyczne chwile w sypialni na video i pochwali? si? tym "dzie?em" przed kole?ank?. Ta umie?ci?a film w Internecie, a odsy?acze wys?a?a rodzinie i znajomym opolanki.

S?d uniewinni? zazdrosn? kole?ank?, bo uzna?, ?e prawdziwego video nie mo?na uzna? za pomówienie. Nie by?o wi?c manipulacji.

Czy ogl?da?em ten film?

Nie, bo by?em wtedy w ?Ó?KU.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.50 MediaGapa - ocena artykułu: 4.50

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Public Pressence Polska Klienci Media Prawda Kaczy?ski Dziennikarze Klient Gapa Praktycy Twitter Reporter Rzecznik Wywiad Tusk Szef Relacje Komunikacja Google Reporterzy PRACOWNICY Agencje Gazeta Relations Firma Problem Dziennikarz Informacja Internet



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Fajna foczka, czyli jak zosta? najlepszym mówc?
3. Masz strategi? komunikacji z mediami?
4. Kilka s?ów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
5. Redaktor czy reporter?
6. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
7. Prawda pi?knie powiedziana
8. Druga szansa w mediach
9. Chcesz wiedzie? wi?cej o szkoleniach medialnych?
10. Grzegorz Lato - Media Gapa 2011
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl