Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2007-12-31
"Oby było lepiej niż gorzej, czyli jak wygrać w Nowym Roku"

Oby było lepiej niż gorzej, czyli jak wygrać w Nowym Roku

"Oby było lepiej niż gorzej...", życzył mi znajomy, który w branży PR uchodzi za osobą dobrze poinformowaną... z co najmniej dwóch niezależnych źródeł :-)

Koniec starego roku i początek nowego to wspaniała okazja do zaplanowania tego, co pragniesz osiągnąć.

Czy może być bardziej odpowiedni moment do zainwestowania w swoją przyszłość i ustalenia planu działania PR?

Po podsumowaniu tego, co udało się zrealizować czas na wyznaczenie mapy nowych kierunków.

Jak to zrobić w sposób przekonujący i dokładny?

Oto 10 porad jak wygrać w Nowym Roku.

1. Jaki jest Twój plan działania public relations na najbliższe 5 lat? Czym chcesz się zajmować zawodowo i prywatnie w tym czasie? Jakie uczucia będą temu towarzyszyć? Na przykład, gdzie będziesz pracować, ile będziesz zarabiać, gdzie będziesz mieszkać, ile czasu poświęcisz rodzinie?

2. Jaka jest Twoja wizja Nowego Roku? Co się będzie działo? Spróbuj sobie wyobrazić najbliższe 12 miesięcy. Jak? Na przykład, wyobraź sobie, że jest 31 grudnia przyszłego roku. Co się wydarzyło? Co było Twoim największym sukcesem? I jaka jest aktualna definicja sukcesu?

3. Jaka jest Twoja misja w Nowym Roku? Kto Ci pomoże? Jakie problemy będziesz rozwiązywać? Czego nowego się nauczysz?

4. Jakich jest Twoich 5 podstawowych celów w tym roku? Opisz je jak najbardziej dokładnie. Twoje cele pokażą co jest dla Ciebie najważniejsze. Pamiętaj o równowadze pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym.

5. Jakie taktyki, metody i działania pomogą Ci osiągnąć te cele? Jak to zrobić? Skorzystaj z formuły R-D-T (Rezultat - Działanie - Termin).

6. Jak często będziesz korygować swoje działanie? Zapisz w kalendarzu daty kiedy dokonasz cząstkowej oceny realizacji planów. Nie rzadziej niż co kwartał. Niektórzy sprawdzają postęp prac nawet codziennie!

7. Przeprowadź osobistą analizę silnych i słabych stron SWOT (atuty, wady, szanse, zagrożenia). Jakie były Twoje atuty i wady w ubiegłym roku? Jakie nowe szanse pojawiają się w Nowym Roku? Jakie zagrożenia mogą uniemożliwić realizację planów?

8. Kontrola wyników. Jak zmierzysz poziom realizacji celów? Jakie zastosujesz mierniki? Z czym je porównasz?

9. Jak pogodzisz pracę z życiem osobistym? Jak będzie wyglądać mieszanka zabawy, nauki, kariery zawodowej, wakacji, pieniędzy, wydatków i miłości?

10. Jak siebie nagrodzisz za zrealizowanie planów public relations? Jak to będziesz świętować? Z kim? Komu podziękujesz za pomoc?

Jak wygrać w Nowym Roku? Napisz o tym w komentarzu.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 3.86 MediaGapa - ocena artykułu: 3.86

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:
Panna Nikt 2008-01-02
Jak zachować równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym? Tego nie można zaplanować?!
 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Usługi PR powinny być wyceniane jak:

wizyta u dentysty (ważne, żeby już nie bolało)
praca górnika (bez nas nie przeżyjecie zimy)
spotkanie u wróżki (na początek 50 zł na stół)
sesja u psychoanalityka (doktorze, kto mnie dzisiaj polubi?)

 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Agencje Reporter Praktycy Internet Wywiad Prawda Relations Rzecznik Dziennikarz Media Problem Kaczyński Tusk Klient Twitter Gazeta Gapa Komunikacja Polska PRACOWNICY Szef Relacje Informacja Reporterzy Dziennikarze Klienci Google Pressence Firma Public



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Nie musisz korzystać z mediów społecznościowych?
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Szable w dłoń, czyli jak dowodzić armią pracowników
4. 10 pytań o nowych mediach i mediach społecznościowych
5. Nowy zwycięski tandem: żółw i zając
6. Czytanie z oczu
7. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
8. 5 stylów zarządzania konfliktem z mediami
9. Dlaczego zadzwonili do nas przed wysłaniem oświadczenia mediom
10. Co mówi uścisk dłoni
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2018 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl