Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Maski kłamstwa"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"Jesteś następny w kolejce do awansu." "Bardzo chciałbym przeczytać ten raport." "Wcale nie wyglądasz za grubo w tej sukience." Niektórzy ludzie nigdy nie kłamią, inni nie potrafią mówić prawdy. Co gorsza, większość nie widzi w tym żadnej różnicy. Trudno wyobrazić sobie życie bez kłamstw. Ludzie kłamią, bo nie chcą kogoś urazić, chcą uniknąć kary, chcą [...]
Bogusław Feliszek | 2010-07-29 | więcej »
"Śmiech i inne krytyczne uwagi"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Twój nowy pomysł na odświeżenie firmowej witryny WWW przywitała salwa śmiechu. Nie tego oczekiwałeś po miesiącu intensywnej pracy nad projektem. Nowe pomysły, oryginalne rozwiązania, rewolucyjne idee są niezwykle delikatne, wrażliwe i kruche - łatwo je zniszczyć. Organizacje, którym zależy na rozwoju i postępie powinny nastawiać się na pragmatyczne, pozytywne i zorientowane na [...]
Bogusław Feliszek | 2010-07-26 | więcej »
"Redaktor czy reporter?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Redaktor czy reporter - jaka to różnica? Przed chwilą zakończyłeś rozmowę z dziennikarzem pracującym dla znakomitego dziennika. Wywiad wypadł znakomicie. Jesteś zadowolony. Reporter też promienieje. Jesteś podniecony, bo dziennikarz zapowiedział publikację w jutrzejszym numerze. Mija tydzień i nic. Co się stało? Niestety, reporter nie jest osobą, która decyduje o terminie druku. Jego szef, [...]
Bogusław Feliszek | 2010-07-22 | więcej »
"Detektyw grupy fokusowej"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W ramach audytów komunikacyjnych prowadzę grupy fokusowe, których celem jest zebranie opinii pracowników o komunikacyjnych działaniach swoich firm. Kiedy prowadzisz takie badania szybko zbierasz wiele doświadczeń w wykrywaniu kłamstw. Z 99% skutecznością wychwytuję kłamczucha w grupie w ciągu pięciu minut. Powiem o sobie nieskromnie: jestem bardziej skuteczny od policyjnego wariografu. Nie twierdzę, że [...]
Bogusław Feliszek | 2010-07-19 | Komentarze [1] więcej »
"Najpiękniejszy dzień w moim życiu"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Umówmy się, że nie mamy dziś 15 lipca 1410 roku. "To najpiękniejszy dzień w moim życiu", powiedział wzruszony laureat podczas ceremonii wręczania nagród branżowych. Pomyślałem, "Czas umierać" :-) Nagrody, wyróżnienia, certyfikaty są skuteczną metodą promocji osób, organizacji i idei. Publiczne uznanie osiągnięć w pracy, branży, sporcie lub pracy na rzecz lokalnej społeczności dodaje [...]
Bogusław Feliszek | 2010-07-15 | więcej »
"Cisza, czyli stare reporterskie sztuczki"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

To jedna z najstarszych sztuczek w branży. Zna ją każdy reporter. Stosują ją także policjanci. Nie jest obca lekarzom, nauczycielom i negocjatorom. Na imię jej CISZA. Jej celem jest zmuszenie Ciebie do mówienia, a mówiąc dokładniej do wyznania tego, czego nie chcesz powiedzieć. Uważaj na ciszę kiedy następnym razem będziesz rozmawiać z reporterem - [...]
Bogusław Feliszek | 2010-07-12 | więcej »
"Opowieść o dwóch lustrach, czyli audyt wizerunku"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Tydzień temu na spotkaniu z ekspertami komunikacji wewnętrznej w Poznaniu rozmawiałem dłuższą chwilę z szefową działu public relations w dużym banku. W przerwie szkolenia wymienialiśmy opinie o audytach wizerunku: jak organizacje są postrzegane przez otoczenie, jak często wykonywać takie badania, kiedy i jak mierzyć ich efektywność, jaka jest specyfika polskich audytów [...]
Bogusław Feliszek | 2010-07-09 | więcej »
"Czarny łabędź w rzeźni, czyli zarządzanie ryzykiem"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jak grom z jasnego nieba... Absolutne zaskoczenie, nieprzewidywalne wydarzenie, totalna rzeźnia. Czarne Łabędzie to ważne zjawiska, które są mało prawdopodobne, ale jednak czasem występują. Samo określenie jest metaforą zaskakującego wydarzenia trudnego do logicznego wyjaśnienia przed jego pojawieniem się. Czarny Łabędź ma trzy cechy: 1. jest nieoczekiwany i mało prawdopodobny, 2. niesie ogromne skutki, [...]
Bogusław Feliszek | 2010-07-05 | Komentarze [1] więcej »
"6:0, czyli sześć mitów kampanii prezydenckiej"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jarosław Kaczyński miał ciekawszą kampanię, ale prezydentem raczej nie zostanie, bo nie przekonał do siebie wystarczającej liczby wyborców i siebie samego do tego urzędu. Naiwne jest twierdzenie, że wystarczy wygrać kampanię, żeby zwyciężyć w wyborach. To pierwszy mit. Oryginalna kampania pomaga w osiągnięciu celu, ale go nie gwarantuje. Potrzebne jest jeszcze zyskanie poparcia [...]
Bogusław Feliszek | 2010-07-02 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Relations Media Klient Kaczyński Klienci Rzecznik Komunikacja Prawda Szef Tusk Polska Public Agencje Twitter Informacja Praktycy Google Reporter Pressence Dziennikarze PRACOWNICY Firma Gapa Problem Dziennikarz Relacje Wywiad Gazeta Reporterzy Internet



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 15 rzeczy, których nigdy nie może usłyszeć dziennikarz
2. Do przyjaciół plotkarzy
3. Ideowiec czy najemnik, czyli widok z okna eksperta
4. W pomiarze efektów PR liczą się tylko badania jakościowe
5. Taniec kobry z mangustą, czyli 10 sterowników nowego PR
6. Papierowy czy diamentowy rzecznik prasowy
7. Dlaczego mała agencja PR rzadko odpowiada na zapytania ofertowe
8. Grzegorz Schetyna - Media Gapa 2015
9. Bieganie o kulach, czyli dlaczego nie lubię planów kryzysowych
10. Na ryby, nie na niby
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl