"Komunikacja w stresie"
|
|
Zauważyłeś na pewno, że ludzie w różnych sytuacjach życiowych zachowują się konsekwentnie. Jedni są powściągliwi, inni obnoszą się z emocjami. Ci drudzy czasem demonstracyjnie okazują szczęście, czasem wściekłość, czasem zdziwienie. Bez względu na nastrój wszyscy wokół wiedzą co czują.
To wcale nie znaczy, że osoby z pierwszej grupy mają uboższe życie uczuciowe. [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-09-28 |
|
więcej »
|
"10 typów firm podatnych na kryzys"
|
|
11 września. Wojna w Iraku. Zamachy bombowe w Madrycie i Londynie. Choroba szalonych krów. Terrorystyczny atak na dzieci w Biesłanie w północnej Osetii. Tragedia "Kurska". Katastrofa samolotu CASA z 20 polskimi pilotami pod Mirosławcem. 17 śmiertelnych ofiar wybuchu metanu w kopalni w Rudzie Śląskiej...
Znajome nazwy. Obrazy pełne dramatu, cierpienia, chaosu, destrukcji [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-09-24 |
|
więcej »
|
"Niepewność w kopalni"
|
|
20 śmiertelnych ofiar wybuchu metanu w kopalni "Wujek-Śląsk" w Rudzie Śląskiej-Kochłowicach. Kilkudziesięciu górników jest rannych, niektórzy ciężko poparzeni.
Jak zwykle w przypadku takich tragedii w mediach powtarzane są dwa pytania: 1. Kto zawinił?, 2. Czy można było temu zapobiec?
Kiedy wybucha kryzys mamy mało informacji. Zwykle zbyt mało. Poruszamy się po *zaminowanym* gruncie. [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-09-21 |
|
więcej »
|
"Na ryby, nie na niby"
|
|
Zadzwonił telefon. "Jedziemy na ryby." To kolega, któremu nie wolno powiedzieć NIE.
Po godzinie siedzieliśmy nad jeziorem i moczyliśmy kije. Do końca dnia złowiliśmy jedną rybkę. W drodze powrotnej rozmawialiśmy o tym jak łowić klientów.
Oto cztery punkty naszego planu.
1. Znajdź jezioro pełne wygłodniałych ryb.
2. Nałóż przynętę, której się nie oprą.
3. Nakarm je.
4. [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-09-17 |
|
więcej »
|
"Public relations to nie marketingowy gorący kubek"
|
|
Powtarzaj za mną: Public relations NIE jest marketingiem. Public relations nie jest...
Praktycy PR często wspierają projekty marketingowe i głupotą byłaby próba zaprzestania takich działań. Ale public relations rozwija także relacje z grupami otoczenia organizacji poza zainteresowaniem marketingu, na przykład, lokalną społecznością, pracownikami, inwestorami, urzędnikami rządowymi, politykami, wolontariuszami, absolwentami wyższych uczelni.
Przekonałem?
Nie bronię [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-09-14 |
|
więcej »
|
"Doświadczenie to szansa"
|
|
Nie marnuj dobrych okazji!
Łatwo mówić. Wartościową i unikatową szansę najłatwiej przeoczyć tym, którzy całą uwagę skupiają na nieistotnym detalu.
Fakty, mity, statystyki, ekstremalne poglądy, racjonalne argumenty, sensacyjny folklor. Media podchodzą do wszystkiego z jednakową powagą. Trudno się dziwić, że proces publicznego podejmowania decyzji jest dzisiaj tak zagmatwany.
Szefowie firm i liderzy polityczni mają [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-09-10 |
|
więcej »
|
"Hultaj, czyli coś złego się stało"
|
|
Coś złego się stało...
Mam z tym do czynienia co najmniej raz w miesiącu. Klient zrobił jakiś błąd i teraz musi go naprawić. Podstawowe pytanie: "Dlaczego do tego doszło?" Odpowiedzi zwykle są dwie: głupota albo zła wola.
Albo mój klient nawalił albo ktoś nawalił na koszt klienta. Najczęściej to wina klienta, ale nie [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-09-07 |
|
więcej »
|
"Nie stać Cię na public relations, prawda?"
|
|
Nie stać Cię na public relations? A stać Cię na to, żeby nie jeść? No dobrze... Przesadzam...
Nie każdego stać na restaurację, ale jakie to przyjemne kiedy ktoś dla nas gotuje, prawda?
W tym roku notorycznie słyszę od szefów małych i średnich firm zdanie: "Chciałbym zatrudnić kogoś kto profesjonalnie poprowadzi kampanię public relations, [...]
|
Bogusław Feliszek | 2009-09-03 |
|
więcej »
|
|
|
|
Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
|
|
|
|
Sonda zakończona
Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?
Tak. | | 0% | Nie. | | 100% | Nie wiem. | | 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|