Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Komunikacja w stresie"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Zauważyłeś na pewno, że ludzie w różnych sytuacjach życiowych zachowują się konsekwentnie. Jedni są powściągliwi, inni obnoszą się z emocjami. Ci drudzy czasem demonstracyjnie okazują szczęście, czasem wściekłość, czasem zdziwienie. Bez względu na nastrój wszyscy wokół wiedzą co czują. To wcale nie znaczy, że osoby z pierwszej grupy mają uboższe życie uczuciowe. [...]
Bogusław Feliszek | 2009-09-28 | więcej »
"10 typów firm podatnych na kryzys"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

11 września. Wojna w Iraku. Zamachy bombowe w Madrycie i Londynie. Choroba szalonych krów. Terrorystyczny atak na dzieci w Biesłanie w północnej Osetii. Tragedia "Kurska". Katastrofa samolotu CASA z 20 polskimi pilotami pod Mirosławcem. 17 śmiertelnych ofiar wybuchu metanu w kopalni w Rudzie Śląskiej... Znajome nazwy. Obrazy pełne dramatu, cierpienia, chaosu, destrukcji [...]
Bogusław Feliszek | 2009-09-24 | więcej »
"Niepewność w kopalni"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

20 śmiertelnych ofiar wybuchu metanu w kopalni "Wujek-Śląsk" w Rudzie Śląskiej-Kochłowicach. Kilkudziesięciu górników jest rannych, niektórzy ciężko poparzeni. Jak zwykle w przypadku takich tragedii w mediach powtarzane są dwa pytania: 1. Kto zawinił?, 2. Czy można było temu zapobiec? Kiedy wybucha kryzys mamy mało informacji. Zwykle zbyt mało. Poruszamy się po *zaminowanym* gruncie. [...]
Bogusław Feliszek | 2009-09-21 | więcej »
"Na ryby, nie na niby"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Zadzwonił telefon. "Jedziemy na ryby." To kolega, któremu nie wolno powiedzieć NIE. Po godzinie siedzieliśmy nad jeziorem i moczyliśmy kije. Do końca dnia złowiliśmy jedną rybkę. W drodze powrotnej rozmawialiśmy o tym jak łowić klientów. Oto cztery punkty naszego planu. 1. Znajdź jezioro pełne wygłodniałych ryb. 2. Nałóż przynętę, której się nie oprą. 3. Nakarm je. 4. [...]
Bogusław Feliszek | 2009-09-17 | więcej »
"Public relations to nie marketingowy gorący kubek"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Powtarzaj za mną: Public relations NIE jest marketingiem. Public relations nie jest... Praktycy PR często wspierają projekty marketingowe i głupotą byłaby próba zaprzestania takich działań. Ale public relations rozwija także relacje z grupami otoczenia organizacji poza zainteresowaniem marketingu, na przykład, lokalną społecznością, pracownikami, inwestorami, urzędnikami rządowymi, politykami, wolontariuszami, absolwentami wyższych uczelni. Przekonałem? Nie bronię [...]
Bogusław Feliszek | 2009-09-14 | więcej »
"Doświadczenie to szansa"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nie marnuj dobrych okazji! Łatwo mówić. Wartościową i unikatową szansę najłatwiej przeoczyć tym, którzy całą uwagę skupiają na nieistotnym detalu. Fakty, mity, statystyki, ekstremalne poglądy, racjonalne argumenty, sensacyjny folklor. Media podchodzą do wszystkiego z jednakową powagą. Trudno się dziwić, że proces publicznego podejmowania decyzji jest dzisiaj tak zagmatwany. Szefowie firm i liderzy polityczni mają [...]
Bogusław Feliszek | 2009-09-10 | więcej »
"Hultaj, czyli coś złego się stało"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Coś złego się stało... Mam z tym do czynienia co najmniej raz w miesiącu. Klient zrobił jakiś błąd i teraz musi go naprawić. Podstawowe pytanie: "Dlaczego do tego doszło?" Odpowiedzi zwykle są dwie: głupota albo zła wola. Albo mój klient nawalił albo ktoś nawalił na koszt klienta. Najczęściej to wina klienta, ale nie [...]
Bogusław Feliszek | 2009-09-07 | więcej »
"Nie stać Cię na public relations, prawda?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nie stać Cię na public relations? A stać Cię na to, żeby nie jeść? No dobrze... Przesadzam... Nie każdego stać na restaurację, ale jakie to przyjemne kiedy ktoś dla nas gotuje, prawda? W tym roku notorycznie słyszę od szefów małych i średnich firm zdanie: "Chciałbym zatrudnić kogoś kto profesjonalnie poprowadzi kampanię public relations, [...]
Bogusław Feliszek | 2009-09-03 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Public Relacje Kaczyński Dziennikarz Reporterzy Praktycy Agencje Reporter Rzecznik Prawda Pressence Problem Firma Komunikacja Relations Google Internet Wywiad Gapa Polska Dziennikarze Media Tusk Klienci Szef Klient Informacja Twitter Gazeta PRACOWNICY



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 15 rzeczy, których nigdy nie może usłyszeć dziennikarz
2. Do przyjaciół plotkarzy
3. Ideowiec czy najemnik, czyli widok z okna eksperta
4. W pomiarze efektów PR liczą się tylko badania jakościowe
5. Taniec kobry z mangustą, czyli 10 sterowników nowego PR
6. Papierowy czy diamentowy rzecznik prasowy
7. Dlaczego mała agencja PR rzadko odpowiada na zapytania ofertowe
8. Grzegorz Schetyna - Media Gapa 2015
9. Bieganie o kulach, czyli dlaczego nie lubię planów kryzysowych
10. Na ryby, nie na niby
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl